𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 6

110 6 0
                                    

Alisha's pov
Με το που έφυγα από αυτήν δεξίωση ένιωσα πολύ παράξενα. Ένιωσα ξαφνικά άδεια και πονουσα πολύ χαμηλά στο στομάχι αλλά δεν ξέρω γιατί και για αυτό δεν έδωσα και πολύ σημασία σε αυτό.

Μπήκαμε στο αμάξι του Chris και μέσα σε 10 λεπτά ειμασταν σπιτι και έτρεξα κατευθείαν μέσα. Μετά από 2 λεπτά μπήκε μέσα και ο Chris.

Al-Εγώ πάω πάνω να κοιμηθώ γιατί δεν αισθάνομαι και πολύ καλά εσύ αν θες κάτσε και δες τηλεόραση αν δεν νυσταζεις. Και συγγνώμη που φύγαμε τόσο γρήγορα από την δεξίωση.

Και που να ήξερες για ποιον λόγο είμαι έτσι..

Ch-Δεν πειράζει μωρό μου πρώτα από όλα εσύ να αισθάνεσαι καλά και τίποτα άλλο και δεν έγινε κάτι μια εκδήλωση χάσαμε σιγά.

Al-Ωραία καληνύχτα λοιπον

Ch-Καληνυχτα αγάπη μου

Μου είπε και εγώ ανέβηκα γρήγορα πάνω ξεντυθηκα και έβαλα τις πιτζάμες μου. Ύστερα ξεβαφτηκα και ξάπλωσα στο κρεβάτι μου και προσπαθούσα να αποδεχτώ τα γεγονότα που συνέβησαν σήμερα και να βγάλω μια άκρη.

Δεν γίνεται.. δεν γίνεται να έρχεται μετά από τόσο καιρό και να μου ξυπνάει συναισθήματα που ούτε και εγώ ή ίδια δεν ήξερα ότι κρύβω μέσα μου και ξαφνικά να βγαινουν στη επιφάνεια μόνο και μόνο που τον είδα μόνο και μόνο που αντικτισα τα μάτια του.

Ξάπλωσα πίσω στο κρεβάτι και αναστέναξα. Δεν ξέρω τι να κάνω είμαι σε πολύ δύσκολη κατάσταση γιατί έχω μια πολύ ωραία ζωή με το αγόρι μου και με μια εξαιρετικά καλή δουλειά και από την άλλη μπορώ να ζήσω το έρωτα της ζωής μου μαζί με αυτόν που μου έχει κλέψει την καρδιά. Πραγματικά δεν ξέρω αλλά ενα ξέρω ότι υποθέτω πράγματα χωρίς να ξέρω τι θέλει ή τι αισθάνεται αυτος για εμένα αν πια αισθάνεται μετά από όλα αυτά που έχουν γίνει μετάξυ μας. Για αυτό δε πρέπει να βγάζω βιαστικά συμπεράσματα...

Αλλά το μόνο που με νοιάζει είναι ότι τον είδα...

David's pov
Την βλέπω που μιλάει με αυτό το παπαρα και του ρίχνω ένα βλέμμα αηδίας μαζί με μίσους. Τότε την παίρνει και φεύγουν, ενώ εγώ τους καίω με τα μάτια μου γιατί δεν θέλω για κανενα λόγο αυτή να φύγει από εδώ. Τότε όλα τα φώτα πέφτουν πάνω μου.

J-Ένα χειροκρότημα για τον dj μας που έκανε αυτή την δεξίωση ξεχωριστή.

Εγώ τότε άρχισα να νιώθω πολύ αμήχανα και το μόνο που μπορούσα να κάνω ήταν να χαμογελάω. Ύστερα από 20 λεπτά αποφάσισα να πάω έξω και να πάρω τηλεφωνο τον Peter.

𝐄𝐱-𝐛𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝Onde histórias criam vida. Descubra agora