𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 24

55 4 0
                                    

Alisha's pov
Μ- Alisha πρέπει να προσεχείς με αυτό που πας να κανείς. Αν το καταλάβει ο Chris τα πράγματα θα γίνουν πολύ χειρότερα..

Al-Μην ανυσηχεις όλα θα πάνε βάση σχεδίου . Και τότε και θα δείξω στον David ότι είμαι αθώα αλλά και ο Chris θα πάρει ένα γερό μάθημα.

Μ-Εσυ ξέρεις..

Al-Τώρα πάω γιατί έχω και δουλειές να κάνω..

Μ-Βέβαια μην σας κρατάμε .

Είπε γελώντας και πήγαμε μαζί μέχρι την πόρτα . Την αποχαιρέτησα και ξεκίνησα προς στο σπίτι του Chris .

Πριν χτυπήσω το κουδούνι έβαλα το μαγνητόφωνο του κινητού μου σε λειτουργία .

Τώρα θα δεις κύριε Chris. Χτυπάω και μου ανοίγει . Όταν με βλέπει ξαφνιάζεται στην αρχή και μετά ένα αυτάρεσκο χαμόγελο εμφανίζεται στο πρόσωπο του .

Ch-Μπα μπα πως και από δω?!

Al- Σκέφτηκα κάποια πράγματα και απλώς ήθελα να έρθω να στα πω....

Λέω ενώ μπαίνω μέσα στο σπίτι του

Ch- Και ποια είναι αυτά?..

Al- Ακου Chris με τον David ήταν απλά ένας ενθουσιασμός κατάλαβα πως η σχέση αυτή δεν θα άντεχε για πολύ ενώ με εσένα τα πράγματα ήταν αλλιώς με προσεχές , με στήριζες , με φροντίζεις και ήσουν πάντα εκεί για εμένα . Οι σκέψεις αυτές μου ήρθαν εκείνο το βράδυ που με φιλήσεις αλλά προσπαθούσα να τις κρύψω . Όμως όταν είδα την αντίδραση του σε εκείνες τις φωτογραφίες την ημέρα που χωρίσαμε ήμουν σίγουρη , δεν υπηρχε εμπιστοσύνη μεταξύ μας , έτσι άρχισα να αποδέχομαι τις σκέψεις μου . Γι αυτό και ήρθα εδώ σήμερα .

Ch- Δεν καταλαβαίνω κανονικά θα έπρεπε να με μισείς, να μην θέλεις ούτε να με δεις όχι να σκέφτεσαι να τα ξαναβρούμε....

Μου λέει και με κοιτάει ύποπτα..

Al- Στην αρχή δεν μπορώ να πω νευρίασα με εσένα . Αλλά μετά κατάλαβα ότι μου άνοιξες τα μάτια . Είχα δίπλα μου κάποιον που δεν μου είχε εμπιστοσύνη και με το παραμικρό τσακωνόμασταν . Τώρα που έχει περάσει χρόνος και που σκέφτομαι λογικά όλο αυτό μου φαίνεται σωστό.

Ch- Ετσι μπράβο μωρό μου το ήξερα ότι θα καταλάβεις την αλήθεια . Δεν ήθελα να σε πληγωσω ήθελα μόνο να σε συνέφερω.Σ'αγαπω Alisha και τώρα πια είμαι περήφανος που έστησα όλη αυτή την παγίδα για να μπορέσεις να χωρίσεις εσύ και ο David...

Λέει ενώ μου χαϊδεύει τρυφερά τα μαλλιά...Θεέ μου νιώθω τόση αηδία...

Al- Το ξέρω και σε λίγο να είσαι σίγουρος ότι θα το ξέρει και ο David...

𝐄𝐱-𝐛𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝Donde viven las historias. Descúbrelo ahora