48

9.8K 827 435
                                    

JUNGKOOK

Okul çıkış kapısının önünde elimde telefonuma bakıyormuş gibi duruyordum ve bu sırada çaresizlikten tırnaklarımı kemirmeyi de ihmal etmiyordum.

Dün yaptıklarım hala aklıma hitap ediyor değildi. Bir anlığına tüm dünyam şaşırmıştı ve içimdeki saklı duyguların etkisiyle ismini bağırmıştım.

Taehyung'un bir aydır kulağıma fısıldadığı ismi haykırırcasına bağırmak, hele ona karşı bağırmak, benim bile cesaretimin sınırlarını aşardı. Bedeni ilk başta bana dönmeyince titremeye başlamıştım. Yanına adımlayana kadar tüm vücudum zangır zangırdı çünkü beni istemediğini görebiliyordum.

Ve bakışları bana döndüğünde tekrardan o sağlam Jungkook olmuştum. Özgüvenli durmak istiyordum. Karşısında Iron Man gibi bir insan görsün istiyordum. Park Jimin'in benim hakkımda havalı düşünceleri olsun istiyordum.

Dün söylediğim aptalca söz hakkında yapabileceğim bir şey yoktu. Ağzımdan çıktığı gibi hızlıca uzaklaşmıştım çünkü kötü şeyler söyleyebilirdi. Buna rağmen burada durmuş onun çıkmasını beklemem büyük ironiydi.

Tüm düşüncelerimi bölen şey bana çok da uzak sayılmayan bedenini görmemle oldu. Yere bakarak yürüyordu. Heyecanla ileriye atıldım ve sırtımı ona dönerek mini adımlarla ilerlemeye başladım.

Kalbim hızlı çarpıyordu. Filmin en heyecanlı sahnesi gibiydi. Arkada gerilim müziği varmış gibi hissediyordum. Korku filmlerinde o korkunç anlardaki gibi bir heyecan vardı üzerimde. Jimin adımı seslendiği gibi çığlık atabi-

"JEON JUNGKOOK!"

Gür sesi neredeyse tüm bahçede yankılanınca yerimde mıhladım. Dudaklarımı dişlemeyi bırakıp kıvrılmalarına izin verdim. Ardından yüz ifademi tekrardan sakin birisne çevirip bana yaklaşan Jimin'e döndüm.

Benim aksime bekletmeden konuşmuştu.

"Daha sık fotoğraf çekinmelisin; güzel duruyorsun."

Ve ardından tıpkı benim yaptığım gibi hızlıca geçip gitmişti. Sanırım iletişim yolumuz böyle olacaktı. O ve ben her gün bir cümle ile birbirimize bağlanacaktık, öyle mi?

Söylediği söz zihnimde yankılanırken kıkırdadım. Dün yorum atmama sebebi buydu demek ki. Yüzüme söylemekti.

İçimden güzel bir şarkı mırıldanırken yürümeye koyuldum. Park Jimin kollarıma doğru koşacaktı.

-

772 beğeni

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

772 beğeni

jim_prk: 🐰 guk guk

y: tavşanlar guguklar mı??

jindsome: MISIR GETİR BANA HAYATIM @artistae

artistae: hemen kocacığım @jindsome

h: SİZ BANA FEELS VERİYOESUNUZ TAEJIN

namj00n: iyi misin evladım

jim_prk: evladın mı

namj00n: çok miniksin ne yapabilirim

hoseshook: şipır şipır dolanıyorum ciku-

artistae: şşşş sus yoongi sus @yoongin

hoseshook: ben yazmıştım yoongi değil :(

kangeunho: ah o kadar güzelsin ki

jim_prk: teşekkürler 😇

x: bu bizim okuldan eun ho değil mi ovvvv

-

gguk_jeon, jim_prk adlı kişiyi takip etmeye başladı.

gguk_jeon bu gönderiyi beğendi.

·

bu jeon jungkook bağırışı kulağınozda çınladı değil mi? tam olarak o bağırışı düşündüm senden 728383 kase fazla pirinç yedim diyen jimin'in sesi o işte

bugünkü son bölüm buydu diğer bölüm ekşın biraz

iyi günler ben yorumlarınızı okuyayım:

iyi günler ben yorumlarınızı okuyayım:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
solidarityHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin