"Arkadaşlık" sence ne demektir ? Bilemiyorum hiç bir şey hatırlamıyorum. Evde yalnız yaşıyorum. " Yalnızlık " bende olan tek şey. Bunlardan başka bir şey düşünemiyorum , uyuyamıyorum . baska bir şey düşünmeliyim ama düşünemiyorum. Yarın okul açılacak , acaba arkadaş bulabilcek miyim ? Artık ağlıyordum " yalnızlık " bende olan tek şeydi. Güneşin ışıklarıyla uyandım . Erken kalkmıstım. Daha 1 saat vardı. Okul formalarımı giydim . Aşağı kata indim. Mutfağa doğru gittim. Pek aç değildim o yüzden ekmeğime reçel şürüp yedim . çantama okul eşyalarımı koyup yola koyuldum. Okula geldiğimde herkeş sınıfa girmisti. Tek dısarıda ben vardım sınıfıma baktım 6 \ D di. Sınıfa girdiğim zaman herkeş birbiriyle şakalasıyordu. Kapıyı kapattığım zaman ilgi ocağı ben olmuştum. Herkeş bana bakıyordu. Hemen boş sıraya geçtim. Oldukca utandaş biriydim. Sınıfa hoca girdi. Ve beni tahtaya çıkardı.
Öğretmen
- Evet çocuklar bugün sınıfımıza yeni biri geldi. Dedi ve bana baktı öğretmen oldukca neşeli biriydi .
- Evet kendini tanıt bakalım. Dedi yüzüm biraz kızarmıstı. Kelimeleri heceleyerek söylüyordum.
Gizem
-.... Benim a..dım Gizem. Dedim hoca beni yerime oturtdu ik dersimiz fen dersiydi sıkıcı dersler basladı. Dersin bitmesine 5 dakika kalmıstı. Hoca bizi şimdiden serbest bıraktı. Herkeş dısarı çıkmıstı. Sınıfta ben ve bir kız vardı. Kız kahverengi saçlı uzun boylu bir kızdı. Yanıma yavasca yaklastı. Resim çizmekle mesguldum kızın geldiğini görmedim. Kapıdan bir oğlan girdi. Siyah saçları vardı ve kısa boyluydu benim boyumda bir şeydi. Yanımdaki kız o oğlanı yanına çağırdı ve çizdiğim resme baktılar.
Oğlan
- Merhaba ben Atila , bu da Ayyüce dedi. Oldukca nazikti.
Ayyüce
- Ben kendimi tanıtabilirim dedi oldukca eğlenceli biri gibi gözüküyordu. Gülmeye başladılar tam bir şey söylücektim zil çaldı. Oldukca üzüldüm resim yapmaya devam ettim. Hoca içeri girir girmez konuşmaya başladı.
Öğretmen
- Yarın düzenlenecek olan kampta kendinize bir grup kurun en az 3 kisi olsun. Dedi resim çizmeye devam ediyordum. Ben kimseyle olamazdım. Kimse beni seçmez derken kolumu bir kız tuttu. Bu daha deminki kızdı. Adı heralde Ayyüceydi.
Ayyüce
- Bizim grupta bir kişi eksik sen bizim gruba gelir misin ? Diye sordu ben evet seklimde kafamı salladım. Geçmisim hakkında pek bir şey hatırlamasamda simdi ileri bakmalıyım eğer geri dönecek olursam bu fırsat elimden kaçardı. O yüzden fırsatı değerlendirecem. Onlarda zaman geçirmek istiyordum. Bunu şöylemek istiyordum. Tam şöyleyecekten Atilabir şey şöylemeye basladı.
Atila
- Artık bir kişi daha bulduk. Bu arada okuldan sonra toplanmaya ne dersiniz ? Hep beraber dolaşırız . dedi bu çok iyi bir fikirdi
Ayyüce
- Çok iyi olur. Dedi bende kafamı salladım karar vermistik . okuldan sonra bulusacaktık. En sonunda dersler bitmisti eve kosarak gittim. Çok mutluydum. Onca zamanda ilk arkadaşlarımı edinmistim bu çok iyi bir histi.