Haaaii peepz!!! Weer een nieuw hf!!! BLijf lezen en vote vooral lekker veel voor dit hoofdstuk!! -xx- ME!!!
*Daliah*
Het is maandag. 11 uur s cochtens. Ik ben bezig met alles in te pakken voor de tour. Maura heeft me gesmeekt om haar mee tenemen. Maar ik moest het nog met Paul bespreken dus liet ik haar 2 dagen in de spanning zitten met het uit eindelijk nieuws dat ze mee mocht. Het liefst had ik haar thuis gelaten want ik haatte het gezeik over Harry. Sinds ze 'hele goede vrienden' waren houd ze haar mond niet dicht over hem. Ik riste mijn koffer dicht. Ik heb alles wel, dacht ik. Ik liep moeizaam naar de deur met de zware koffer en ik zette hem neer. Ik hoopte dat ik geen overgewicht had. Maura kwam ook aangelopen. "Harry sms’te me, ze komen straks langs het gebouw om ons op te pikken." Ik knikte. "En o ja, dit keer schreef hij drie x’jes inplaats van 5 of 6." Ik rolde met mijn ogen. Harry, Harry, Harry. Mens, hou toch eens op! Ik zuchtte diep. Ik voelde een beetje jaloezie opkomen. Waar was dat voor nodig? Ik liep naar de keuken waar mijn mobiel en sleutels lagen. Ik had een berichtje gekregen, van Niall. Opgewonden pakte ik de telefoon, en opende het berichtje.
Haai schoonheid! We komen over 10 minuten langs jullie en dan gaan we met zijn alle naar het vliegveld! xxx Niall.
Ik grijste, en sms’te terug;
Oké zie je dan Nialler!! xxx Daliah.
"Met wie sms je en waarom grijns je zo?" Ik schrok en keek op. In de deur opening staat Rikki. "Uhmm.. Gewoon iemand.." Stamelde ik. "Gewoon iemand hé?" Zei Rikki grijzend. Ik knikte. "En heet die gewoon iemand misschien Niall?" Ze keek me 'evil' aan. Ik gaf haar een dodelijke blik en ze moest lachen. "Vergeet je ouders niet te bellen, ik ga nog even naar Maura." Toen liep ze weg. Ik zuchtte diep en dacht na. Wat moest ik nou nog doen? O ja, ouders bellen. Ik typte mijn moeders nummer in en na 3 keer overgaan nam ze op. "Hallo, met Elena?" ik glimlachte. "Haai mam, met Daliah!" zei ik vrolijk "Schat! Wat een verassing! Ik dacht dat je al in het vliegtuig zat!" Ik grinnikte. "Nee mam, ik vertrek over 10 minuten naar het vliegveld." "Ah vandaar, wees voorzichtig He? Daar in Florida!" Mijn moeder altijd met haar overbezorgde gewoontes. "En doe de groeten aan Maura en Rikki!, En de jongens niet te vergeten!" Sinds de housewarming was ze helemaal weg van hun. Ze vond ze zeer beleefd en heel aardig. Met zulke mannen mocht ik wel thuis komen. "Ja mam, ik bel je later wel eens! En doe de groeten aan pap!" "Zal ik doen lieverd! Daag!" "Doei!" en bij die woorden hing ik op. Opeens hoorde ik de zoemer gaan en iemand stond beneden aan de deur. "ZE ZIJN ER!" riep Maura opgewonden. Ik stopte snel mijn Iphone en sleutels in mijn handtas en ik liep naar mijn koffer. "He, je wou toch niet weggaan zonder een knuffel van mij? Of wel soms?"Ik lachte en nam Rikki in een knuffel. Ik vond het wel stom, dat Rikki niet mee ging. Maar zij had het natuurlijk ook druk met haar werk en met haar 'bijna vriendje' natuurlijk. Dit was ook werk maar toch, wie wilt er nou niet met zulke idioten 5 maanden weg zijn. 5 maanden. Dat is zo lang. Ik zou mijn penthouse eigenlijk wel missen. Deze hele buurt hier. Ik woon hier nog maar een maand en ik ga nu al weer weg. Voor ongeveer een half jaar. Ik zucht. Ik gaf Rikki nog een kus en zei toen;"Dag schat, ik ga je missen" Ze knuffelde me nog heel snel en zei: "Ik ga jou ook missen!" En toen liep ik de deur uit, naar de lift. Met een veelte zware koffer. Maura had het blijkbaar ook heel zwaar want ook zijzat helemaal te hijgen van inspanning. We liepen de lift in en drukte op een knopje. "Poeh, ik hoop echt niet dat ik op het vliegveld er dingen er nog uit moet halen!" zei ze. Ik grinnikte. De lift deur sprong open en we stapte er uit. Midden in de hal stonden Niall,Harry,Zayn,Louis,Liam en 2 bodyquards op ons te wachten. Buiten het gebouw stond er een lang zwart busje, met daarom heen allemaal schreeuwende fans. "Heyy guys!" riep Maura. Ze draaide hun hoofden en glimlachte. Ze kwamen op ons af en ik zag dat Harry de koffer van Maura over nam en dat hij haar een kus gaf. Ik voelde weer een steek jaloezie. "Heey love!" Ik draaide me hoofd en keek naar Niall. Ook hij pakte mijn koffer en gaf me een zoen. Ik kreeg het helemaal warm en ik voelde mijn benen slap worden. Slecht teken.. Toen ik zag dat zelfs Niall moeite had met mijn koffer bood ik hem aan te helpen, maar hij schudde zijn hoofd en liep door naar de auto. Toe we de deur uitkwamen werd ik overdonderd van al het geschreeuw. De jongens hielden nog wat handjes vast en achter de fans stonden nog papz die een paar foto's maakte. De bodyguards pakte de koffers over en legde ze in de achter bak. Ik en de rest stapten de auto in. Ik zat tegenover Maura en Harry en Zayn. Ik zat tussen Niall en Louis in en Liam zat naast de chauffeur. Het was maar 10 minuten naar het vliegveld. Ik leunde een beetje met mijn hoofd tegen Niall. "Slecht geslapen?" vroeg hij zacht. De rest was allemaal aan het klieren en vooral Louis was helemaal hyper. Hij en Harry hadden een discussie over van alles en nog wat. "Jaa, nogal." Ik voelde zijn borst op en neer gaan. Hij lachte. "Wat is er?" vroeg ik. "Bang dat je dingen ging vergeten?" Ik schudde mijn hoofd. "Ik heb vliegangst." Ik had nog maar 1 keer gevlogen. Samen met Maura, naar haar oma in Zwitserland, alleen, zonder ouders. Toen waren we 11. Het was wel heel leuk, en een korte vlucht. Maar met dit vliegtuig moesten we wel een iets langere afstand af leggen. We begonnen namelijk in Florida. "Oh, dat is wel eventjes wat anders." Ik knikte. Zayn had blijkbaar meegeluisterd want hij zei: "Je mag Niallers handje wel vast houden hoor!" Ik ging weer recht op zitten en Niall werd rood en keek naar buiten. Ik glimlachte.
"Maak uw riemen vast alstublieft. Over een paar minuten vertrekt het vliegtuig naar Jacksonville. Fijne vlucht!" Ik maakte mijn riemen vast. Mijn handen trilden behoorlijk. Opstijgen vond ik het engst. Het vliegtuig begon rustig naar de opstijgbaan te rijden. Ik keek naast me. Daar zat Niall, in zijn rugtas te zoeken. Daarna gaf hij me een soort gum. "Hier, eet het als we opstijgen, dan gaan je oren niet dicht zitten." Ik knikte en pakte zijn hand toch maar. Hij schrok een beetje en keek me aan. Ik glimlachte voorzichtig. Hij grijste terug. Het vlieg tuig begon sneller te rijden en ik nam mijn snoepje in. Ik begon mezelf te focussen op het kauwen en niet op het opstijgen. Nialls hand zat nog steeds in de mijne en ik voelde dat het vliegtuig bijna opteeg en ik kneep in zijn hand. Het voelde als of ik een stuk lichter werd en even later kwam ik erachter dat we in de lucht zaten. Niall keek me aan en grijnsde,"En was dat gaaf of niet?" Ik lachte. Ik leunde weer tegen hem aan en gaapte. "Ga maar slapen." Ik knikte en hield mijn hand nog steeds in die van hem en ik nestelde mijn hoofd tegen zijn arm. Ik sloot mijn ogen en ik werd in een diepe slaap gezogen.
Klaaaarrrr!!! Was het een beetje leuk?? OMFG!!! IK HOU ZO VAN NIAALLL HE!!!! Poeff, ik wou dat ik Daliah was...... Snik... Tegen zijn mooie gespierde armen slapen... WIe wilt dat nou niet?? Maar jaaa bedankt voor het lezen!!! Bye peepzz!!
JE LEEST
YOU AND I (editing)
FanfictionAls je in keuzes moet maken in de liefde is dat niet altijd makkelijk. Daliah Thompsen is altijd een kieskeurig meisje geweest in het gebied van liefde. Carriere, Liefde, Trouwen en Kinderen. Die volgorde sprak haar het meeste aan. Maar als ze dan o...