Jisoo'nun ağzından
Sabah uyandığımda berbat bir baş ağrısı ve mide bulantısı ile beraber uyandım. Dün gece ne kadar içtiğimi hatırlamasam da anlaşılan baya abartmıştım. Yine Jennie'nin odasında ve yatağında yatıyordum.Anlaşılan beni buraya getiren yine o olmuştu. Yattığım yatakta doğruldum ve şakaklarımı ovuşturdum. Ayağa kalkıp odadan paytak adımlarla çıktım.Acilen yüzümü yıkayıp kendime gelmem gerekiyordu. Muftak kısmından sesler geliyordu. Lavabonun neresi olduğunu bilmeden rastgele bir kapıyı açmıştım ve doğru yere gelmiştim. Yüzümü soğuk suyla yıkayıp aynada kendime baktım. Göz altlarım mor halkalar halindeydi, yüzümün tamamı ise şişmişti.Kısacası rezil haldeydim.İnsanların karşısına bu şekilde çıkacağım için utansamda başka şansım yoktu.Lavabodan çıkıp mutfağa gittim.Hepsi masaya oturmuş kahvaltı ediyorlardı. Bir anda tüm gözler bana çevrildi. Büyük ihtimal ne kadar kötü göründüğüm hakkında düşünüyorlardı. Lisa sessizliği bozarak beni masaya davet etti.
''Günaydın Jisoo,gelsene.''Diyerek yanında ki boş sandalyeyi işaret etti.
Hiçbir şey söylemeden gidip oturdum. Gözler benim üzerimdeydi.Yemekle ilgileniyor gibi yapsam da gerilmiştim.Bobby benimle uğraşma fırsatını kaçırmayacağı için hemen laf sokmuştu.
''Seni artık bu evde daha fazla mı göreceğiz?''Dedi bir yandan da Jennie'ye bakmıştı.
Jennie ona buz gibi suratıyla bir bakış attı ve tabağıyla ilgilenmeye devam etti. Yüzüme bakmıyordu. Dün gece onca yaşadığımız şeye rağmen beni bara davet ederken aramız gayet iyiydi.Şimdi sorun neydi anlamasam da üzerine düşmedim. Kahvaltıdan tırtıkladıktan sonra bu evden bir an önce gitmek için hareketlendim.
''Herkese afiyet olsun, ben gideyim artık.''Diyerek sandalyemden kalktım. Jennie'nin odasına dönerek çantamı ve ceketimi aldım. Kapıdan çıkarken beni yollamaya gelen tek kişi Lisa'ydı. Aralarında tek kibar ve beni seven insan oydu galiba. Binadan çıkıp serin havada yürümeye başladım. Bir taksi durdurup evin adresini verdikten sonra cebimden telefonumu çıkarıp gelen yüzlerce mesaja baktım. Hepsi de kızlara aitti. Dün gece bir anda nereye kaybolduğumu soran bir sürü mesaj atmışlardı. Hiçbirine açıklama yapacak halde olmadığım için telefonumu tekrardan cebime koydum.
Jennie'nin ağzından
Jisoo gittikten sonra rahatlamıştım. Herkesin bana sorular soracağını bildiğim için bir an önce evden çıksam iyi edecektim. Ben mutfaktan çıkmak için ayaklanırken Bobby yine boş boğazlık etmeye başlamıştı.
''Kore'nin saygın ailelerinden birisinin kızıyla yattığını söyleme bana.''Demişti Bobby kahkalar atarak.
Beynime hücum eden sinirle Bobby'nin gözlerinin içine baktım.''Sen son dönem saçmalamaya başladın Bobby.Bu seni son uyarışım!''
Tam mutfaktan çıkacakken arkamı döndüm.''Bu konuyla ilgili bir daha ima yapanı görürsem canını sıkarım.''
Odama gittim ve üzerimi değiştirdim.Cebime bugün satacağım malları koyarken içeri Lisa girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forget / JENSOO
Fanfiction''Umarım ki bir daha buraya gelmezsin küçük şey, burası bir yıkık bedeni daha kaldıramaz.''