David's pov
Όταν κατάλαβα ότι είναι η Alisha δίπλα μου,πήρα την απόφαση να της μιλήσω..D-Τελικά είναι μοιρέο να ξανά συναντηθούμε....
Της λέω τότε αυτή γυρνάει και με κοιτάζει ξαφνιασμένη,μετά από λίγο μου απαντάει.
Al-Γεια σου και σε σένα David..
D-Πως πάει?
Της λέω προσπαθώντας να το παίξω χαλαρός για να μην καταλάβει πόσο με έχει επηρεάσει η παρουσία της στον χώρο.Al-Καλά μωρέ ήρθα με τον Chris να δούμε μια ταινία..
Μόλις ακούω το όνομα του παπαρα τα παίρνω στο κρανίο.
D-Ναι και εγώ ήρθα με μια φίλη μου.
Της λέω με πονηρό ύφος.
Al-Τέλεια!
Μου λέει ειρωνικά.
Όπως μιλούσαμε πρόσεξα τα σκουλαρίκια της.Με το χερι μου παίρνω μια τουφα απο το μαλί της και την βάζω πίσω από το αυτί της..Θεε μου αυτά τα σκουλαρίκια είναι που της είχα χαρίσει την ημέρα που χωρίσαμε,την ημέρα που θα της έλεγα ποσο πολύ την αγαπούσα.Βασικά αγαπάω,γιατί ποτέ δεν την ξεπέρασα.
Μόλις κατάλαβε την κοιτούσα τόση ώρα απομακρύνθηκε και πήγε να φύγει.Εγω τότε την έπιασα από το χέρι και της είπα..
D-Νομίζω ήρθε η ώρα εμείς η δύο να μιλήσουμε σοβαρά.
Alisha's pov
Μόλις το ακούω αυτό μένω δεν γίνεται μετά από δύο χρόνια να θέλει να μου ξανά μιλήσει.Έχει περάσει τόσος καιρός και τα πράγματα έχουν αλλάξει μεταξύ μας.Al-Δεν μπορώ να μιλήσω τώρα με περιμένει ο Chris μέσα και εσένα η φίλη σου.
Του λέω με ένα τόνο ζήλειας.
D-Πίστεψε με δεν δίνω δεκάρα αν σε περιμένει ο άλλος ο παπαρας.
Al-Αρχικά μην ξαναπείς τον Chris παπαρα.
Του λέω με νεύρα.
D-Γιατί δεν είναι?!
Μου λέει ειρωνικά.
Al-Αϊ στο διάολο David μετά από δύο χρόνια σου θυμήθηκε να μου ξανά μιλήσεις.
Του λέω και πάω να ξανά φύγω αλλά με πιάνει από το μπράτσο.
D-Αρχικά δεν σε παράτησα εγώ εσύ σηκώθηκες και έφυγες.Επίσης δεν θυμάμαι να σου είπα να φύγεις,θα φύγεις όταν το πω εγώ.
Al-Όπα ρε άντρα..
D-Λοιπόν κόψε την πλάκα και έλα να μιλήσουμε.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝐄𝐱-𝐛𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝
Ficção AdolescenteΈνα ζευγάρι που πέρασε πολλά, αλλά στο τέλος δεν τα κατάφερε, ένας ανεκπλήρωτος έρωτας.Τι θα γίνει όταν θα ξανασυναντήθουν μετά από καιρό πρόσωπο με πρόσωπο. Όταν τα μάτια θα πουν ότι δεν μπόρεσε να υποθεί σε λόγια? Όταν οι ψυχές τους θα βγουν από τ...