Adrien
Nemůžu tomu uvěřit! Beruška u mě spala! Spala sice na zemi ale spala u mě! Taky mi řekla že chodí do školy někam do Versailles. Ale beruška už byla vzhůru a zrovna odcházela.
,,Jé, promiň Adriene, já tě asi vzbudila co?"
,,Né, já se probudil sám. Nic se neděje."
,,Dobře ale už musím jít ať to stihnu včas"
A zmizela mi před míma očima.
,,Hej, koukej co jsem jí vzal." jak jsem slyšel ten hlas, poznal jsem kdo to je.
,,Co si zase vzal Plaggu?"
,,Její fotky, koukej."
,,Dobře prohlídku si to ve škole ale teď už pojď"
Hnal jsem rychle Plagga protože jinak bych to nestihl.
Už jsem byl ve škole a chtěl jsem se kouknout na ty fotky... ale co se mohlo stát jinýho než to že přišla Chloe. Tentokrát jsem jí poslal pryč aby jsem se mohl víc soustředit. Ok... je tam fotka Marinette. Takže, buď je beruška lesba (Nic proti nim nemám jasný?), její kamarádka a nebo... nebo to je jedno.
Crrrrr... zazvonilo. Ach jo, zase to učení. Ale učit se tolik ani nebudu protože budu pozorovat Marinette jestli nedělá něco podezřelího. O přestávce kolem ní furt poletovalo to rajče a kolem mě Chloe. Je to otrava když víš že to nevzdají.
Po škole jsem šel za Marinette domů, řekl dvě kouzelný slůvka a už byl koucour čekající na Marinette. Byla tam nedlouho po mě. Ani už nebyla překvapená protože si asi zvykla.
,,Ahojky kocourku, kdo jiný že?"
,,Jestli ti to vadí tak klidně chodit přestanu."
,,Vůbec, jsem naopak ráda. Co dneska podnikneme?
,,Co takhle nějakej film? Třeba Pátek třináctého."
,,Ale počítej s tím že se tě budu držet. Nemám ráda horory."
,,Počítám."
Marinette
Když jsme se koukali na ten horor tak se koukal snad jen kocour. Já se jen dívala do jeho svalů. Vzpoměla jsem si na tu noc u Adriena a už jsem se rozhodla... je to kocour. Po filmu jsme šli spát a já byla na 100% spokojená.
Pátá část. Strašně mě to psaní baví, jen to vymýšlení je pro mě otravný. Rozhodl jsem se že každá část bude mít minimálně 300 slov a na konec vždy napíšu kolik jich má. Tato část má 378 slov takže se zatím mějte a ahoj. Jo a mimochodem abych nezapoměl ,všichni dejte odběr Pewdiepie-ovi.
Petr
ČTEŠ
Marichat
FanfictionČau, tohle je můj první příběh a jak jste si mohli všimnout na obrázku a z názvu bude to o berušce a kocourovi A.K.A. o Marinette a Adrienovi. Budou spolu? Odhalí svoje identity? To vše se dozvíte v týhle knížce.