Asa se simte... dragostea?

17 1 0
                                    

     M-am trezit incetosata. Pe măsură ce îmi deschideam ochii vedeam cum Vincent făcea duş. Eu eram in pat pe întuneric. Mici fragmente de lumina patrundeau dela baia cu usa usor intredeschisa. M-am ridicat brusc si m-a dus inspre baie casa inchid usa dar el, la auzirea pasilor mei m-a strigat:

 -Sofia! Te-ai trezit?

Eu am incremenit si i-am raspuns afirmativ:

 -Uhmmm, da! Vroiam sa inchid usa ca sa nu te vad... asa...

 -Cum asa? Aaaa. Dezbracat.. Stai calma nu sunt inca in baie. Doar ma pregateam de baie. A spus surazand.

 -Ma gandeam sa vin sa vorbesc cu el.. N-am mai vazut un tip atat de gentleman si dragut. Poate ar trebui sa ma apropii de cineva, sa am un amic. N-am mai avut pe cine sa ma bazez demult...de frica parasirii...

 -Deci, Vincent, nu e nicio problema daca vin si eu sa ma spal pe fata, nu?

 -De ce ar fi? a zis iar surazand pe nas intr-un mod adorabil...

 - :)

 -Ok.. am zis eu intrand incet in baie.

 El era in halat dar mi-a garantat ca este imbracat pe dedesubt. Eu m-am dus direct la chuveta care era vizavi de el care isi impacheta hainele. Ii putem vedea rflexia in oglinda dar nu pentru mult timp. Mi-am mutat privirea inspre robinetul care curgea incet si lin.

 -Vincent...

 -Da? Nu te sfii, nu musc!

 -Pai e un secret care nu.. nu l-am dezvaluit nimanui si poate ca o sa crezi ca sunt nebuna...

 -Eu sunt muult mai ciudat decat ai crede.. a zis dupa care am suras in acelasi mod.

 -Bine.. in copilarie, parintii mei a avut un accident...

 -Imi pare rau.. Spuse apropiinduse de mine cu doi pasi umezi pe gresie pe care nu i-am luat in seama.

 -Stiu doar ca mama a murit in accident iar tatal meu ramas fara un picior m-a abandonat...

 -Aha...

 -Nu ma stept ca tu sa ma ajuti, doar iti spuneam ca sa stii de ce ma duc la aeroport. Ca sa-mi gasesc tatal si sa-l intreb ce s-a intamplat defapt. El este acum in Italia. Vreau sa simt din nou iubirea si atingerea cuiva... Nu mai stiu cum se simte sa fi iubit...

Dupa ce i-am explicat viata mea mi-am aruncat apa pe fata.

 -Eu inteleg. Te inteleg in tot dar nu inteleg de ce ai crede ca nu te-as ajuta..

 -Pai nu stiu...

 -Inchide ochii!

 -De ce?

 -Doar inchidei, te rog..

 Eu mi-am inchis ochii. Am auzit un zgomot fin si brusc. Acel zgomot era cauzat de halatul lui aruncat pe jos dar tot n-am bagat de seama... Am simtit o atingereferma si placuta pe par. Degetele lui imi parcurgeau obrazul rece ca o cascada calda ce dezgheata Nordul. 

 -Ce...ce faci...?

 -Nu conteaza ce fac. Vreau doar sa stiu daca iti place...

 -... am oftat de placere. Sincer, n-am mai simtit nici de la parinti acest sentiment ce te inalta spre Ceruri... Cum imi mangaia ceafa. Usor imi dezlega lantul de la gat. Nu-mi pasa ce facea.. Imi pasa faptul ca.... imi placea....

 - Acum deschide-i!

 -De ce....

 -Nu, nu vreau sa aud intrebari.. Vreau raspunsuri.

 -......te plac mult....

 -.....si eu...

M-am intors inspre el. Il priveam in ochii lui verzi inchisi si profunzi iar el se uita in ochii mei albastri deschisi. El mi-a dat parul negru pe spate dandu-mi breteaua maioului meu. Eu i-am dat bretonul din ochi pe spate. Simteam un fior ce ma facea sa vibrez. Sunetul apei curgand din dus era un sunet de pe fundal ce completa atmosfera. Observasem tarziu ca el era complet dezbracat... Nu-mi pasa ce facea... chiar nu-mi pasa... Imi miscam tot corpul de placerea atingerii lui... Mi-a aruncat maioul pe jos neclinndu-si privirea de la ochii mei. Luandu-ma in brate mi-a dat jos sutienul. Fara sa gandesc, am inceput sa-l sarut. In acest timp imi dadeam jos restul hainelor. El m-a adus in dus oferindu-mi cele mai dulci sarutari.

 -Uita-te in ochii mei... Nu vei uita ceea ce simti acum.

 A avut dreptate.Nu am simtit decat.... DRAGOSTE

 Dimineata urmatoare m-am trezit pe pieptul lui cald. El inca dormea. Cand razele diminetii mi-au luminat ochii impaienjeniti mi-am adus aminte de acea placere si am zambit. Nu am realizat cat de bine este sa simti dragostea cum te imbratiseaza asa cum esti.

Toate cuvinteleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum