Chatper 2

1K 28 11
                                    

Pov. Daliah

'Oh no, im so sorry!!!' zei hij. Ik keek beter naar zijn gezicht en zag dat het Niall Horan was. Toen ik hem wou uitschelden besefde ik pas hoeveel pijn ik had aan mijn teen. 'Shit..' mompelde ik. Ik kon niets meer horen door al het gekrijs van alle meisjes. Niall hielp me opstaan en keek bezord. 'Kan je lopen?' Ik probeerde de lopen maar dat leek meer op hinkelen. 'Ik breng je naar de EHBO.' zei hij vast besloten. Toen hij me door de menigte hielp hoorde ik hem wat dingen zeggen maar dat kon ik niet verstaan door al het lawaai.

Eenmaal bij de EHBO kon ik weer rustig nadenken en rustig worden. 'Ik moet terug, mijn nichtje loopt daar ergens rond en ze weet niet waar ik ben!' Niall negeerde me en belde iemand. Arrogante zak. 'Niall, where the hell are you?' hoorde ik aan de andere kant. 'Lou, calm down. Ik ben bij de EHBO ik heb een meisje een gebroken teen bezord.' Stilte aan de andere kant. Toen ik een dokter op ons af zag komen hoorde ik Louis lachen. De rest van het gesprek hoorde ik niet meer want ik dacht alleen maar aan Tina. Wat zou ze bang zijn! 'Hallo Niall what happend?' Niall legde het verhaal uit en de dokter nam me mee naar een behandelkamer. Na 10 min pijn zei de dokter dat ik een gekneusde teen had. 'Het spijt me zo erg. Hoe kan ik het goed maken, ben je een fan?' vroeg Niall. Bij die vraag barste ik in lachen uit. Niall en de dokter keken me vaag aan. Ik probeerde me lach in te houden en zei: 'Ik ben hier samen met mijn nichtje Tina-Oh nee! Tina weet niet waar ik ben!' Ik begon in paniek te raken. Ik sprong uit bed maar voelde al snel de pijn in me teen en viel op de grond en begon te huilen. O jezus, ik lijk wel een baby. Niall en de dokter keken geschroken en de dokter hielp me overeind en ik ging terug op het bed zitten. Niall gaat naast me zitten en draait kringentjes over mijn rug. Het voelde fijn. De dokter liep weg en overlegde met een beveiliger. Niall bleef maar kringetjes draaien en ik voelde me ongemakkelijk. Ik kuchde. 'Uhmm ik voel me al een stuk beter.' Niall snapte de hint en hij liep naar de stoel tegenover het bed. Hij knipoogte en grijnste. WTF? Net toen ik wat wou zeggen stormde Tina naar binnen en vloog me in de armen. Ze zag helemaal wit. 'Het spijt me zo. Ik zou noooit meer zomaar weglopen!' Zei ze. Toen pas draaide ze zich om en ze zag Niall zitten. 'Are you sirious? Niall Horan!! Mag ik alsjeblieft een handtekening??' 'Tuurlijk Tina!' Tina's ogen werden groot van de schrik aangezien het natuurlijk apart is dat hij haar naam weet. Ze haalde snel een grote foto van One Direction tevoorschijn en Niall schreef een lief berichtje en zijn handtekening. Ze had bijna tranen in haar ogen. Gek kind. 'Wat is je naam jongedame?' Vroeg de dokter aan mij. 'Daliah, Daliah Thomson.'

YOU AND I (editing)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu