WAUW MENSENN!!!!! 900 READSS!!!!!!!!!!!!! OMG I LOVE YOU GUYS!!!! Ik doe echt hard mijn best om het zou mooi mogelijk te maken, want veel mensen raffelen het af weetje wel. Dat vind ik niet goed. Ik zou ook nooit zeggen ; Ja, ik ga pas verden bij de 1000 reads weet je wel.. (ook al zal ik wel 1000 reads willen hebben :) ) Dat jullie dat even weten. Veel lees plezier !!
Niall*
"Nee hoor hoeft niet. Het is 10 minuutjes lopen. Ik zie jullie morgen jongens!" zei ze. Ze draaide zich om en iedereen staarde haar aan. Behalve Paul natuurlijk. "Wauw ze is echt lekker.." zei Zayn toen ze de deur uit was. Liam, Louis en Harry grinnikten. Ik keek hem boos aan. Zayn schrok wel een beetje maar grijste: "Oja, ze is al van jou Nialler" en hij kniepootte. Hahahahahhaha-nee...... "Kom Niall, zullen we boodschappen doen?" vroeg Liam. Ik knikte instemmend. We deden de cappicoun van onze hoodie's op en pakte zonnebrillen ookal was er geen enkele zon te zien. We liepen naar de plaatselijke supermarkt en stapten naar binnen. Het was rustig. En op dit moment zag ik geen enkel meisje dat een directioner zou 'kunnen' zijn. Liam en ik liepen richting het tijdschriftenrek waar ik al een artikel over Daliah zag staan. "Twocad Studios heeft de nieuwkomer Daliah Thomsen al gelijk in een hooge positie gezet door haar de assistent-manager te laten worden van Paul Higgens, de manager van One Direction. Zal dit wel een goede beslissing zijn?" Liam kwam naar me toe en zag het artikel ook. "Denk je dat ze haar lastig zullen vallen? " Ik keek Liam aan. "De Papzz?.. Misschien.." Ik zuchtte en liep richting het snoep rek waar ik 3 zakken chips uit pakte. "Ben je klaar?" vroeg ik aan Liam die nog een paar wortels voor Louis pakte. "Ja ik wel" We gingen naar de kassa. Er zat een vlek op mijn zonnebril dus ik pakte hem van me hoofd om hem schoon te maken. Niet wetend dat er een groep meisjes de supermarkt binnen kwamen lopen. Liam stootte me aan en ik keek naar de meisjes. Kut. "AAHHHH, DAAR HEB JE NIALL EN LIAM!!!" en ze kwamen op ons af. Het was te laat om nog weg te rennen en we gaven maar snel een paar handtekeningen. Toen iedereen ook nog op de foto was geweest zeiden we gedag en liepen we weer terug naar het appartement van Harry en Louis. Toen we binnen liepen hoorde ik Harry nog net pizza's bestellen. "Hazzzaa!! Doe voor mij maar 2 Hawaii’ s!!!" riep ik snel. Hij knikte en noemde de bestelling op. Ik ging op de bank zitten en ging op Twitter. " Straks pizza's eten met de boyzz!! Eetsmakelijk!" Ik kreeg binnen 6 seconden al 4.379 retweets en een heleboel reply's. Louis kwam naast me zitten en zei: "Misschien kunnen we Daliah morgen uitnodigen voor een etentje? “Zei hij grijnzend. "Misschien." Hij sprong op en riep;"Harolldddd??? Bel jij even Daliah om haar uit te nodigen voor een etentje morgen?" Ik lachte. Gekkerd. "Jaahhh!!!!" riep Harry terug. Ik liep naar Harry en zei; “Mag ik er bellen?" Hij grijnsde en knikte. Ik pakte de telefoon over en ik belde haar. "Met Daliah?" hoorde ik haar zeggen. "Hallo, met Niall!" Ik hoorde iemand vragen wie het was. Een jongen? Of een meisje? "Hallo,, is er iets?" vroeg ze vriendelijk. "Uhm, de boyz en ik dachten dat het misschien leuk zou zijn als we morgen na de besprekingen met zijn alle konden eten?" "Dat zou heel leuk zijn maar ik geef om 1 uur een housewarming. Misschien kunnen jullie ook komen?" Ik keek achterom en zag dat de jongens me verwachtingsvol zaten aan te staren. "Wacht even ik overleg even is dat goed?" " Tuurlijk!" antwoorde ze. Ik deed mijn hand over de telefoon. "Ze vraagt of we op haar housewarming komen?" "Natuurlijk!"riep Louis enthousiast. Ik bracht de telefoon weer naar me hoofd en zei: "De jongens vinden het een leuk idee, moeten we daar dus om 1 uur zijn?" "Jaah of later mag ook, maar bereid je wel voor want Tina komt ook. En mijn zusje vind jullie ook wel leuk." Ik lachte. “Ik zal wel een leger meenemen!" Omg , wat zei ik nou weer? Wat moet ze wel niet denken. Maar toch hoorde ik haar aan de andere kant lachen. "Goed idee, ik zie je morgen!" "Bye bye!" en ik sluitte het gesprek af.
KLAAAARRRRRR!!!! LEUK??? VOTE?? COMMENT?? BECOME A FAN??? PLEASE? Het volgende hoofdstuk komt snelll!!! (denk ik) BYE GUYS LOVEYAAAAA <3<3
JE LEEST
YOU AND I (editing)
FanfictionAls je in keuzes moet maken in de liefde is dat niet altijd makkelijk. Daliah Thompsen is altijd een kieskeurig meisje geweest in het gebied van liefde. Carriere, Liefde, Trouwen en Kinderen. Die volgorde sprak haar het meeste aan. Maar als ze dan o...