Değil! Sadece gelin diye yapmıştım sjsjssj.
Neyse sakmizakfc hesabımda yeni kısa bir hikayeye başladım. Onu okuyun bir zahmet. Sjsjsjsjs çok hoş
Hadi hadi hâlâ burada durup okuyor musun?
Madem okuyorsun o zaman sana ufak min-nan bir hedi-
Diyeceğimi sanıyorsan yanılmıyorsun doğru yoldasın koçum :)
Küçük bir kesit... Özel Bölüm de denilebilir...
"Aras! Aras! Ali'yi tut düşecek!" Aras gayet rahat bir tavırla
"Çocuklar düşe kalka büyür hayatım. Bir şey olmaz"
"Ama canı yanar!" Aras göz devirdi.
"Merak etme. Geçer. Hiç mi düşmedin küçükken?" Irem suratını buruşturdu.
"Düştüm. Ama korkuyorum. Ya on-" İrem konuşamadan Aras'ın telefonu çalmaya başladı. Aras hızlıca işaret parmağını kaldırdı ve bahçeye çıktı.
Geri döner dönmez direkt kapıya yöneldi.
"Hayatım benim küçük bir işim çıktı. Geç saate kalmaz gelirim :)" dedi İrem'e ve hızla montunu alıp çıktı...
¤¤¤¤
İrem sabaha kadar beklemiş ama Aras gelmemişti. Saat 9.26'yı gösterirken yukarıdan Ali'nin ağlama sesi gelmişti. Irem hemen yukarı çıktı, Ali'yi sakinleştirip geri uyuttu.
Aşağıya indi ve Aras'ı bilmem kaçıncı kez tekrar aradı... Ama açılmadı. Geceden beri duyduğu o tanıdık ses 'Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen daha sonra tekrar deneyiniz' diyordu.
Artık gözleri kapanmaya başlayınca odasına çıktı. Yatağına yattı.
¤¤¤
Kapı kapanma sesiyle gözleri aralandı İrem'in. Ama gözlerini açamıyordu. Her yeri bulanık görüyordu. Odanın kapısı açıldı ve içeri saçı başı dağınık, yorgun ve en önemlisi gömleğinde ruj izi bulunan Aras girdi...
Irem beyninden vurulmuşa döndü. Gözlerini sımsıkı yumdu. 'Beni aldattı mı?' Dedi. Düşünmesi bile kötüydü....
Yether hadi ben kaçar çav 👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VocoVocoVokki
Short Story◇Kısa bir İntikam hikayesi◇ Üniversiteye giden 4 kızın, lise geçmişi yüzünden başlarına gelenler... 🏫 💥💥💥💥💥 "O, geri döndü." "Kim geri döndü?" "O, intikam almak için tekrar geldi." "Kim geldi? Ne intikam alması?" "............" O kim mi? O...