David's pov
4 ημέρες μετά
Άλλη μια ατέλειωτη μέρα...Θέλω να πιστεύω ότι έχω αρχίσει και ξανά ισορροπώ και η δουλειά μου έχει παίξει μεγάλο ρόλο με αυτό αφού με κάνει και ξεχνιέμαι και επιπλέον έχω ανέβει ψηλά λογο αυτής της αφοσίωσης οπότε ας πούμε ότι στο σημείο που βρίσκομαι στην ζωή μου όλα πάνε καλά..Έτσι τουλάχιστον θέλω να πιστεύω...
P-Εππ τι σκέφτεσαι πάλι και είσαι σαν χαμένος..D-Άσε με στην ησυχία μου δεν έχω όρεξη σήμερα Peter..
P-Γιατί ποτέ έχεις γενικά..
Δεν του απάντησε τίποτα και απλά συνέχισα την δουλειά μου..
P-Απλά ήρθα να σου πω ότι θα πάω να πάρω έναν γνωστό μου από το αεροδρόμιο και αν θέλεις να έρθεις να μου κάνεις παρέα..
D-Πήγαινε μόνος σου δεν έχω όρεξη και έχω πολύ δουλειά..
P-Καλά οκαυ..
Μου λέει και φεύγει..
Peter's pov
Πωω μάλλον έχει καθυστερήσει η πίστη είμαι εδώ και μισή ώρα και περιμένω..Τέλος πάντων καλό θα ήταν να πάω να πάρω κάτι να πιω γιατι έχω πεθάνει από την δίψα...
Όπως περπατούσα για να πάω σε κάποιο μαγαζί καταλάθος πέφτει πάνω μου κάποιος..
A-Εε συγγνώμη..
Για κάτσε κάπου την ξανά έχω ακούσει αυτή την μόλις αυτός ο κάποιος συγκεκριμένα κάποια σηκώνει το κεφάλι της μένω κάγκελο...
P-Alisha?
A-Peter?
P-Τι κάνεις εσύ εδώ το ξέρεις ότι ο David είχε φάει το κόσμο να σε βρει και εσύ πουθενά..
Δεν λέει μου απαντάει απλά με κοιτάει και κάνει κινήσει να φύγει αλλά της πιάνω το χέρι την σταματάω..
P-Δεν έχεις να πας πουθενά πρώτα θα μιλήσουμε και μετά θα φύγεις..
A-Peter πρέπει να φύγω..
Μου λέει και με κοιτάει ικετευτικά..
P-Δεν μου αρέσει να επαναλ-
Ξαφνικά μια φωνή με σταματάει..
L-Μανούλα κοίτα τι μου πήρε ο Liam..
Λέει ένα αγοράκι..Για κάτσε η Alisha έχει παιδί και αυτός ο Liam ποιος είναι ο πατέρας?Αν το μάθει ο David δεν θα έχουμε καλά ξεμπερδέματα..
ESTÁS LEYENDO
𝐄𝐱-𝐛𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝
Novela JuvenilΈνα ζευγάρι που πέρασε πολλά, αλλά στο τέλος δεν τα κατάφερε, ένας ανεκπλήρωτος έρωτας.Τι θα γίνει όταν θα ξανασυναντήθουν μετά από καιρό πρόσωπο με πρόσωπο. Όταν τα μάτια θα πουν ότι δεν μπόρεσε να υποθεί σε λόγια? Όταν οι ψυχές τους θα βγουν από τ...