Germania

1K 14 3
                                    

Germania este o țară încărcată de o istorie necruțătoare impregnată în cultura, obiceiurile, dar și atracțiile spectaculoase de aici, oferind un mister și stârnește curiozitatea turiștilor. Când ne gândim la poporul german, gândul ne zboară instant la ordine, organizare și strictețe, însă Germani ascunde și cîteva lucruri amuzante pe care s-ar putea să nu le cunoști.

1.În Germania există aproximativ 300 de sortimente de pâine. Există de asemenea şi muzee de pâine

2. În Bavaria berea este în mod oficial considerată aliment.

3.Deşi toată lumea cunoaşte festivalul berii drept Oktoberfest, acesta începe de fapt în luna septembrie

4.Germania are cele mai multe grădini zoo din lume (peste 400).

5.Albert Einstein, cel mai recunoscut om de ştiinţă din lume a fost de naţionalitate Germană şi s-a născut la Ulm. Acesta s-a căsătorit cu verişoara sa.

6. În Germania sunt cele mai multe fan cluburi de fotbal din lume

7.Wilhelm Conrad Roentgen a descoperit razele X în anul 1895. Printre alte invenţii germane notabile se enumeră şi: telefonul, motorul diesel, aspirina, lanterna fluorescentă, şi testul de sarcină.

8. În Germania se găsesc peste 1000 de sortimente de cârnaţi

9.Cel mai lung cuvânt existent în limba germană este Donaudampfschifffahrtselektrizitätenhauptbetriebswerkbauunterbeamtengesellschaft (79 de litere), care în traducere înseamnă “Văduva unui căpitan de vas cu aburi pe Dunăre” 

10.Germana este cea de-a treia cea mai învăţată limbă din întreaga lume

11.Germania are cea mai puternică economie din Europa

12.n Germania există o păpuşă Barbie inspirată de Cancelarul Angela Merkel

13.Pe 65% din “Autobahn” (în traducere din limba germană “Autostradă”) nu există limită de viteză

14.Autorul american Mark Twain necunoscut pentru faptul că era un fan al limbii germane, spunea: “Nu am ştiut niciodată pentru ce există eternitatea. Aceasta a fost creată pentru a ne da o şansă să învăţăm limba germană.”

15.oate oraşele enumerate au fost la un moment dat capitale ale Germaniei: Aachen, Regensburg, Frankfurt-am-Main, Nuremberg, Berlin, Weimar, Bonn (and East Berlin), iar din 1990, Berlinul a devenit din nou capitala Germaniei.

16.În Berlin există un muzeu dedicat “currywurst” (în traducere cârnaţi cu curry) o specialitate culinară foarte apreciată şi populară preparată din bucăţi de cârnat de porc asezonate cu un sos de ketchup picant. Currywurst e un simbol al Berlinului, un fel de mâncare naţional, dar nicărieri atât de apreciat ca în Berlin.

17.Deschiderea noului aeroport internaţional mult aşteptat a fost amânată de patru ori, şi încă nu este foarte clar când va fi pe deplin funcţional

Sa descoperim...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum