8| KAH: 𝐆ü𝐫𝐞𝐥 •𝐩𝐭 𝐈𝐈

5.2K 279 67
                                    

Yeniden yazılmıştır🥂

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yeniden yazılmıştır🥂

8.Bölüm: "Gürel."
part 2•

Geceye sinen kasvet bulutlarının ardında intihar etmeyi bekleyen masum yağmur damlaları vardı.
Gergin olan bir tek Çağıl Adal değildi, ailesinin iş ortaklarından Adem Gürel ve Aysima Gürel'in biricik kızları Bade Gürel'de oldukça gergindi.

Ya da Gülşah Gürel.

Kumral saçları, beyaz bir teni ve yüzünü süsleyen kahverengi çekik gözleri vardı Gülşah'ın. Ailesini takip ederken yüzüne gelen saçlarını geriye doğru atıp lüks restorana adımladı. O sırada içeride onları bekleyen Adal ailesi hararetle bir şeyler konuşuyorlardı. Onları gören ilk Çağıl olurken susup ailesine baktı. Ailesi de onun suskunluğundan onlara doğru ilerleyen aileyi fark etti ve içten olduklarını düşündükleri bir gülümseme takınıp ayağa kalktılar.

"Hoşgeldiniz," dedi Banu Hanım. Ardından onları sessizce izleyen genç kıza döndü. "Bade'ciğim ben Banu. Annenle liseden arkadaşız." elini uzatırken genç kız beceriksizce gülümsedi. İlk defa girdiği bu ortam onu gererken Çağıl'ında ondan farksız olduğunu bilmiyordu. O da ince parmaklarıyla kadının ellerini kavradı. "Evet annem sizden bahsetmişti, memnun oldum efendim."
Hoşgeldin, hoşbulduk faslından sonra herkes kendileri için ayrılan sandalyelere yerleşti.

Bir süre sonra yemek siparişlerini vermiş, iş hakkında konuşmaya başlamışlardı. Çağıl karşısında oturan kıza baktığında Bade'nin koyu irisleri restoranda oturan ailelerde, sevgililerde geziniyordu. Oldukça meraklı görünüyordu. "Kalabalığı pek sevmiyor gibisin." diye mırıldandı Çağıl. Bade'nin onu duymayacağını sansa da duymuştu, ona dönüp gülümsedi.  "Aslına bakarsan," masanın üstünden genç kıza eğildi. "hem sevmiyorum hem de benlik bir ortam değil." Çağıl'ın dolgun dudakları kıvrılırken onu taklit edip masaya eğildi. "Bence de ve burası baymaya başladı."
Bade gülerek arkasına yaslandı. Artık öncekinden daha rahattı, Çağıl'ın burnu havada şımarık bir kız olmaması onu sevindirmişti.

"Adını ilk defa duyuyorum. Güzelmiş." derken oldukça samimiydi Bade. Çağıl içtenlikle gülümsedi. "Ben de Bade'yi pek duymamıştım." genç kız kalbini tekleten ince sızıyla gülüşüne eşlik etti. "Gülşah'ı tercih ederim."

Çağıl'ın kavisli kaşları anlamamazlıkla çatıldı. Yine de bir şey demek yerine kendini toparlayıp bir gülümseme bahşetti. "Çağıl nasıl da güzelleşmiş değil mi Aysima?" diyen Adem Bey'le Aysima Hanım, bala bulanan gözlerini eşine çevirdi. "Evet hayatım, eminim ki Çağın'da çok güzelleşmiştir."
Bade, Çağın'ın kim olduğunu bilmediği için merakla masadakileri dinliyordu.
"Güzeldir benim kızlarım." diye cevapladı ikizlerin annesi. Çağıl gözlerini devirmek istese de kendini tutmuştu. Şimdi mi akıllarına gelmişti Çağın?

Yüzü asılan Çağıl'ın yardımına Bade koşunca Çağıl minnetle ona baktı.
"Anne ben telefonumu arabada unutmuşum onu almaya gideceğim Çağıl'da benimle gelse sorun olur mu?" annesi onlara bakıp başıyla onaylarken lise arkadaşına baktı. O da onay verince iki genç kız masadan kalkıp hızla restorandan çıktılar.

"Gerçekten telefonunu arabada mı unuttun?"

"Hayır ama konuşulanlardan pek memnun gibi görünmüyordun o yüzden yalan söyledim. Kötü mü yaptım?" Çağıl şimdiden karşısında ki bu genç kıza oldukça ısınmıştı. Başını iki yana salladı. "Hayır, çıkmamız çok iyi oldu ama istersen sen içeri gir." Bade ona bakıp gözlerini devirdi. "Hayır," dedi. "ben de çıkmak istiyordum, sokakta dikilmek orada oturmaktan daha iyi." ikisi de kıkırdayıp sağda ki sokağa ilerleyecekleri zaman gelen seslerle duraksadılar. Çağıl, genç kızı hafifçe itekleyip önüne geçti ve duvara yaslandı.

"Bak güzellik," diye bir adam sesi duydular önce. "sana burada her istediğimi yaparım ve kimsenin ruhu duymaz o yüzden beni sınama. Anlıyor musun?" Bade kaşlarını çatıp Çağıl'a bakınca o da ona döndü. Bade tam duvardan ayrılacağı zaman Çağıl onu engelleyip kafasını hafifçe uzatıp sesin kimden geldiğine baktı. Sokak direğinden yansıyan ışık onlar için yeterli değildi. Gözlerini kıstı. Uzun boylu bir adam bir genç kızı duvara yaslamıştı ve konuşmalarına bakılırsa pek tekin bir adam değildi.

Genç kız hıçkırdığında, Çağıl arkasında ki kıza baktı ne yapalım dercesine. Bade dudağını büzdü. Şaşkındı. Gözleri irice açılmış olan biteni anlamaya çalışıyordu.
"Lütfen," diye fısıldadı genç kız. "bana bir şey yapma seni tanımıyorum bile." o sırada iki genç kızda olanları anladığında dillerini yutacaklarını sandılar. Kız taciz ediliyordu. Çağıl ne yaptığını bilemezken yerden iri bir taşı kaptığı gibi adama ilerlemiş ve ensesine geçirmişti. Fakat işler umduğu gibi gitmemişti. Adam hiç bir şekilde etkilenmezken Çağıl elinde ki taşa baktı.

"Siktir," diye bir mırıltı döküldü dudağından. "ama filmlerde işe yarıyordu." elinde ki taşı yere atarken adam ona dönmüş alayla sırıtıyordu. "Sana ailen büyüklerin işine karışılmayacağını öğretmedi mi ufaklık?" Çağıl yüzünü tiksintiyle buruşturduğu sırada Bade yanlarına ilerlemişti. "Peki ya," dedi ellerini önünde bağlarken. Gözleri ok gibi karşısında ki adama saplanmıştı.
"sana ailen adam olmayı öğretmedi mi?" adamın çehresi öfkeyle kasılmaya başladığında Bade gülerek tek kaşını kaldırdı.
"Bana bak," dedi adam bir adım atarken. "seni çok fena yaparım."
Çağıl "Bir halt yapamazsın." derken Bade, "Yapta görelim." deyip telefonunun ekranını adama çevirmişti.

"Annem hakim, eşim polis. Seni içeri tıkmam taciz ve tehditten dolayı iki dakikamı almazken fazla cesursun bakıyorum da." o sırada açık olan ekranda Bade'nin 155'i tuşladığını görmüştü Çağıl. Memnuniyetle gülümsedi. Bu kızı cidden sevmişti. Adam bir süre ekrana baktı ardından bir adım geri gitti. "İlla görüşeceğiz." dediğinde Çağıl ona baktı. "Sen hâlâ burada mısın? Kaybol." adam sessizce oradan tüymenin peşindeyken Çağıl karşılarında titreyen kızı bir anlığına unutup Bade'ye döndü. "Eşim dedin, evli misin?" Bade sırıttı. "Hayır ama etkili bir yalan oldu sanırım."

Tam duvara sinmiş genç kıza ilerleyecekleri zaman uzaktan gelen tok bir ses ikisini de yerine mıhlamıştı.

"Ne oluyor burada?"

•••

Bir bölüm daha bitti. Sizce bölüm nasıldı?

Ayrıca Bade hakkında ne düşünüyorsunuz?

Açıkçası onun hakkında bir kitap yazmayı düşünüyorum. Biraz da onun hikayesini sizlere sunmayı isterim. Bade'nin yani Gülşah'ın ayrı bir hikayesi var benim için.
Benim sevdiğim bir bölüm oldu sayılır. Ya sizin?

Bir sonra ki bölümde görüşmek üzere sizleri çok seviyorum, kendinize iyi bakın🦋 İlham perileriniz sizinle olsun🧚‍♀️

Kullanıcı Adı HatasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin