"Dag Habibti heb je gerii gemist" "oh my allah" fluister ik...
_______________________________________Perspectief Safia: "VIEZE MANELIJKE HOERENZOON HOE DURF JIJ JE EIGEN BROER DIT AAN TE DOEN HOE DURF JIJ JE EIGEN FAMILLIE DIT AAN TE DOEN VIEZE TERING KLOOTZAK VAL DOOD JIJ GAAT BRANDEN IN DE HEL" Schreeuwde ik woedend maar leterlijk woedend! "Showw is dat hoe we praten tegen Famillie" "OP DONDEREN JIJ BENT MIJN OOM OF WAT DE TERING OOK NIET GEEF MIJN OUDERS TERUG OF IK GEEF JOU AAN" "oh schatje toch probeer het en je ouders zullen voor je ogen sterven + Ikrame erbij" "BEWIJS DAT MIJN OUDERS EN IKRAME NOG LEVEN EN WAT WIL JE DAT IK ZE TERUG KRIJG" "Oh habiba dat zal ik bewijzen en wat ik wil , ik wil jou zien lijden ik wil zien hoe jij dood gaat van de pijn" "WAAROM WAAROM FACKING MONSTER WAT HEB IK JOU OOIT AANGEDAAN WAT WAT?! BEN JE DAN ZO HARTELOOS HÉ" "Habiba toch kort of laat zal je achter de waarheid komen" zij die met een gemeene lach " Kom vanavond alleen om 01:00 naar ******* zo niet weet je wat er gebeurd" vervolgde hij en hangde op vol ongeloof keek ik naar mijn beeldscherm ongelooflijk! Zo zie je maar zelfs Famillie kan je niet vertrouwen wacht wat Famillie? Dat noem je geen Famillie KAOULO TERING HOERENZOON HIJ GAAT DOOD KLAAR!
Ik deed nog een Trainigs pak aan:
Pakte mijn Sleutels , telefoon wat kauwgom lippenbalsmen en Mijn prinsje en reed weg met de auto naar Samir ik vroeg of hij op Safouane wou Pasen en hij ging akkoord Hamdullilah ik reed naar een sportschool.Bij de sportschool aangekomen:
Met woede loop ik de sportschool binnen al gauw zie ik wat handschoenen ik pak er een paar ik loop naar de Taekwando afdeling en zie daar een paar maten en dingen die daar hangen waar je tegen aanschopt en slaat en alles.
Al mijn woede uit ik op dat mat gwn Al mijn woede en verdriet gwn van dag 1 toen me ouders "dood" waren toen ik werd verkracht toen ik werd geschoten toen ik werd bedreigd door me "moeder" toen Lamya werd gestoken toen me "oom" me belde alles werd me te veel "BAM" hoorde je door de zaal "Rustig rustig" hoorde ik achter me normaal zal ik me dood schrikken maar het boeit me niet ik gaf nog paar stoten en nog paar en paar trappen. 30minuten later uitgeput ga ik op een bankje zitten wat voelde dit goed na een lange tijd ben ik weer back😍
"Show jij bent goed" hoorde ik een bekende stem ik keek naast me En zag AMIR?! Wat doet hij hier dus hij was dat net. "Wat doe jij hier" zij ik "dit is van mijn oom ik kom hier wel vaker de vraag is wat doe jij hier" ik zucht "trainen" "Hmm vertel me wat is er aan de hand" waarom doet hij zo lief waarom doet hij alsof hij me 10jaar kent "Dat is privé" "Safia ik ken jou beter dan je denkt ik weet wie je bent , ik weet wat er aan de hand is , ik weet over jou verleden , ik weet alles" zegt hij in een stuk door vol ongeloof kijk ik hem aan "H-hoe" "Kom dan vertel ik het jou" "En hoe moet ik jou vertrouwen" "Pff kom gwn ik ga je niet ontvoeren ofs vertrouw me gwn" "Je weet mijn verleden toch , dan Bergijp je toch wel dat ik niet zomaar met jongens om ga" "Daar heb je gelijk in maar vertrouw me zo ben ik niet , ik wil jou alleen helpen en ik weet hoe dus als je ouders terug wilt kom je nu met me mee" met open mond kijk ik hem aan deze jongen hé... na veel twijfelen loop ik met hem mee ik doe me handschoenenen uit en pak me spullen "mijn auto is daar kom je mee" zij ik "maar ik ga rijden" zij die ik keek hem vraagend aan "het is mijn auto en jij wilt rijden" "ja hallo wat gaan mensen wel niet denken als een vrouw rijd" zeg hij lachend keek ik hem aan. "Saff is goed" ik gaf hem de sleutels en liep naar de passagierskant hij deed de deur voor me open. "Had niet gehoeven hoor" "een echte man zal dat wel doen" zij hij en snel loopte hij naar de bestuurderskant "Dit is wel een hele mooie dure auto voor een jonge dame hé" zij die terwijl die zijn goordel goed doet "Ik verdien veel" zij ik maar "Hmm wat doe je als werk dan" "je weet toch veel over mij dus waarom zal je niet weten wat ik doe als werk" "Wlh meh ik weet wat je doet als werk ik weet veel over jou verleden en alles maar niet over jou hele leven" lacht hij "Iwha ik doe advocaat ik heb een eigen advocaat bedrijf en ja" "Show show Dats wel goed voor een zo een jonge meisje" ik knikte maar wat "en jij" "ik" vraagde hij dom "ja jij wat doe je voor werk" zij ik "Ik heb een eigen bedrijf" zij die Hmm..."Waar gaan we eigenlijk naartoe" zij ik na een lange stilte "Dat zie je zo wel" zij hij ik zucht en keek naar de bomen...
"We zijn er" zij die na een minuut of 10 ik stapte uit en keek om me heen ik zag dat we in een parkje waren "Wat doen we hier" "kom" zij hij ik liep achter hem aan en we liepen naar een mooie terrasje in het park hij bestelde 1 Coca Cola voor mij en 1 Redbull voor hemzelf "Dus leg uit" zij ik
950 Worden❤❤ beetje saaie deeltje maar ja💋
JE LEEST
Oh My Allah... (VOLTOOID)
AkcjaDit verhaal gaat over een meisje : Safia. Safia heeft een heftige verleden waar ze niet graag over wilt praten. Safia is een alleenstaande moeder en woont op zich zelf in een heel luxe villa maar toch is haar leventje niet zo luxe. Safia werkt als a...