PART 7

168 10 1
                                    

SUAMI AKU DRAMPAS

STORY/WRITER : SHILA EIONA DP
WATTPAD : SHILAeiona_Dp
COVER BY : WRITER MIRAK TIRAK

PART 7

ada unsur2 18+ kio tapi tidak la sampai bikin basah santut ba .. hahah, jangan kamu pigi report kalu gantung kio ..😂


Dup dup dup sudah ba hati saya tidak tahu kenapa, kali tu orang pusing macam mahu pitam saja ba macam mana ka dia tahu saya d sini ? ..adaka si rina call bagitahu saya d sini ..sial punya rina ,

Saya -" abang " ...

Terkejut ba dia depan saya sudah berabis saya mahu lari sama diorang ni , d sana juga la diorang cepat dapat sama saya ..

Abang -" apa abang2 .. kau jangan mahu lari2 lagi "

Saya -" manada ba saya mahu lari , saya jumpa si rina saja ba "

Abang -" melawan lagi kau kan ?? Ngam la kau ni d kasih kawin awal .."

Saya -" ee abang ni .. bang boleh ka .. untuk ni malam saja ba saya keluar ..last ..tolong la ba .. saya jalan sama si rina juga .. mahu kasih habis masa sama dia ba boleh la "

Abang -" kalau kau mahu keluar juga .. ba pigi la .. kalau kau lewat seminit saja d depan rumah jam8 nanti ...tengok la apa nasip kau nanti "

Saya -" ok2 "

Laju beii saya menjawap tu persoalan si abang , yang bodoh nya saya masa tu tidak menanya pun apa yang d maksud kan kalau saya lewat balik nanti ..
Saya tengok saja abang saya jalan keluar dari tu ruma si rina ..

Berabis beii saya teriak2 ni nadalaaan saya happy ..tiba2 si rina teriak ..

Rina -" oiiiiiiiiii kau kenapa ouhh .. aiyaaaa , bangun nanti boyfriend saya ba paluii "

Saya -" arhhh , betul ba , eee ..siou ton "

Rina -" haha buduh , tuli juga tu orang tua tu ... yang kau happy ni apasal pula "

Saya -" anu ba rina si abang tadi datang sini . Jadi ni ari saya mahu jalan sama ko puas2 .. boleh kan ton "

Rina -" ok ba .. tapi "

Lelaki -" sayang "

Terus automatik saya tengok d pintu bilik si rina , ada beliau berdiri diri sana sambil pangil si rina .. astgaaa beliau mungkin lingkugan umur 50 an la ...orng kalau nampak yang tua pun automatik mahu teka umur kan ...arhhh ...punya la saya geli badan tu orang tua bongkok sana belakang ,palis .. eer si rina ni arhh ..saya jeling saja si rina .. senyum2 nogi dia beii sama saya astaga ni tondu lain ba test dia ni bikin takut terjangkit tu perangai ..

Rina -" jap ton ..kau masuk saja d dapur cari makan , baru kita jalan siap dulu saya kio "

Terus dia masuk ni .. aik apa juga maksud dia ni siap dulu ..aik lain macam ..

Saya masuk d dapur , saya buat air milo panas saja , nanti la baru makan ni hari mahu jalan puas2 sama si rina kawan baik saya , teringat2 suda saya mahu pergi mana .. saya mahu makan uncle bob .. siapa suka uncle bob ..sedap kan ..😂 tapi pelik nya kenapa makin mahal arh sedang kan gst suda tiada ..haha ..asyik saya fikir tu macam kan ..jalan pigi mana makan lagi nanti d mana .. saya tersilap dengar or memang begitu ..

Pelan2 saya keluar dari dapur pigi depan pintu bilik si rina , perlahan2 saya saya letakkan telinga sebelah kiri saya mahu mendengar ..

Rina -" arhh ... arhh ...laju lagi sayang , kejap suda ..kejap suda ... "

SUAMI AKU DIRAMPAS COMPLETEWhere stories live. Discover now