İrem etrafına bakındı ve gözüne Selim çarptı. Selim'in yanına gitti hızlıca.
Ondan Aras'ı takip etmesini isteyince iki mırın kırın etti. Ama sonuçta kabul etmişti.
İrem olabildiği kadar hızlı bir şekilde arabaya yöneldi. Ön kapıyı açtı ve bindi. O sıra Aras dış kapıyı çekmişti. Hızla şoför koltuğuna oturdu. Kemerini takıp İrem'e baktı. Kemerini takmadığını görünce göz devirdi. İrem ona 'Ne oldu?' Dercesine kafa salladı.
Aras Irem'in yanındaki kemere uzandı ve kemeri çekip taktı. O sıra İrem yutkunarak dibindeki Aras'ı izledi. Aras kemeri taktıktan sonra önüne dönüp gaza bastı ve yola koyuldular.
🌫🌫🌫🌫
Yol boyunca bir iki kere İrem konuşmaya çalışmış ama Aras'tan karşılık alamayınca susmuştu.
Yani tüm yol sessiz geçmişti.
Hava alanına girdiler. Aras arabayı park etti. Aras arabadan inince Irem'de indi. Birlikte içeri girdiler.
Aras Irem'in kolunu tutup sürüklemeye başladı. İrem ne olduğunu anlayamadan sürüklenmeye başlayınca şaşırmıştı.
Bir anda durdu Aras. Bu yüzden İrem'de durmuş olmuştu. Aras'ın öylece Bir yere baktığını görünce Irem'de kafasını o yöne çevirdi.
Bir şok daha yaşamıştı işte, karşısında arkadaşları duruyordu. Gözlerini pörtletip onlara baktı.
Dikkatini dağıtmak için bakışlarını sağa çevirince gördüğü kişiyle tekrar bir şok.
İrem'in bilmem kaçıncı şoku onlara doğru gelen Ali. İrem şimdi yemişti ayvayı. Aras ve Ali karşı karşıyaydı. Tabi Aras daha henüz Ali'yi görmemişti.
Aras karşılarındaki dostlarından gözlerini çekip İrem'e baktı. İrem'in endişeyle baktığı yöne çevirdi gözlerini.
Gülümsedi Aras. İşte karşılaşmıştı meşhur Ali ile. Güzel dedi içinden. O zaman kavga başlasın da demeyi unutmadı.
Ali olduğu yerde durmuş diğerlerine bakıyordu. Herkes neden buradaydı ki? Sinirle bir Aras'a bir de Aras'ın eline bakıyordu.
Aras ise sadece sırıtıyordu. Ali daha fazla tahammül edemedi ve "LAN!" Diye bağırdı. Bağırışı ile diğer gençlerinde dikkatini çekmişti.
Aras kavganın başlayacağını anlayıp kavgayı başlatmak için ilk hamlesinde bulundu. Ali'yle aralarındaki bir kaç adımı kapatıp kafasını gömdü Ali'ye.
Bundan sonra büyüyeceği belliydi. İrem ve Beyza birbirlerine koşup sarılmış ve çığlık atmaya başlamışlardı.
O sırada İlayda ve Gizem donakalmış yerde yatan Ali'ye bakıyorlardı.
Alper ve Ahmet ise birbirlerine 'ne yapacağız aq?' 'Ne bileyim amk.' Adlı bakışlarını atıyordu.
Ali üstünde duran Aras'a sırıttı ve yumruğunu geçirdi. Bu sayede ikisi de eşit durumdaydı.
Ahmet ve Alper bir çözüm bulmuş olmalılar ki biri Aras'ı biri Ali'yi tutmaya gitti. Tutmuşlardı ama kavga bayağı ateşlendiği için Ali Ahmet'e geçirmiş ve yere sermiş, Aras ise Alper'i yere sermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VocoVocoVokki
Nouvelles◇Kısa bir İntikam hikayesi◇ Üniversiteye giden 4 kızın, lise geçmişi yüzünden başlarına gelenler... 🏫 💥💥💥💥💥 "O, geri döndü." "Kim geri döndü?" "O, intikam almak için tekrar geldi." "Kim geldi? Ne intikam alması?" "............" O kim mi? O...