V.-Bölüm 14 -FİNAL-

56 5 3
                                    

Son kez VocoVocoVokki o zaman...

8 Yıl Sonra

Evet, aradan 8 yıl geçti.

Peki bu 8 yılda neler oldu?

Öncelikle o gece ne oldu?

O gece Oğuzla karakola düştük. Gerçekten Oğuz'un hiç bir suçu yoktu. Benim yüzümden çıktı olay. Gerçi Oğuz'ta gidip dalmamalıydı adama (!)

Adam dediğime bakmayın eski sevgilim. Şimdi ismi lazım değil! Bize çok çektirdi hayvan!

Neyse konuyu dağıtmayalım. O gece Ali bizi bir şekilde çıkardı oradan. Sonra da bayağı bir azar yedik. Önce Ali'den. Sonra Beyza, İrem derken toplu bir azar işittik.

Hele Gökhan ömrü hayatımda duymadığim bir daha da duymak istemediğim bir ton küfür etti. Tabi bu küfürlerin içinde önceki gün Oğuz'un yaptığı pisliklerin büyük bir payı vardı

O geceyi olaysız (!) bir şekilde bitirdik. Peki sonra ne oldu?

Herkes hayallerini gerçekleştirdi önce. Yani istediği bölümü okuyup mezun oldu.

Daha sonra Aras ile İrem, Ali ve Beyza çiftleri çifte düğün yaptılar. O gün aklıma geldi de İlayda ile ne güzel döktürmüştük be!

Neyse, Ilayda ile Sinan çifti de Sinan'ın bütün çapkınlıkları, İlayda'nın sürekli Sinan'ın baktığı kızları yolduğu için düştükleri sayısız karakollar falan filan derken.

Ikisi de birbirinden başkasını istememiş. Geçen yaz evlenmişlerdi. Mutluydular.

Inanır mısınız bilmem ama Ahmet ve Alper sonunda birbirlerinden başkalarını fark ettiler. Ve aynı onlar gibi ikiz (!) arkadaşlarla evlendiler. Alya ve Mira.

Gökhan sonunda Merve'nin peşini bırakıp başka aşklara yelken açmıştı ki çok büyük bir tsunamiye yakalandı. Naz. Ona tutulduktan sonra sürekli içer kapıma dayanırdı. Deli :)

Neyse onlarda yeni nikah tarihi aldılar. 2 ay sonrasına.

Sonra Melike, o da fakülte de tanıştığı Onur adında bir çocukla evlendi. Hatta dün hamile olduğunu öğrendi.

Melike demişken Meqle'ye değinmezsek olmaz. O da yaptığı hataların farkına varmıştı. Geçen Melike'den duydum Tuna adında biriyle ciddi düşünüyormuş.

Peki ya biz. Yani Oğuzla ben. Vallahi bizim ilişkimiz gerçekten çok inişli çıkışlı geçmişti. Selinler, Selimler ve daha niceleri.

VocoVocoVokkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin