Nedir senin gerçeğin?
Aşk kime yakışır?
Vuslat kime?
Canı seni çekene mi?
Senin için, canından vazgeçene mi?Miraç'ın yaklaşıp öpmesiyle ben yerin dibine geçmiştim. Sadece bakıyordum. Öpmesini beklemiyordum. Aniden geri çektim kendimi. Ayaklarım titriyordu. Miraç beni neden öpüştü?
Sessizliğin yerini fısıltılar almaya başladı. Herkesin ağzından bir laf çıkıyordu. Kimisi sevgili olduğumuzu, kimisi platonik olduğunu, yakıştıran, yakıştırmayan hepsi yorum yapıyordu. İdil yanımıza gelerek bana doğru döndü elini kaldırıp tokat atacakken Miraç İdil 'in elini havada tuttu. İdil 'in neden bana böyle davrandığını anladım.
İdil : MİRAÇ bunu nasıl yaparsın bana bir de bu kızla?
Miraç yine İdil' e bağırmaya başladı : Sana kaç kere söylemem gerekiyor İdil seni sevmiyorum şimdiye kadar arkadaştık ama sen artık onu bile haketmiyorsun. Sana sürekli bunları söylemek zorunda bırakma beni. Yeter artık kırmak istemedikçe,kendini sevgilimmiş gibi zannediyorsun abartıyorsun ve hastalık haline getirdin kendini de beni de daha fazla küçük düşürme. Bu konuyu bir daha açmamak üzere kapatıyorum.Elimden tutup beni dışarı çıkardı. Doğum günü yarım kalmış sayılırdı. Benim payım var mıydı bunda? Kendimi neden suçlu gibi hissediyordum? İdil 'e de acıyordum. Sevmek zordu, karşılıksız sevmek kim bilir nasıldı?
- Sahra dedim içeride kaldı.
- Yusuf' u arayıp Sahra 'yı dışarı çıkarmasını istedi.
- Bana döndü ve seninle alakası yoktu bu yaşananların olması gereken buydu ve oldu. Üzülmeni istemem dedi.
- Sahra koşarak yanıma gelip neler oluyor böyle diye sordu.
- Ah bir bilsem anlatırdım ama şu an konuşmayalım dedim.- biz eve gidelim artık dedim Miraç 'a
- Benim bırakmamı ister misiniz
- gerek yok sağol Sahra ile gideriz
- peki sen bilirsin dedi
- bu arada iyi ki doğdun doğum günün kutlu olsun dedim
- teşekkür ederim.Sahra ile arabaya binip eve geldik.beni eve bırakmasını istedim. Üzerimi değiştirip duşa girdim. Pijamalarımı giyip yatağa geçtim. Günün olayları gözümde canlanırken uyuya kalmışım.
Sabah uyanıp kahvaltımı yaptım. Sahra beni bekliyordu. Hazırlanıp evden çıktım. Okula gidene kadar konuştuk. Öğle arası görüşcektik. Kampüste ayrılıp fakülteme doğru gidiyordum. Bütün öğrenciler bana bakıp kulaktan kulağa konuşuyordu. Kesin dünki olaylar ile ilgiliydi. İdil artık benimle görüşmek de istemezdi. Bir gece de herşey nasıl tersine olmuştu.
Emir ve Yusuf 'la karşılaşıp selamlaştık. Nasılsın diye sordular. İyi olmaya çalışıyorum ama herkes benim hakkımda konuşuyor dedim.
Yusuf : hala görmemişsin sen videoyu dedi.
- Ne videosu görmedim bişey!!
- Miraç ve sen dünki olayı çekmişler her yerdesiniz.
- Herkes beni suçlamış bütün yorumlar benim aleyhime doğru düzgün bir tane yorum yapan olmamış beni ne ile suçlamışlar tanımadan nasıl bunları söyleyebilirler.
Yusuf : Böyle çok fazla linç yemeye devam edersen senin için kötü olur. Endişelenmeye başladım çünkü senin bir suçun yok.
Emir : bu durum geçene kadar yanında olmamıza izin verir misin seni tek bırakmak istemiyorum.
- - tamam dedim ama bu durum ne kadar sürebilirdi ki?
Ben sınıfa girene kadar benimle birlikte geldiler. Cidden herkesin benimle bir derdi vardı. Hemen bir sıraya oturdum. Kafamı kaldırmasam bile konuşulanları duyabiliyordum. Ezgi yanıma gelip : masum şeytan İdil 'in sevgilisini nasıl elinden alırsın sen kendini ne sanıyorsun küçük kasabanda sana göre birini bulamadın mı buraya gelip Miraç' a asılıyorsun? Güya İdil 'e yakın davrandın kızı sırtından bıçakladın. Sen ne pislikmişsin.
- neler diyorsun sen ben ne yapmışım ne suçum var diyip ağlamaya başladım. Herkes böyle düşünüyordu. Koşarak sınıftan çıktım. Kampüste oturduğum yeşillik yere doğru gittim. Biraz daha yaklaşınca arkası dönük Emir ve Miraç 'ı gördüm. Ne konuşuyorlardı acaba? Biraz daha yaklaşıp dinlemek istedim.
- Emir : kızı resmen İdil yüzünden kullandın yazık değil mi?
- Miraç : ne yapmamı isterdin İdil' den nasıl kurtulmam gerekiyordu söyler misin bana
- Emir :İyi ama bu olayda Gazel 'in ne günahı var? şu an yaşadıkları senin yüzünden farkında mısın?
- Miraç : olması gerekiyordu oldu büyütmenin anlamı yok bir de seninle uğraşamam.
- Sevmediğin birini neden öptün?
- Öyle olması gerekiyordu. Uzatacak mısın yoksa gidiyorum yeter.Ben ne duydum.... Başımdan kaynar sular döküldü. Beni İdil yüzünden öpmüş. Bana karşı bişey hissetmeden öpmüş benim ilk öpücüğümü saçma sapan bişey için kullanmış. Beni kullanmış....
Ağlamam yükselince Emir arkasını dönüp beni gördü.
EMİR : Gazel herşeyi duydun mu yoksa?
- duymam gereken herşeyi duydum.
Miraç'a dönüp : beni nasıl kullanırsın? Ben sana naptım? Benim ilk öpücüğümü aldın? Beni İdil yüzünden kullandın. Benim suçum ne? diye bağırdım.
Miraç çok şaşırmış gibi sessizliğini bozmadı.
Çok geçmeden birkaç kişi daha gelip bizi dinlemeye başladılar.
Emir : sakin olur musun Gazel? Herkes sana bakıyor.
- olamam dedim. Benimle ne derdin vardı beni neden dahil ettin oyununa. İdil 'e herşeyi söyleseydin beni neden kullandın? Kimsenin yüzüne bakamıyorum senin yüzünden duymadığım laf kalmadı.
Miraç : Böyle olması gerekiyordu altında sakın bir mana arama.
-Emir : MİRAÇ yeter kendine gel suçlusun özür dileyeceğin halde ettiğin laflara bak.
- Miraç : sakın sana karşı bişeyler hissettiğimi düşünme öyle bişey senin için de yok...
- Emir : yeter dedim sana!!!!
Gazel yürü gidelim diyerek kolumu tutup beni okuldan çıkardı. Ağlamam durmamıştı. Beni yerden yere vurmuştu sözleriyle. Sanki ben ona teklif etmişim gibi bütün hıncını, öfkesini bana kusmuştu.
- artık okula nasıl geleceğim Emir? O kendini ne sanıyor?
- kimseyi takmak zorunda değilsin ben senin yanındayım söz veriyorum seni asla tek bırakmayacağım.
Dünkü Miraç bu değildi benim dans ettiğim, gözlerime bakan, beni öpen Miraç bu değildi.
Açık hava iyi gelir diye sahil kenarına getirdi.
- Gazel senin üzülmeni istemiyorum. Bak bana, gözlerime bak sen nereye gidersen gelirim yalnız bırakmam herkesle birlikte başedebiliriz. Sana yardım etmeme izin ver.
- ben nasıl başedeceğim hadi insanları boşverdim ya İdil benden nefret ediyor artık. çocukluk aşkını elinden almışım gibi benden nefret ediyor.
- onunla ben konuşurum sen kendini yıpratma lütfen. İdil 'i ben hallederim. Ortada senlik bişey yok.
- ama benim adım çıktı. Ben kötü oldum.Sahra beni arayıp neler olduğunu sordu. Anlatıp konuştuk. Yanıma geleceğini söyleyip kapattı.
- İdil' le konuş muşmuydu acaba?
Sessizlik oldu bir saat öyle oturmuşuz.
Sahra koşarak yanıma geldi. Sımsıkı sarıldık. Yine ağlamaya başladım.
- Sahra : üzülme sakın senin bir suçun yok İdil 'le de konuştum anlattım herşeyi sana kızmıyor. Özür dilerim Gazel gitmemeliydik. Seni dinlemedim. Çok ama çook özür dilerim. O da ağlamaya başladı.
Biraz daha kalalım sonra eve gideriz dedim. Kafamı toplamaya ihtiyacım vardı ve Emir yanımda oturuyordu. Beni yalnız bırakmayacaktı anlaşılan.
- Emir 'in telefonu çaldı. Arayan Yusuf' tu herşeyi duymuş olacak ki nasılım filan diye soruyordu.
- Emir : nasıl olması gerekiyorsa öyle işte. Senin gelmene gerek yok birazdan eve bırakıcam zaten. Görüşürüz. Deyip kapattı.Gidelim mi? dedim Sahra 'ya olur dedi. Emir sen git istersen biz Sahra ile gideriz dedim. Tek bırakmak istemiyor gibi emin misin dedi. Evet teşekkür ederim herşey için yardımına ihtiyacım olacak zaten dedim. Tamam ozmn deyip kalktı.
Arkasından çok geçmeden Sahra ile bizde kalktık.
Eve geldim. Annem yüzümden anlamış olacak ki ne oldu sana diye sordu.
- bişey olmadı anne çok yoruldum okulda dinlenmek istiyorum.
Odama geçtim üzerimi değişip yatağıma uzandım.
- Allah 'ım sen yardım et. nasıl çıkıcam bu durumdan alnımın akıyla. bana bir mucize gönder yalvarırım diyerek ağlamaya başladım. Benim mucizeye ihtiyacım vardı ve dünü yaşamamak isterdim.
<<<<- Okulun en zengin en popüler erkeği Miraç sana bakar mı? Sen kendini ne zannediyorsun? İki yüzlü şeytan? Kesin kendisi zorla öpmüştür çocuğu. Miraç 'ın işi olmaz o sünepe kızla. Ne ezikler var. >>>>
Söylenenler kulağımdan gitmiyordu.Telefonum çaldı açtım.
- Emir: İdil iyi değil size geliyor dikkatli ol annen baban öğrenmesin sakın içmiş ve sarhoş olmuş saçmalamasına izin verme ben de yoldayım birazdan geliyorum deyip kapattı.
Ben ne yapacağım şimdi. Annem babam öğrenirse gözlerinden düşerim, bana artık güvenmezler, onların yüzüne bakamam. Be bu utancı onlara yaşatamam. İdil yüzünden rezil olamam. Yataktan hızlıca kalktım. Telefonumu elime alıp Sahra 'yı aramak istedim.
Tam odadan çıkarken kapı çaldı. Annem açtı kapıyı.İdil mi geldi???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Mucize Bekler
Teen FictionHayat mucizelerle doludur. Hersey bittiği dediğin bir anda yada tam kaybettim diye herşeyden vazgeçtiğin anda bile beklenmedik birşey olabilir. Her son bir başlangıç olabilir. En kötü anım dediğin Zaman belkide hayatın boyunca hiç unutmayacağın norm...