1| KAH: 𝐌𝐞𝐬𝐚𝐣

10.7K 374 154
                                    

Selam! Yeniden merhabalar.
Umarım iyisinizdir. Ben çok iyiyim sayelerinde kitabı düzenledim, onlara ne kadar teşekkür etsem az😂 Muhtemelen sileceğimi sandılar ama boş beleş sözümde durdum düzenledim. Sizin için dahası olmayacak. Eğer hala aynı muameleyle karşılaşırsam uğraşmam yazılanları silerim, bu sefer sakin bir şekilde açıklama yapmam, çizgimi aşarım. Sonuç olarak buradayım ve üzülerek söylüyorum ki olmaya da devam edeceğim:) Oturduğunuz yerden sızlanmaya devam edin bakalım daha nereye kadar gidebileceksiniz? Çünkü hala burada olup yazdıklarımı okumanız baya ironik.

Yanımda olanlar ise... Çok değerli olduğunuzu bilin. İyi ki varsınız sizi seviyorum🦋 İyi okumalar!

Kitap için bir şarkı seçmeye karar verdim ve nedense aklımda Lady Gaga - Paparazzi canlandı.

Kitap için bir şarkı seçmeye karar verdim ve nedense aklımda Lady Gaga - Paparazzi canlandı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yeniden yazılmıştır

1.Bölüm: "Mesaj."

Zifiri karanlık kendini aydınlığa teslim etmeye yüz tutmuşken zihnimin silsilesine tutunan karmaşık düşünceler bana bir türlü rahat vermiyorlardı.

Tanrının bize armağan ettiği bir çok görünmez durum vardı. İlk önce doğum, sonra sevgiyle harmanlanmış bir kalp ve ardından ölüm. Hepsi kadere bağlıydı. Doğduğunuz an kaderiniz sizi sıcak kuytusunda sarmalıyordu.

Ben, Çağıl Naz Adal.
Ailesinin şımarık kız çocuğunun aksine biricik kızları olan Çağıl Naz Adal.

"Görmen lazımdı Çağıl," dedi karşı koltukta heyecanla kampta gününün nasıl geçtiğini benimle paylaşan arkadaşım. Bakışlarım usulca ona dönerken merakla ona baktım.
Çehresine ilişen sevinçle ellerini çırptı. "çocuk çok yakışıklıydı."
Güldüm. "Her gün birilerine aynısını diyorsun Afet." kıkırdadı.
"Adımı nasıl taşıdığımı gösteriyorum diyelim biz ona."

"Sanki gerçek adında." umursamazca omuz silkerken telefonumun melodisi kulağıma iliştiğinde oturduğum kanepeden eğilip telefonumu kavradım. Gördüğüm isimle memnunlukla geriye yaslanırken aramayı onayladım.
"Gördün mü ikiz?" dedi açar açmaz telefonun bir ucunda ki Çağın.
"Neyi?" buradan bile gözlerini baygınlıkla devirdiğini hissedebiliyordum.
"Neyi olacak? Yeni filmimi!" heyecanlı çıkan sesine gülmemek için dudaklarımın üstünde ki ince deriyi dişlerimin arasına aldım.
"Filmi bilmem de, evet benden sadece on üç saniye büyük olan kardeşimin Los Angeles'ta gününü gün ederken benim İstanbul'da sürünüyor olmamı çok acı bir şekilde görebiliyorum."

"Ben sana yanıma gel diyorum gelmiyorsun kızım ben ne yapayım? Gerekirse Neda'yı da kap gel sizi karşılarım." ağzımdan bir kaç mırıltı çıkarken gözlerim Neda'ya kaydı. Gözlerini kısmış bir bana bir elimde ki telefona bakıyordu. Gözlerinden ne konuştuğumuzu anlamadığı belliydi.
"Annemler burada Çağın, onları tek bırakamam." bıkkınca bir nefes aldığını işittim. "Ama onlar bizi bırakıyor. Akıllı ol Naz, şimdi biraz işim var duş alıp son çekimlere hazırlanmam gerekiyor seni sonra ararım. Öptüm." onu onayladığımda Neda'ya döndüm.

"Bir şey demedi aslında," elimi umursamazca havada salladım. "Neda'yı da al yanıma gelin isterseniz dedi sadece." gözleri anında irileşirken beklentiyle bana bakarak masaya eğildi. "Ve sen de kabul etmedin," başını salladı. "vay be bu kadar salak olduğunu bilmiyordum nasıl ikizsiniz siz?" gözlerimi devirdim. "Niye oraya gitmek istiyorsun ki?" ona yönelttiğim soruya karşılık sadece sırıtırken uzun tırnaklarını bakımlı sarı saçlarının arasından geçirdi. "Çünkü," dedi harfleri uzatırken. Aklına bir şey gelmiş gibi gözlerinden sinsi bir parıltı geçti. "Erkekleri yakışıklı." cevap vermek için dudaklarımı araladığım an telefonuma gelen bildirim sesiyle bakışlarımız ona yöneldi. Oflayarak ekranı açtığımda gelen mesaja bir kaç saniye bakakalmam bir olmuştu.

alancbowie: Ne zaman geleceksin artık?

🦋

Eveeet! Ne kadar kısa veya uzun oldu bilmiyorum fakat bazı olaylarla oynayıp kısa bir değişiklik yaptım. Düşününce fena olmadı bence. İlk bölüm hakkında ki düşüncelerinizi alabilir miyim?

Bu arada şunu da söylemeden geçemeyeceğim, dediğim gibi kısa kısa anlatıp geçemiyorum anca böyle aklımdakine uyuyor gibi sanki. Umarım rahatsız olmazsınız. Bir sonra ki bölüm ne zaman gelir bilmiyorum, o zamana kadar yorumlarınızı merakla bekliyor olacağım.

Sevgiyle ve sağlıcakla kalın!

Sevgiyle ve sağlıcakla kalın!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kullanıcı Adı HatasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin