•final•

292 13 31
                                    

Uyandığım zaman hastanedeydim. Ayyüce Atila ve Alçin yanımda duruyorlardı. Başımı yavaçca kaldırdım. Kafami kaldırmamla Ayyüce'nın boynuma sarılması bir olmuştu. Neler olmuştu ?

Ayyüce

- Bizi çok korkuttun tam iki gündür uyuyordun dedi.

Gizem

- Neeeeee tam iki gün mu ? Diye bağırdım Alçin kafaşını aşağı yukarı salladı. Ben insan mıyım ? Tam iki gündür uyanmayan biri.

Gizem

- Ne zaman hastaneden çıkacam ? Diye sordum

Ayyüce

- Bunu soracağını biliyordum. güleye basladı. Tabiki bugün dedi. Çok mutlu olmuştum.

Alçin

- Şey benim evimde parti verelim mi ?  Diye sordu çok iyi bir fikirdi. Evet dedik aynı anda.

____________________Hastaneden çıkıs_______________________

Gizem

- Senin evin nerede Alçin ? Diye sordum anıdan durdu onun arkaşındaysdım ve üzerine düştüm. Ayyüce ve Atila gülmeye başladı. Hemen üzerinden kalktım. Onuda kaldırdım.

Alçin

-Evim burası dedi eliyle mavi bir evi gösteriyordu. Eve girdik. Evleri masmaviydi.

Alçin

- Bugün ev bomboş ailem tatile gitti. Benim okulum olduğu için gitmedim yani istediğimizi yapabiliriz dedi ve gülmeye başladı. Bizde gülmeye başladik

Ayyüce

- Bu arada Gizem senin ailen nerede ? Ne telefon numarası nede kendileri var. Diye sordu.

Gizem

- Şey eeee ailem eee sey bilmiyorum. Evde yalnız yaşıyorum ailem hakkında bir şey bilmiyorum. Hazifa kaybı geçiriyorum. Seyyy önemli bir şey değil merak etmeyin. Dedim biraz şacmalamıstım. Alçin'e baktım. Konuyu dağıltmasını şöyledim.

Alçin

- Eeeeeee ne yapalım? Aaa aklıma bir fikir geldi. Hadi korku filmi izleyelim. Benim aklımda bir korku filmi var. Hadi onu izleyelim. Bide akşam oldu dedi kötü kız gibi güldü ve tekrar konuya döndü. Adı elm sokağında kabus. Dedi

Atila

- İyi o zaman aramızda patlamıs mısır yapmayı bilen var mı ? Diye sordu ben yemek yapabilirim ama ne zaman patlamıs mısır yapsam ocağı patlatiyorum o yüzden olmaz.

Alçin

- Ben yaparım dedi. Ve bana baktı. Bana döğru yaklastı ve bileğimden tutup beni mutfağa doğru götürdü.

Gizem

- Nasıl yardım edebilirim? Diye sordum. Dolabı işaret ederek

- içinde ne varsa tabağa koy dedi. Bende aynısını yaptım. Yaklaşık yarım saat mutfakta zaman geçirdik. Herşey hazırdı. Eğlenmistim. Elimizde bir şürü tyabak vardı nerdeyse bir masayı kaplamıstı. Filmi açtı. Daha filmin başlangısında tüm tabaklar bitmisti. Bu anı benim için çok önemliydi. Film bitmişti herkeş uyuyordu ben hariç karar vermistim artık bir daha evde çıkmayacaktım. Daha fazla dayanamıcaktım. Yavaçca evden çıktım. Eve koşarak gidiyordum. Eve geldiğim zaman kapımı kilitledim. Tüm perdeleri kapattım. Odama dögru gittim. Kendimi yatağa attım artık bu benim son anımdı. Çünkü tüm zamanımı evde geçirecektim. Bu benim son anımdı.

En İyi ArkadaşlarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin