Gizem ' in ağzından
Neler oluyordu. Bilmiyorum burası neresi? Benim odama çok benziyor. Hatta tıpatıp aynı. Kapı çalıyor. Hiç kalkacak gücüm yok. Uyumak istiyorum. Ama kapının gürültüsü uyutturmuyor. Bu arada kaçırıldığımı hatırlıyorum. Ama odamdayım neler oluyor. Hiç bir şey anlamıyorum. Yataktan yavaçca kalktım. Kapıya doğru gidiyordum. Merdivenlerden inerken ayağım takıldı. Merdivenlerden yuvarlandım. Kafam yere çok sert çarpmıstı. Her yer bulanıktı. Bir kaç dakika yerde durdum. Kapı çalmaya devam ediyordu. Çok inatcılardı ama. Yavaçca yerden kalkdım kapıya yaklastım. Tek bir soru vardı kafamda. Burada neler döndüğü. Kapıyı yavaçca açtım. Karşımda Ayyüce ve Atila vardı yanında tanımadığım bir kız vardı. Heralde grubumuzun yeni üyesiydi. Biraz esnedim.
Ayyüce
- Ne oldu sana. Neden okula gelmedin ? Neden kapıyı bu kadar geç açtın. Diye bir sürü soru soruyordu. Yeter artık çok fazla gürültü yapıyorsunuz. Bir an önce kapıyı kapatıp yatağa geri dönmem lazımdı hemde hemen. Bir bahane uydurmalıydım. Yada gerçekleri şöyleyim gitsin.
Gizem
- Özür dilerim ama kendimi pek iyi hissetmiyorum. O yüzden okula gelemedim. İzin verirseniz kapıyı kapatim dedim. Atila sinirli sinirli bana bakıyordu. Sankı vahci bir kaplan gibi her an avına saldıracakmıs gibi.
Alçin
- şey benim adım Alçin. Dedi of kapıyı kapatacam hadi gidin. Çok uykum var. Dayanacağımı sanmıyorum. Ayyüce ayakkabısını çıkardı ve işeri girdi. Evdedi kırmızı koltuğa oturdu. Alçin ve Atila 'da ayakkabılarını çıkarım iseri girdiler. Bir dakika benden izin aldınız mı siz ? Kapıyı hemen kapattım koşar adımlarla odama gidecekten merdivenlerin başında arkadaşlarıma baktım.
Gizem
- Kendi evinizde gibi hissedin. Ben hemen gönerim. Dedim ve odama gittim. Kendimi yatağa attım. Kendimi uykuya bıraktım. Ayyüce'nin ağzından
Kendi evimizde gibi mi hissedelim ? Neyse yavaçca Gizem'in gittiği yöne gittim. Tüm kapılara açıp iseriye baktım. Gizemi bulamadım. Tam vaçgesecekten karşımdaki kırmızı kapı dikkatimi çekti. Bu kız kırmızıyı çok mu seviyo ? Yavaçca yaklastım kapıyı açtım iseri girdim. Burası Gizem'in odasıydı. Gizem yatağına yatmıs uyuyordu demek acelesi buymuş. Odadan çıkmak için arkamı döndüm ama bir ses geliyordu. Atila yanıma geldi ve '' bu ses ne ? '' diye sordu. Gizem'in yatağına yaklaştım. Bu ses Gizem'den geliyordu. Sanırım gitme diyordu. Onun gibi bir şey. Tekrar bir şey şoyledi. ''Beni yalnız bırakma'' diyordu heralde. Pek bilmiyordum. Atila'ya yaklaştım ve Atila'yı kapıya doğru ittirdim.
Atila
- Hey ne yapıyorsun. Diye bağırıyordu. Arkadan bir çığlık duydum. Arkama hızla döndüm Gizem korkudan titriyordu. Ne olmuşdu ona. Bizi görünce sanki titremesi azaldı belki. Pek emin değildim. Hatta ne hissettiğini bile bilmiyordum.
Gizem
Sizin burada ne içiniz var ? Diye sordu sesinde biraz korku vardı. Ayyüce
- Odaları karıştırıyorduk. Dedim
Gizem
- Şey eeee odamdan çıkarmısınız? Diye sordu yüzü biraz kızarmıstı. Heralde utanmıstı. Bunda utanılacak ne vardı ki.
Ayyüce
- Tamam çıkarız dedim gülümsedi. Yavaçca odadan çıktık
Y.N: Merhabalar yeni bölüm gecikdirdiğim için özür dilerim. Elimden geldiğinden hızlı ve güzel yazmaya çalısıcam beğenen yorum yapabilir mi acaba ? :-)