Hallohaalloo, Take me home is echt gewelldiiggg!! Er was een foutje gemaakt inn hf 12, er staat dat ze 5 maanden weggaan maar ik bedoelde 3 maanden. :D
*Daliah*
Ik wist dat ik niet zo moest reageren tegen Maura. Ze had wel gelijk. Ik ging op me bed liggen. Er werd op de deur geklopt. Stiekem hoopte ik dat het Niall was. "Kom binnen?" Het was Marc.. Urg... Kom op Daliah, nu gedraag je je gewoon als jezelf. Je valt niet op jongens als Marc. "Wat is er?" Hij keek naar de vloer en vroeg: “Zou je misschien vanavond met mij naar de film willen?" Dude, ik ken je nog maar een paar uur... "Uhmm, nee sorry. Ik moet nog een paar dingen regelen voor morgen." Hij keek bedroefd. “Oja, je bent hun manager. De eerste keer dat ik je zag dacht ik dat je een styliste was of zoiets." Moet ik dit opvatten als een compliment? Jongen, flirten kan je zeker niet. "Ohh, oke." zei ik. Het was even stil. Ga alsjeblieft uit mijn kamer. "Nou uhm, dan ga ik maar." OMG EINDELIJK! "Oké." Hij liep de kamer uit. Ik pakte mijn laptop en mobiel. Ik belde Kristi op, die over de kleding en make-up gaat. "Haai, heb jij nog de kleding opgehaald.?" Ik hoorde 5 seconden niks aan de andere kant. "Nee...." hoorde ik haar zeggen. "Omygod! Ik heb het je 3 keer gezegd! Uggg, ga het nu halen!" Zei ik boos en ik hing het op. Ze kan ook nooit iets doen.
2 uur later keek ik op de klok. 23:04. Netjes. Ik had hoofdpijn gekregen van het staren naar mijn computer. Er moesten nog zoveel dingen geregeld worden. Gelukkig had ik nu alles af. Ik kon er niet aan denken dat het morgen fout gaat. Ik steunde met mijn handen op mijn hoofd. Ik hoopte dat Rikki wakker zou zijn. Ik pakte mijn mobiel en typte haar nummer in. "Hallo, dit is de voicemail van Rikki Edwar-" Ik hing weer op. Klop, klop. Wie kon dat nog zijn? "Daliah, ben je nog wakker?" vroeg iemand met een Iers accent. "Ja, kom binnen."" Niall liep naar binnen. "Wat doe je?" vroeg hij. Hij ging op mijn bed zitten en ik draaide mijn bureau stoel om zodat ik hem kon zien. Hij zag er moe uit. "Ik moest nog dingen regelen voor morgen." Hij knikte. "Ik zag Marc je kamer in komen." Ik trek een wenkbrauw op. "Gaan jullie wat bijzonders doen?" Ik begon te lachen. Hij keek me beledigt aan. "Mocht hij willen." Hij keek op en begon te grijnzen. "Hij vroeg het wel, maar ik dacht echt; Dude, ik ken je maar een paar uur!" Hij begon mijn lievelingen lach te lachen. Ik voelde me fijn, hier, op dit moment, met Niall. Ik gaapte. "Je bent moe, je moet gaan slapen." zei Niall. "Moet jij zo nodig zeggen!" zei ik. Hij glimlachte. Ik stond op en gaf hem een knuffel. Ik voelde hoe zijn mooie stevige armen om mijn middel gingen. "Welterusten. “fluisterde ik in zijn oor. "Slaaplekker beutifull" Ik glimlachte. Hij liet me los en liep de deur uit.
Het was 1 maand later. We waren al in veel landen geweest en we waren nu in Madrid. Maura en Harry waren met hun hoofden nog steeds in de roze wolk. Perrie, Danielle en Eleanor kwamen wel eens langs, zoals nu in Madrid. Marc had nog veel hopeloze acties gedaan om mij uit te vragen. Niall en ik hadden het heel gezellig. En alles liep volgens plan. Behalve vandaag. Ik kreeg te horen dat het hotel waar wij in zouden verblijven opeens geen plek meer was. En er was geen fatsoenlijk hotel meer die niet vol zat. "Kijk verder alsjeblieft! “zei ik door de telefoon. We stonden met 20 man te wachten op het vliegveld op goed nieuws. "Sorry er zijn echt geen hotels meer vrij. “Ik zuchtte: "Kom op zeg! We zijn in Spanje! Weet je wel hoe groot het is!" Ik had Logan aan de telefoon, een ongelofelijke nerd die wel eens achter Rikki aan gezeten had. Hij was van onze middelbare school en was verhuist in de 4e naar Spanje. Ik dacht dat hij wel een plek wist waar we konden verblijven. Ik keek naar buiten door het raam, het begon te stortregenen. Shit happend. "Als je Portugal mee telt, ongeveer -" "Dat was geen vraag Logan." Zoals ik al zei: nerd. "Kom anders naar onze camping. Door het slechte weer zijn er geen klanten dus er is ruimte genoeg." stelde hij voor "Yea sure, ik ga echt niet op een camping zitten." zei ik. "Najaa, dan weet ik echt niets." "Nou, in iedergeval bedankt voor de moeite!" zei ik. "Graag gedaan! En doe de groeten aan Rikki en Maura!" Ik rolde met mijn ogen "Ja zal ik doen!" Ik hing op. Iedereen keek me verwachtingsvol aan "Sorry, hij bood wel aan op hun camping te verblijven maar dat lijkt me geen goed idee." Ik hoorde overal gekreun van teleurstelling. "Waarom niet?" vroeg Liam. Ik keek Liam even aan. "Ik weet honderd procent zeker dat het management dat niet goed gaat vinden, ik zie het al helemaal voor me: One Direction en hun crew verblijven op een camping wegens omstandig heden bij hun hotel." Zayn rolde met zijn ogen "Kom op geef me je telefoon en ik bel die Logan weer op, we moeten ergens kunnen slapen."
JE LEEST
YOU AND I (editing)
FanfictionAls je in keuzes moet maken in de liefde is dat niet altijd makkelijk. Daliah Thompsen is altijd een kieskeurig meisje geweest in het gebied van liefde. Carriere, Liefde, Trouwen en Kinderen. Die volgorde sprak haar het meeste aan. Maar als ze dan o...