1 WRZEŚNIA 9:00
Tata Justyny: Justyna jesteś już zakwaterowana. Mogę cie zostawić? Jeżeli zostanę to spóźnię się do roboty.
Justyna: Odwieź nas pod internat. Później już sobie poradzę
Tata Justyny: Michał pomożesz jej? Ona jest trochę nieśmiała. Może się wstydzić iść sama na obiad albo na kolacje, pomożesz jej trochę.
Michał : Ma to pan jak w banku. Może pan jechać. Miłej pracy życzę.
Justyna: Jeżeli nic się nie zmieni, to w piątek koło czternastej dam wam znać. Pa tato, pa mamo.Mama: Pa Justynko. Pamiętaj nie bój się i nie wstydź.
Justyna: Okej mamo. Do zobaczenia. Kocham was.
Tata i mama: My ciebie też.
--------------------------------------------------------------------
1 września 9:15
Justyna : Wiesz, o której to wszystko ma się zacząć?
Michał: O 9:30
Justyna: Okej, to może chodźmy już na plac.
Michał: Wiesz jaki i z kim masz pokój?
Justyna: Będę mieszkała sama w pokoju 116.
Michał : Przywiozłaś ze sobą zeszyty, czy będziesz kupować ?
Justyna: Będę dopiero kupować. Pójdziesz ze mną?
Michał: Jasne.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------1 Września godzina 9:50
DYREKTOR (koniec przemówienia): W naszej szkole w tym roku przybyło aż pięć klas. 1 klasa technikum zawód technik hotelarz i technik kelner- wychowawca pan Kamil Konieczny. 2 klasy technikum profil technik żywienia i usług gastronomicznych - Pani Ludmiła Wasilak klasa 1 TŻA i Pani Aldona Witko, klasa 1 TŻB oraz klasy zasadniczo zawodowe. Klasa 1 ZK w zawodzie kucharz wychowawczyni - Pani Janina Wencler Oraz 1 klasa specjalna zawodowa w zawodzie Cukiernik i kucharz wychowawca - Pan Kamil Małkowski.
YOU ARE READING
Rozkmina Miłości
RomanceOna- Justyna 16-latka średniego wzrostu krępej budowy ciała dziewczyna o kasztanowych lub jak kto woli jasno brązowych włosach. Skryta w sobie,cicha,wrażliwa nie przygotowana do życia a miała 3 lata mieszkać w internacie.Próbowała namówić rodziców ż...