•5•

240 12 6
                                    

Gizem'in ağzından

Ayyüce ve atila odamdan yavaçca çıktılar. Ama Atila çıkarken bir sey söylemisti pek hatırlamıyorum.Yatağımı topladım. Yerde dağınık olan kitaplarımı topladım. Masamın üzerine koydum. Ders çalısmak istiyordum. Bilirsiniz iste biraz inek öğrenciyimdir.3-4 saat ders çalıstım Ayyüce'den ödevleri almak istedim . Odamdan çıktım. Ayyüce'yı aradım ama bulamadım. Merdivenlerden inerken yine ayağım takıldı ve merdivenlerden düstüm. Bu kaçıncı oldu ya heralde 4 veya 5. Kafamı kurtanmıştım ama sırt üçtü düstüğüm için sırtım ağrımıştı. Kafamı oturma odasının olduğu yere çevirdim kimse yoktu. Ayağa kalktım. Odamdan çıkarmısınız derken evden kovmamısım sizi odam dağınık olduğu için utanmıstım. Mutfağa gittim yoklardı. Tüm odaları aradım ama bulamadım demek eve gitmişlerdi. Evden dışarı çıktım. Belki bahcededir umuduyla ama yoklardı. Gerçekten eve gitmislerdi. Ben onların gitmesini istememistim. Mutfağa gittim . Mısır gevreğini çıkardım. Tabağı elime aldım. Kapı çalmaya başladı. Tabak elimden düsmüstü. Bugünlerde fazla mı sakar oldum ne ? Kapıya doğru gittim. Kapıyı açtığım zaman karşımda tanımadık bir adam vardı. Yavaçca beni geri itti. Korkmuştum. Ne yapacağımı bilmiyordum. Yere çömeldim. Hareket edemiyordum. Bu adam kimdi ? Benden ne istiyordu ? Bugünlerde başıma fazla olay gelmisti.

Gizem

- Siz kim..siniz dedim. Bana döndü.

Adam

- Saat çok geç olmadımı küçük bayan ? Bu saatlerde kapıyı açmamalısınız. Dedi ne yapmalıydım ? Hemen odama doğru koştum. Kapımı kapatıp kilitledim. Kesin bana bir şey yapacaktı. Hemen telefonumu elime aldım Ayyüce'ye mesaj attım.

Gizem: Uyanık mısın ?

Ayyüce: uyanık olmasam neden cevap verim ki :-) :-)

Gizem :evimde hırsız var.

Ayyüce: ne?

Gizem: ne yapmalıyım çabuk cevap cevap ver.

Ayyüce: Evden kaç ve bizim eve gel.

Gizem:ama sizin evi bilmiyorum

Ayyüce: okulun yanındaki mavi ev binanın adı uğur

Gizem: elimden geldiğinde hızlı olucağım.

Ayyüce: Bu günlerde başına baya bir olay gelmedimi ?

Gizem: haklısın.

Telefonumu kapattım. Kapımı açtım. Kafamı dışarı çıkardım adam burada değildi. Var gücümle odadan fırladım. Yavaç kosan birisiyimdir. Merdivenlerden hızla inerken ayağım takıldı ve merdivenlerden yuvarlandım. Kafam her zamankinden daha sert çarpmıştım. Hızlıca ayağa kalktım. Başım dönuyordu. Adamın beni duymamıs olduğunu umuyordu. Arkamdam gelen sesle irkildim.

Adam

- Nereye gidiyorsunuz küçük bayan. Dedi arkama hızlıca döndüm. Yüzüne yumruk atmaya çalıstım ama elimi tuttu ve sıktı. Küçük bir çığlık attım. Öbür elimle karnına yumruk atmaya çalıstım ama adam hızlıydı ve öbür elimide tuttu. Diziyle karnıma vurdu. Büyük bir çığlık attım. Bu kadarı benim için fazlaydı. Ailemin ölümü,kaşırılma ve de bu. Tekrar diziyle vurdu. Tekrar tekrar vurdu ve büyük bir kahkaha patlattı. Ellerimi bıraktı yere düstüm. Gerçekten fazlaydı. Kafamdan tuttu ve kaldırdı.

Adam

- Küçük bayan hadi beni biraz daha eğlendir. Dedi eğlendirmek mi? Neden bahsediyordu ? Ruya olmalıydı hayır canım yanıyordu. Ne yapmalıydım ? Hareket edemiyordum. Etraf bulanıklaşmaya basladı.

Adam

- Hadi ama uyan biraz daha oynayalım...... Devamını hayal meyal hatırlıyorum bayılmıstım çok canım yanıyordu.

En İyi ArkadaşlarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin