HAAAIII PEEPZZZ!!!!! <3 Ik wil graag meer fans en comments en vote's!!!! EN OFCOURSE; READSS!!!! PLEASE HELP MEE!!!!
*Daliah*
Ik stond bij gate 14. Te wachten op mijn andere beste vriendin Maura. Ik had er al een tijd niet meer gezien en was super zenuwachtig. "Vlucht Athene, Londen is geland." hoorde ik uit de speakers komen. Harry had me 10 mintuten geleden af gezet bij de luchthaven. Hij was echt een 'gentleman'. Ik voelde dat ik nu al gehecht was aan de jongens. Ik keek naar de klapdeuren waar Maura uit zou moeten komen. Ik keek de mensen 1 voor 1 aan. Maar nog steeds geen Maura. 8 seconden later zag ik Maura uit de klapdeuren komen en ze keek in het rond. "MAAURAA!!!!" riep ik keihard en ik rende naar haar toe. Ze keek om en grijnste. Ze deed haar armen open en ving me op. Ik knuffelde haar zowat fijn. Ik voelde de ogen van andere mensen in mijn rug prikken "OMYGOSH!!! Ik ben zo blij je te zieen!!!" Ze lachte om mijn enthousiastheid. "Ik ben ook blij om jou te zien!" Zei ze glimlachend. Ik pakte haar karretje met haar spullen en duwde het naar de zij kant. "Kom dan gaan we naar huis. Rikki komt om half 1." en ik sloeg mijn arm om een van de beste vriendinen die er bestaat.
"Omg!!! Jullie huis is zoo mooi!!!" Ik lachte. Dat was ook onze eerste indruk. "Wil je koffie of thee?" vroeg ik terwel ik naar de keuken liep. "Thee graag." Zei ze terwel ze op de barkruk ging zitten, die bij onze keukeneiland hoorde. "En , hoe zit het met de liefde?" vroeg ik , terwel ik 2 mokken paktte en het theewater opzette. "Goed, goed! Ik heb nu al 2 maanden iets met William. Je weetwel, die jongen bij mij op de universiteit?" Ik knikte. Maura was gaan studeren als mode ontwerpster. Ze was echt dol op mode en kon het ook nog eens goed maken. Eerst wou ze de zangcarierre in gaan maar toen ze , door mijn aanleiding , werd ontdekt zonder dat ze ergenen in had, wou ze super graag de Fashion in gaan. "En weet je zeker dat hij geen gay is?" vroeg ik grijsent. "Niet iedere mannen ontwerper is gay Daliah. Trouwens, eigenlijk is ie best een player, voor dat hij mij leerde kennen natuurlijk." Ik lachte. Maura had wel iets met lady killers. Ik gaf haar een mok en keek in de koelkast, die vol stond met hapjes. Ik keek naar Maura, die vol ongeloof naar al het eten keek. Ik lachte. "Koekje?" Ze keek me aan en pakte 2 koekjes . "WIl jij niet?" vroeg ze. "Nee ik moet aan me lijn den-" voor dat ik mijn zin af kon maken duwde ze een koekje in mijn mond en het enigste wat je hoorde was; "Gggrrrfffhhfff.." We keken elkaar aan en lachte uitbundig. Wat had ik dit gemist zeg.
Het was half 4 en Rikki was inmiddels al thuis. We hadden de woonkamer helemaal versierd en we hadden allemaal hapjes neer gezet. We waren net klaar met de uitfits uitzoeken. Met behulp van Maura natuurlijk. Rikki had een goudgele strapless jurk aan die tot haar knieen kwam en zwarte hoge hakken van 14 centimeter. Maura had een paarse strakke jurk met een witte lint onder haar borsten. Ik, had een witte jurk die boven strak en onder wijd was en die ook tot mijn knieen kwam. Ik had er zelf een roos al brosh bij gedaan. Ook allebei met hoge zwarte hakken. We wouden net onze jurken aan doen en ons gaan opmaken toen Maura een sms'je kreeg. Eerst keek ze heel blij en zei; "William." Ze opende het sms'je en haar gezicht betrok. "Wat is er mop?" vroeg Rikki bezorgd. Ze greeg tranen in haar ogen en draaide haar telefoon onze kant op; Van: William. Aan: Maura; Hoi, ik maak het uit, toen jij was vertroken kwam ik een leuke meid tegen en ben op haar gevallen. Sorry, het beste ermee. Gr William. Ik was stil. Net als Rikki. Pas toen Maura op de grond zakte ging ik haar trooste en haalde Rikki wat te drinken. " Rustig Mau, hij is je gewoon niet waard. Dit is hij niet waard. Jij bent veel beter dan hem." Praatte ik op haar in. Rikki kwam terug met wat te drinken. Eerst dacht ik dat het water was. Maar toen ik de geur van alcohol rook had ik pas door dat het drank was. "Kom op, meid. We gaan deze avond lol trappen. Alle oudjes gaan om 10 uur al weg samen met Tina en Rachel en ik weet niet hoelaat de rest weg gaat maar laten we na 10 uur ons dronken voeren." Iedereen lachte. Rikki heeft soms echt een raare manier van peptalks geven. Ze schonk 3 glazen witte wijn vol en we prooste op een fijna avond.
De bel ging. We waren net op tijd want we waren pas net klaar met onze outfits. Ik deed open en zag daar mijn ouders en Rachel staan. Rachel sprong in mijn armen , ik kuffelde haar. Ik gaf mijn ouders een kus en liet ze verder. Er kwamen steeds meer mensen maar Niall, Harry en de rest waren er nog niet. Maura zag dat ik afwezig was en zei: "Rustig maar, ze komen vast straks. " Ik knikte. En inderdaad 5 minuten later ging de bel en stonden er 5 jongens voor de deur, samen met een andere vrouw. Vast Eleanor. Ik deed de deur open en Liam verontschuldigte zich gelijk. " Sorry dat we later kwamen maar Paul was van de trap afgevallen en heeft zijn been gebroken." Ik schrok, net 1 week voor de tour. " Wat erg zeg." zei ik en ik liet ze binnen. Allemaal gaven ze me een kus. Toen ik bij Niall kwam fluisterde hij in me oor:"You look beautiful." Ik begon gelijk te blozen. Eleanor liep naar me toe en gaf me een knuffel en een pakje. "Leuk je te ontmoeten." Ik glimlachte en hield het pakje omhoog. " Dit had echt niet gehoeven." Eleanor haalde haar schouders op. "Ach, van ons allemaal." Ik maakte het open en een ik zag een bedel armbandje van Tiffany's. Dit was vast verschrikkelijk duur. "Dit kan ik echt niet aan nemen. Dit is vast veelst-" Eleanor onderbreekte me. "Doe het nou maar om." Ik zuchtte. Ik stak mijn arm vooruit en ze maakte vast om mijn pols. Het bedeltje had nog niet zoveel hangertjes, maar er al een 1 en een D aan. Ik glimlachte. "Dank je wel. Wacht ik stel jullie wel even voor aan Rikki en Maura." Ik liep naar Maura en Rikki die met mijn ouders aan het praten waren. "Jij ziet er ook wel goed uit Maura, lang niet gezien." "Dank u wel mevrouw." Ze glimlachte toen ze mij zag aan lopen. Ook Rikki keek me aan. "Meiden de jongens zijn er, ik stel jullie even voor." Ik nam ze mee naar de jongens die Tina en Rachel uitbundig aan het knuffelen waren. Ik rolde met me ogen. "Rachel, ga jij even met Tina naar papa en mama?" Ze knikte en sleurde de 'uberblije' Tina weg. "Jongens dit zijn Maura en Rikki. Rikki en Maura, dit zijn Niall , Louis, Harry, Liam en Zayn." Ze schudde de handen en Harry knip oogte zelfs al naar Maura. Voorspelbaar.... Dit zou nog een avondje worden..
"Jou beurt." riep de dronken Rikki , naar Harry. Volgens mij waren Liam, Niall en ik de enige die een beetje nuchter waren, Iedereen was al weg, behalve de jongens. Harry keek mij aan en zei: "Truth or Dare?"Ik dacht even na en zei: "Truth." Hij grijste gemeen en vroeg."Wie vind jij hier het leukst?" Ik blooste. Maura en Rikki gniffelde. "Niall natuurlijk!" riep Maura keihard. Ik keek haar boos aan. Dat was helemaal niet zo! Denk ik.. "Jou natuurlijk Harry, jou natuurlijk.." zei ik vol sarcasme. Hij merkte het waarschijnlijk niet want hij keek mij aan. Oja, mijn beurt. Ik keek Niall aan. "Truth or Dare to Niall?" Hij keek me recht in de ogen aan en zei: "Dare." Ik hoorde Rikki zuchten. "Zij kan vast niks verzinnen." Ik keek haar aan. "What did you just say?" "DAT JE NIKS KAN VERZINNEN!!" Iedereen lachte uitbundig. Toen keek ik Niall aan."I dare you..... Om de hele avond niks meer te eten." Iedereen werd stil. Niall's mond zakte zelfs open. "En de andere optie...?" vroeg hij gelijk. Ik keek iedereen aan. "De andere optie......" Ik keek naar buiten waar het aan het regenen was."Ga in je onderbroek naar buiten en zing keihard 4 regels uit een liedje." Weer keek iedereen me aan. Maar Niall twijfelde voor geen seconde en trok zijn broek en t-shirt uit. Toen hij in zijn onderbroek stond slaakten Rikki, Maura en ik een gilletje. Hij rende naar buiten. En hij maakte zelfs nog een dansje in de regen en hij zong luid ; "BABY YOU LIGHT UP MY WORLD LIKE NOBODY ELSE, THE WAY THAT YOU FLIP YOUR HAIR GETS ME OVERWHELD!!! BUT WHEN YOU SMILE AT THE GROUND AND ITS HARD TO TELL, YOU DONT KNOW-OHOH YOU DONT NOW YOUR BEAUTIFUL!!!" Hij danste nog een beetje en rende toen, helemaal doorweekt, weer naar binnen. Iedereen lachte keihard. Waaronder ik. "Kom, dan haal ik even een handdoek." zei ik nog half lachend. Samen liepen we naar de badkamer , en ik pakte een handdoek. "Hier!" Ik draaide me om knalde bijna tegen hem op. We lachten en hij pakte de handdoek aan. Hij droogde zijn haren en zijn boven lichaam. Ik bewonderde hem eens goed. Hij was best knap eigenlijk... What the fuck... Waar praat ik over. "Waar kijk je naar?" Vroeg hij. Ik had helemaal niet door dat ik zat te staren. "Uhmm nergens naar. " Hij grinnekte. Ik draaide me om en gooide de handdoek in de wasmand. Weer knalde ik tegen hem op en dit keer viel ik bijna. Hij ving me op en een moment lang keek ik in zijn ogen. Ik voelde zijn adem langs mijn huid strijken. Onze lippen raaktte elkaar bijna. Het was ondertussen al stil geworden in de woonkamer. Voordat onze lippen elkaar raakten zei ik: "Laten we maar terug gaan. Straks breken ze me huis nog af." Niall keek me verward aan maar knikte daarna. We liepen terug en ik zag Maura en Harry buiten zitten met een inige omhelzing. Uhmm oke... Awkward. De rest lag te snurken op de grond. Blijkbaar bleven hun ook slapen... "Laten wij ook maar naar bed gaan." Hij knikte weer. Ik wist niet wat er met hem aan de hand was maar hij leek afwezig. Ik ging naast Rikki liggen en hij ging naast mij. Het was een tijdje still. Tot dat ik zei; "Weltrusten Niall." Ik hoorde geen andwoord. Blijkbaar sliep hij al. Had ik hem nou afgewezen of niet? Langer nadenken kon ik niet want ik viel al snel in slaap. In een onrustige droom.
En?????? WAS HET LEUUKK??? NOGMAALS LEES DE VERHALEN VAN @hazzalover NUU!!!!!!! xo Me.
JE LEEST
YOU AND I (editing)
FanfictionAls je in keuzes moet maken in de liefde is dat niet altijd makkelijk. Daliah Thompsen is altijd een kieskeurig meisje geweest in het gebied van liefde. Carriere, Liefde, Trouwen en Kinderen. Die volgorde sprak haar het meeste aan. Maar als ze dan o...