Hádka

95 10 2
                                    

Marinette


Ráno se probudím a říkám si co to bylo za divnej sen. Kouknu se vedle sebe a je tam Adrien... POLONAHEJ! A já bez spodního prádla. To byla zase noc... mám pocit že se musím kouknout na ty zprávy ze včera jestli to byl sen. Uf, naštěstí byl takže jsem v klidu ale asi je tohle podvod protože jsem s Adrienem očividně spala a musím to ukončit.

,,Adriene promiň. Byla to chyba s tebou spát musíš jít... promiň"


,,Proč? Ty s někým chodíš nebo co?"


,,Je to těžký, radši už běž." šel na balkón a zmizel.


Počkat však si mohl ublížit! Vyběhla jsem nahoru a byl pryč jenom se tam houpe kocour. Zakřičím na něj tak hlasitě, že málem spad z tý jeho tyče. Tím pádem mě slyšel ale pokračoval dál. Kouknu na čas a co nevidím. 07:56, jak jinak. Ale co už. Ve škole v 08:14 a od učitelky jsem dostala vyhubováno. O přestávce kdy jsme měli mít další hodinu Francouštinu tak jsem šla za Adrienem.


,,Ahoj, promiň za to ráno ale už s někým cho..."



,,Jdi pryč, už tě nechci nikdy vidět."


Tahle věta mě hodně zarazila...


Adrien


Snažil jsem se jí vyhovět a teď tohle už s ní mluvit nebudu jak jako Adrien tak i jako Kocour ale to už je taky jedno protože odjíždím na 3. měsíční cestu po evropě s tátou. Docela mi chybí to cestování za těma přehlídkama. Sice bude Francie chvilku bez kocoura ale alespoň nebudu vídat Marinette. Je pravda že mě asi vyhodila kvůli tomu že chodí s Kocourem ale nelíbí se mi to.


Další část a jsem si vědom toho že jsem to uspíšil ale ono se to zas prodlouží. Chtěl bych ještě poděkovat BobodogyLP a AdlaBakovML za pomoc s příběhem určitě je začněte sledovat. (I když nevím kdo by tuto knihu sledoval že?)


Petr

MarichatKde žijí příběhy. Začni objevovat