39⭐️

1.2K 84 12
                                    

-Z kim tak piszesz? - spytał Tae, siadając obok mnie, od razu obejmując ramieniem.

-Z Jiminem. Nic ciekawego, poza tym, że ponoć Min Yoongi dał mu się zdominować.

-Woah, gratuluję. - zaśmiał się starszy. - Skarbie, co powiesz na to, abyśmy gdzieś wyszli?

-Um... Brzmi naprawdę dobrze, ale wiesz dobrze, że nadal jesteśmy rozpoznawalni, mimo iż już nie jesteśmy w żadnym zespole.

Taehyung mimo tego, że nie chciał tego okazywać, stał się trochę smutny, ale kiwnął głową, że rozumie i nie chce mnie zmuszać do tego.

Czy mi się zrobiło przykro? Trochę, ale naprawdę martwię się o to, że ktoś może nas zobaczyć razem, a potem internet zacznie huczeć, że byli członkowie BTS są gejami i są razem. Chyba nie muszę mówić tego, jak każdy mógłby zareagować.

-TaeTae... To nie tak, że nie chcę... Bardzo chcę, ale boję się tego, że ktoś nas nakryje. Gdziekolwiek byśmy nie poszli - tam są nasi byli fani, paparazzi i wiele więcej.

-Przecież nic nie mówię, Jungkookie.

-Nie musiałeś nic mówić. Widzę to, że jesteś smutny, ale wiesz co? - chłopak spojrzał na mnie z zaciekawieniem. - Nie musimy nigdzie wychodzić, wydawać pieniędzy na jedzenie w restauracji, bilety do kina czy cokolwiek innego. Możemy zostać tutaj, na kanapie w salonie, włączyć jakiś film czy dramę, jeść słodycze, chipsy, popcorn... cokolwiek, przytulać się, całować i wiele więcej bez obaw, że ktoś mas nakryje. Plusy mieszkania na wysokim piętrze trzeba wykorzystywać, co nie? - uśmiechnąłem się.

Po chwili mogłem dostrzec na twarzy swojego chłopaka jeden z jego kwadratowych uśmiechów, a jakiś czas pózniej jego usta na moim policzku.

-Nigdy nie myślałem, że mógłbym ucieszyć się z takiej prostej rzeczy. - zaśmiał się blondyn.

^^

Powodzenia każdemu na przyszłych egzaminach!❤️

Ja sama nie wiem, jak mi pójdzie, ale raczej jestem tej dobrej myśl😅

Forever? || Vkook ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz