Atila'nın ağzından
Trrrrrrrr...trrrrrr
Saatim çalıyordu. Saat tam 06.15 di . Bugün beden dersi vardı o yüzden eşortman giydim. Bugün koşu yapacaktık. Heh her zamanki gibi. Koşu yapmayı hiç sevmezdim. Hemen odamdan çıktım. Mutfağa doğru ilerledim. Annem kahvaltıyı hazırlamıstı. Hemen kahvaltımı yaptım. Çantamı hazırlamayı unutmuştum. Odama gittim. Kitaplığımdaki tüm kitapları çıkardım. Saat 06.30 du. Zilin çalmasına tam 20 dakika vardı. Bugünkü ders programına baktım ilk iki dersimiz türkceydi. Sonraki bir derslik ingilizce , iki ders fen ve teknoloji ve son iki dersimiz beden dersiydi. Hazırlamıstım. Saat 06.40 dı. Lanet olsun geç kalmıştım evimden okula 10 dakikalık yol vardı yetişemicektim. Hemen evden çıktım. Zaten odam yeterince dağınık bırakmıstım. Annemden keşin azar işitecektim. Her zaman ki gibi. Koşarak gidiyordum. Zaten yeterince geç kalmıştım. Okula gittiğim zaman öğretmenler zili çalmıstı. Öğretmen gelmemişi. Rahatladım. Sırama gectim. Ayyüce'ye baktım her zaman ki gibi şakalasıyordu. Gizem'e baktım hayır sırasında yoktu. Belki geç kalmıştır diye düşündüm. Hoca içeri girmisti yanında bir kız vardı. Kısa sacları,kahverengi gözleri ve kızırcık sacları vardı.
Öğretmen
- Aramıza yeni bir öğrenci katıldı. Dedi
Kız
- Benim adım Alçin. Dedi ögretmen boş bir yer arıyordu. Hayır olamaz benim sıraya bakıyor hemen çantamı yanıma doğru koydum. Hoca hala bakıyordu. Sonra pes ettim ve çantamı kendime doğru çektim.
Öğretmen
- Bir boş yer buldum. Oraya otur. Dedi parmağiyla benim sıramı isaret ediyordu. Of yanım dolmuştu. Ben tek kişilik sırada rahat edemezdim. Ama olan olmuştu. Alçin yanıma oturdu.
Alçin
- Merhaba benim adımı biliyorsundur. Dedi ve hafifce gülümsedi. Elini uzattı
Atila
- Atila benim adım Atila. Dedim elini tutmadım bu tarz seylerden hoşlanmazdım. Ders baslamıstı.
_________________DERSTEN SONRA____________________
Ayyüce benim yanıma geldi.
Ayyüce
- Benim adım Ayyüce dedi ve elini Alçin'e uzattı. O elini şıktı.
Atila
- Bugün Gizem gecikti veya gelmedi. Dedim Ayyüce bana baktı haklıydım. Gelmemiştı veya gec kalmıstı. Ama o geç kalan bir tip değildi. Her zaman bizden önce okula gelirdi. Bazen biz ona yetisip beraber giderdik. O yüzden gelmediğini düsünüyordum.
Ayyüce
- Haklısın gelmedi bugün okula.Okulun ilk haftasında devamsızlık yapacak biri değil ki. Dedi haklıydı gelmemişde olamazdı. Belkide annesiyle bir yere gitmisti. Bilemiyordum
Ayyüce
- Okul çıkısında evine gidelim mi ? Alçin sende gelir misin ? Diye sordu Alçin kafasını evet seklinde salladı bende evet dedim okul çıkısında buluşucaktık. Ders başlamak üzereydi öğretmen sınıfa girdi. Ders basladı.
_________________OKULDAN SONRA____________________
Okul bitmişti. Hemen eve gittim ve üzerimi değiştim. Aç değildim o yüzden hemen evden çabucak çıktım. Okul kapışına gittim. Hiç kimse gelmemisti. Tam kapıya yaslandım Ayyüce beni kapıda bağırdı korkutmustu demek ilk Ayyüce gelmişti. Alçin kosarak buraya geliyordu. Artık tamdık. Bu arada Gizem'in evinin nerde olduğunu bilmiyorduk.
Atila
- Peki Gizem'in evi ne tarafta ? Diye sordum.
Ayyüce
- Bu işi bana bırak. Dedi ve yürümeye başladık. Bir kaç dakika sonra bir kapıda durduk. Ayyüce kapıyı çaldı. Ama cevap yoktu