Okul çıkısında hemen eve gittim. Üzerime mavi bir t-sort altıma şiyah bir pantolon giydim. Şacımı topuz yaptım artık hazırdım. Yanıma siyah bir çanta aldım içine cüzdanımı ve birkaç atıştırmalık seyler koydum. Telefonumu alıp evden çıktım. Okulda buluşacaktık. Okula geldiğim zaman Ayyüce ve Atila kapıda bekliyorlardı. Koşarak yanına gittim.
Atila
- Geciktin. Dedi kızgındı o kadar gecikmis miydim ki sadece 1 dakika geç gelmiştım.
Ayyüce
- Sen ona bakma o hep böyledir insanlara bulaşmayı veya uğraşmayı sever her neyse nereye gidiyoruz ? Dedi benim aklımda çok güzel bir yer vardı. '' Sinema '' orayı her zaman sevmisimdir. Utanarak söyledim
Gizem
- Şey sin..ema..ya gidelim mi ? Dedim yüzüm kesin kızarmıstı. İkiside kafasını salladı mutluydum ilk defa arkadaşlarımla sinemaya gidecektim. Çok mutluydum yerimde duramıyordum. Gizem
- Hadi çabuk gidelim. Geç kalacağız. Dedim ikisi şaşkın şaşkın bana bakıyorlardı. Aniden değişmiştim ben böyle biriydim alıstığım kişilerle doğru düzdun konusabilirdim. Aklıma bir soru takıldı peki ne tür film izleyecektik. Ayyüce'ye baktım.
Gizem
- Peki ne tür film izleyeceğiz Ayyüce. Dedim Atila bana sinirli sinirli baktı.
Atila
- Bana niye sormuyon. Dedi ona döndüm ve dil çıkardım heralde çok sinirlendirmistim. Üzerime doğru yürümeye başladı. Ve karnıma yumruk attı. Bende sinirlendim ve yüzüne tekme attım yere düstü önce o bana vurmuştu. Ayyüce bizi ayırmaya çalısıyordu. En sonunda atila kafama büyük bir taş attı yere çok sert düstüm. Ayyüce beni kaldırdı.bu kavga sonsuza dek sürecekti. Atilayı yere çok sert düsürecektim bana yaptıklarının aynısını yapacaktım. Neyseki sinamaya gelmistik o kavgayı unutmuştum. Korku izlemeye karar verdik. Her korkunç sahnesinde gözümü kapatıyordum. Film bittikten sonra lunoparka gittik. Hızlı trene hep binmek istemisimdir kafamı hızlı trenin olduğu yere çevirdim Ayyüce beni yakaladı ve güldü.
Ayyüce
- Hadi ona binelim. Dedi atila kafasını salladı. Bende evet dedim ve bindik. Çok hızlıydı nedense hiç korkmamıştım genelde korkardım. Zaman çok hızlı geçmisti telefondan saate baktım. Aksam olmuştu. Eve gitmemiz lazımdı. Baya geç olmuştu.
Atila
-Saat kaç Gizem ? Diye sordu tekrar saate baktım saat 00.30 du. Atila ya gösterdim Atila koşarak eve gitti. Ayyücede peşinden gitti. Çok eğlenmiştim. Eve doğru giderken biri sankı beni takıp ediyor gibiydi nereye gitsem oraya geliyordu. Hızlıca elindeki mengille ağzımı kapattı. Nefes alamıyordum. Gözlerim yavaç yavaç kapandı. Bayılmıstım.