†Arrabella' s story†
Deci, am urcat pe scenă. Totul era bine și frumos. Nu mai puteam de fericire. Băieții erau perfecți, ca deobicei. Alex mai ales...
După concert, Bogdan m-a tras de mână și mi-a spus: "Tu vi cu noi." Așa că, am mers cu ei. Am ajuns într-o încăpere, nici nu știu în ce clădire pentru că 1. nu cunosc Brașovul și 2. eram prea emoționată ca să-mi dau seama unde sunt. Oricum, eram undeva. Băieții tot chicoteau între ei, mai puțin Alexander, care zâmbea timid și stătea lângă mine fără să zică nimic.
În scurt timp, Marcus a plecat, fără să spună nimănui nimic. Băieții au început să râdă după plecarea lui, inclusiv Alex.
-Hopa! A venit blondina! a spus Bogdan.
-Ce, mă? Aia din Ardeal? a întrebat Gabi.
-Da, normal. Nu i-ați văzut fața lui Marcus? Sigur e aici.
Eu îi priveam fără să înțeleg nimic. Blondina? Poate de aceea Marcus părea așa pierdut pe scenă, și se tot uita într-o anume direcție.
-Blondina e o fată care... Hai să zicem că-i e simpatică lui Marcus, mi-a explicat Alex văzându-mă confuza. Ceilalți băieți și-au amintit și ei că sunt aici.
-Arrabella, deci...
-Da, Arrabella. Umm... Facem o poză? am întrebat încercând să mă port normal.
-Desigur!
Am făcut poza, apoi am început să vorbesc cu băieţii.
-Îmi pari foarte cunoscută. Te-am mai văzut undeva?
-În visele tale! i-a zis Bogdan râzând, iar Alex a aruncat cu ceva în el.
-Bogdanee! Taci, Bogdane! Deci, Bella? Te superi dacă îţi spun Bella?
-Nu... E okay. Nu cred că ne-am mai văzut. Te-aş fi ţinut minte.
-Păi ştiu şi eu. Doar e Alexander. Nu cred că dintre toţi, tocmai tu...
Bogdan a fost întrerupt de telefonul lui, care suna. Faţa lui Bogdan a fost imvadată de un zâmbet uriaş.
-Alo!
...
-Da, am ajuns. E okay. Am cântat deja.
...
-Da, Anastasia. Da, sunt okay.
...
-Bine, tre' să închid, avem treabă. Ok, pa, Natt'!
†^^†
-Anastasia, nu?
-Da. Ea era.
-Uuu! Şi, când vă cuplaţi?
-Tâmpitule, vezi-ţi de îngerul tău şi taci. Bella, nu te lua după el, Natt' e prietena mea cea mai bună, nu avem nimic.
-Încă... a şoptit Alex chicotind.
-Arrabella, să şti că Alexander te-a visat. De mai multe ori. Şi spune că eşti "îngerul din visul lui".
M-am roşit la faţă când am auzit asta.
-Heeei!
-Băieţi, vă purtaţi ca-n clasa a opta. Şi apropo de clasa a opta...
Marcus venea spre noi cu o fată blondă, cu părul scurt şi ochi mari.
-Hei băieţi! Uitaţi cine a venit!
-Monica! Au strigat băieții în cor.
Alex a sărit de pe scaun și a îmbrățișat-o pe micuța blondă, dar Marcus a tras-o repede din îmbrățișare.
-Alex, nu pune mâna! E a mea.
Marcus a prins-o de talie, iar ea și-a împletit mâinile în jurul gâtului lui. Cică cu toții închid ochii când se sărută, nu? Ei bine, eu clar am închis ochii. E prea multă dragoste pentru gustul meu.
-Stai, asta când s-a întâmplat? Am ratat ceva?
-Da, Bogdane. Ai ratat.
-Stai... Acum că avem două fete, putem petrece!
-Ăla-i, Găbiță! Let's go!
CITEȘTI
Sărutări Criminale
Mystery / ThrillerMulte îl iubesc pe Alexander, nu? Ei bine, niciuna ca mine. Eu îl iubesc atât de mult încât... Nu-l omor.