Hee hallo, dit is chapter 1! Het is nu nog niet echt heel spannend ofzo omdat het het eerste hoofdstuk is. Reacties/votes/fans zijn altijd welkom :)
Vanuit Sarah's ogen
Ik stap uit de taxi, de heerlijke warme lucht komt me tegemoet. Lisanne en Miranda komen naast me staan. 'Nou, in dit hotel zitten we dan de komende 3 weken' zegt Lisanne. Ik heb er echt superveel zin in. 3 weken lang in een hotel met mijn vriendinnen in Los Angeles. De piccolo's pakken onze koffers en nemen ze mee. 'Kom we gaan naar binnen' we lopen achter de piccolo's aan. 'Ik check wel even in' zegt Miranda. Ze loopt naar de receptie. Lisanne en ik gaan zitten op de bank en we kijken om ons heen. Echt geweldig dat de vader van Miranda dit voor ons wil betalen! Dit hotel is echt superluxe. Toen Miranda ons de site van het liet zien waren we echt overenthousiast. Miranda komt naar ons toe lopen. 'Mag ik je paspoort?' 'Tuurlijk' zeg ik. Ik pak mij tas en zoek mijn paspoort. 'He? waar zit hij nou?' Ik kijk in de zijvakjes maar ik kan hem niet vinden. 'Shit, ik kan hem niet vinden!' 'Sar..' 'Waar is mijn paspoort?!' 'Sarah!' Ik kijk op naar Miranda. 'Ik vroeg het aan Lisanne! Jou paspoort heb je me al gegeven in de taxi, weet je nog?' 'Oja..' Ik wordt rood. Miranda loopt terug. 'Waar zat jij nou weer met je hoofd?' vraagt Lisanne. Ik glimlach naar haar 'Ik heb gewoon echt heel erg veel zin in de vakantie'
Vanuit zayn's ogen
'Hee, vangen Zayn!' Ik kijk op van mijn mobiel en zie louis klaarstaan om popcorn te gooien. Ik doe mijn mond open en vang het popcorntje. 'GOOAALL' Schreeuwt hij. Louis toch, het is echt een gek. Ik kijk op mijn mobiel of ik al een berichtje terug heb van Perrie. Ik loop naar de koelkast en haal er een blikje cola uit. Ik loop terug naar de bank en plof erin. Ik kijk nog een keer op mijn mobiel, nog steeds niks. 'Wat zit jij gespannen op je mobiel zeg.' Harry ploft naast me neer op de bank. 'Ik wacht op een smsje van Perrie' zeg ik. Louis komt aan de andere kant van mij op de bank zitten. 'Dat smsje stuurt ze echt wel een keer, geniet nou maar van de vakantie.' Louis heeft gelijk. 'Oke, kom dan gaan we naar het zwembad.' Ik sta op, pak mijn tas en stop mijn zwemspullen erin. 'Kom dan gaan we' zeg ik maar op dat moment voel ik mijn mobiel trillen in mijn broekzak. Ik pak mijn mobiel en kijk op het scherm. 'Yes! een berichtje van Perrie!' Ik open het smsje en lees het.
Het spijt me Zayn, maar ik maak het uit. Perrie.
JE LEEST
Revenge or love? (1D Fanfic)
FanfictionSarah Adams, 19 jaar, Londen, Engeland. Sarah gaat samen met haar vriendinnen Lisanne en Miranda op vakantie naar Hollywood in LA. Ze zitten in hetzelfde hotel als Zayn, Harry, Liam, Niall en Louis. Zayn krijgt een smsje van Perrie, ze maakt het uit...