V.-Bölüm 8

48 5 0
                                    

Irem ne yapacağını bilmiyordu. Arkasını döndü yavaşça. Arkasında kırmızı görmüş boğa gibi soluyan bir Aras görmeyi beklemiyordu.

Bunu yapmasının en başından hata olduğunu biliyordu.

Yutkundu Irem. Korkuyordu. Aras az önceki Aras değildi. Az önce Iremle şakalaşan Aras değildi. Irem'e öldürecek gibi bakıyordu.

Aras elindeki silahı Irem'e doğrulttu. Irem zar zor bir şeyler söyledi.

"Aras ne olur yapma. Yalvarırım"

Aras'a yalvaracak dereceye gelmişti Irem. Aras ise bir şizofren gibi gülmeye başladı kendi kendine. Bir anda durdu ve ciddileşti. Irem Aras'ın her hareketini izlemiş ama ne yaptığını çözememişti.

"İÇERİ GİR!"

Irem usulca yürüyerek Aras'ın yanından geçti ve eve girdi.

Salona girdi ve herhangi bir koltuğa oturdu. Şimdi ne yapacağını düşünmeye başladı.

°Irem'in kendi kendine konuşması°

Uff ne yaptın ya

Harbiden ne yaptım ben Aras beni öldürmezse iyidir.

Kesin öldürecek bu manyak bizi.

Uff öldürür mü ki?

Öldürür. Görmedin mi ne biçim bakıyordu?

Gördüm gördüm. Ay bittim ben.

Senin yüzünden ben de bittim. Eyvah sonumuz geldi. Ben böyle ölmek istemiyorum

Sanki ben böyle ölmek istiyorum da. Uff acaba yine kaçsam ne olur?

İç ses buraya bak akıl ver bana.

Salak bir daha kaç bu sefer çocuk seni harbiden öldürsün. Belki öldürmez. Hı ne dersin?

Evet. Olabilir. Hem o benim eski dostum yapmaz öyle şeyler. Değil mi ?

Evet yapmaz. Sonuçta eski tostuz. Ay dosttuk değil mi?

İç ses acaba sen Gizem'in iç sesi olacakken bana mı kaymışsın?

Yok lan. Gizem'in sesi ile tanıştım geçen ay. O vallahi deli çıktı. Içinden bir şeftali çıktı.

Lan şeftali Gizem'in sözü. Sen kesin Gizem'in iç sesisin.

Yook be yuvarlanıp gidiyoruz işte. Sen şimdi Arasla ne yapacaksın onu düşün.

Aferin bazen işe yarıyorsun iç ses hadi ben kaçar.

°Son°

Irem kafasını kaldırdığında karşısında gülümseyen bir Aras görünce yutkundu.

"A- A- Aras bak açıklayabilirim lüt-"

"Neyi açıklayacaksın neyi?"

"Ben bir salaklık yaptım. Bö- böyle olsun istemedim ge- gerçekten."

Aras gülmeye başlayınca Irem kaşlarını çatarak Aras'a baktı.

"Gerçekten sana bir şey yapacağımı mı sandın? "

Irem utana sıkıla cevap verdi.

VocoVocoVokkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin