Marinette
Kocourek byl prostě skvělý. Hlavně to tělo. No... dostala jsem se asi někam, kde bych asi být neměla. Až jsem se probudila tak kocour byl vzhůru se snídaní v ruce. Přinesl nám krojsanty (Sorry ale croissant nepíšu), který mám docela ráda. Mezitím jsem mu říkala o Adrienovi jak je úplně zbožňuje. Jak jsem mu to říkala, tak se jenom smál. Asi tak po hodině po snídani jsme viděli padoucha. Bylo to dítě který vše měnilo v lego. Kocour řekl že musí na pomoc a já si uvědomila že jsem už celej den neviděla Tikki! Až odešel hledala jsem jí. Za chvilku jsem jí našla spokojenou u sušenek. Zvolala jsem ,,Tikki tečky!" a šla za kocourem. Je roztomilý když se brání. Až jsme s ním skončili na jsem hned vyrazila domů pro věci protože je škola. Kolem Adriena zase poletovala Chloe. Jak jinak, že? Při hodině matiky se na mě furt díval. Jsem z toho nervózní. Nebyl to normální pohled ale zamilovaný. Já vůbec nevím jestli je lepší Adrien nebo kocourek. Po škole jsem za ním šla s tím rozdílem že jsem byla beruška. Nevěděla jsem že má tak vysokej strop. Čekala jsem asi jen 5 minut a potom zaklepala na okno. Divil se že jsem tam přišla, nebylo to totiž poprvé. Říkala jsem že mám kamarádku která miluje jeho ale i kocoura (ta kámoška jsem já). Kdybych tam přišla jako Marinette tak by si se mnou tolik nepovídal. Zeptal se mě jestli tam nechci na noc zůstat a já řekla že jo. Jen jsem si šla pro věci na zítra do školy, jen jsem mu řekla že chodím do školy do Versailles (kousek od paříže). Nechtěla jsem se s ním hned vyspat, protože jen s ním nechodím. Spala jsem na zemi.
Další část za námi a další nápad napsán. 330 slov je na mě až moc. Mám rád toto psaní ale né to závěrečný jako je tohle. Radši to ukončím rychle. A nakonec... zítra možná vyjde další část ale spíš ne.
Petr
ČTEŠ
Marichat
FanfictionČau, tohle je můj první příběh a jak jste si mohli všimnout na obrázku a z názvu bude to o berušce a kocourovi A.K.A. o Marinette a Adrienovi. Budou spolu? Odhalí svoje identity? To vše se dozvíte v týhle knížce.