PART 21 FINAL

303 15 1
                                    

SUAMI AKU DRAMPAS

STORY / WRITER BY : SHILA EIONA DELA PENA
COVER BY : WRITER MIRAK TIRAK
WATTPAD : SHILAeiona_Dp
LANGUAGE : SLANG SABAHAN


PART 21 FINAL

Doktor -" puan mahu tengok mayat diorang .. "

Saya cuma anguk2 kan kepala saja .. saya ikut tu doktor masuk d bilik yang d tempat kan si abang sama si lauren ..saya tidak sangup kehilangan kedua sekaligus .. mula2 doktor bagi tunjuk tempat si abang , perlahan lahan saya buka tu kain d muka ..semoga ko tenang d sana bang . Siou tidak perna dgr cakap .. betul2 siou .. saya sayang abang saya janji jaga diorang si mama sama si bapa . Saya cium dahi abang saya untuk sekian kali ..
Saya berpinda d katil sebelah , saya menangis suda berabis ..

Saya -" lauren , kenapa ko kasih tinggal kami .. saya rindu ko , ko tidak kesian ka sama anak kita tiada bapa .. saya benci ko juga tapi tolong la jangan si biar ni anak tiada bapa .  Sya sngup buat apa saja demi ni anak .. "

Perlahan2 saya buka tu kain , erkkk terkejut saya tengok bukan si lauren ..
Astagaaaa ... EVIL !!!!??? Jadi si lauren ? ...heran tu doktor tengok saya ..

Doktor -" ini suami kamu kan puan "

Saya -" erk .. bukan , ini kawan saya . Suami saya si lauren yang kana timbak bahagian perut .. dia selamat ka ? "

Saya tengok mayat si evil , siou vil ... kenapa cepat betul ko kasih tinggal kami kesian mama ko .. belum lagi saya sempat kenal ko betul2 .. tidak pa , saya sayang ko sebagaii kawan .. ko pergi macam ni pun d sebapkan tolong saya ...saya janji kan tolong mama ko , jaga dia itu janji saya sama ko vil ..

Doktor -" kurang pasti sebap banyak mangsa .. kamu boleh tengok sendiri "

Saya menuju ke bilik2 yang d khas yang si rina tahan semua , saya perlahan2 tengok katil ke katil .. dari jau suda saya nampak si lauren baring2 ..p tengok ka tidak .. tidur kali dia ...tapi otak saya sekarang ni asal nampak muka si lauren macam mahu bunuh saja , saya meradang tahap gaban suda sama dia ni ..
Tapi saya dekat juga , kalau bukan la keadaan ko bi macam mahu saja saya angkat ko buang sana penjara .. bantaton ..!!

Saya duduk d depan dia , perlahan2 dia buka mata dia .. senyum kunun dia sama saya ..macam apa saja tu gaya meluat tul saya tengok tu gaya walaupun sot juga ni otak sebap takut pasal tadi yang betul2 dia mati .


Lauren -" sayang "

Saya -" siapa sayang ko arh . "

Lauren -" umm .. eyala siou "

Ada nurse datang p cek2 enta apa d cek tu ... tidak betul saya perhati sama si lauren saya masih ingat dia make love dengan si rina sakit nya tu d hati saya ..

Nurse -" puan , kalau suami puan mahu balik pun ok juga sebap tempat yang kana timbak tu tidak juga kana d tempat yang bahaya .. cuma jangan banyak kan begerak saja "

Saya -" ba "

Tu nurse tengok saja kami dua , hahaa heran kali tu perangaii saya .. abaikn ...
Saya baru mahu berdiri datang suda tu mama sama bapa mentua saya tempat si lauren , kalau kamu tahu la apa si lauren buat apa d belakang saya , adaka kamu pun suru si lauren teruskan hubungan kami ni .. saya senyum saja sama diorang ..

Skip  2bulan kemudian

Saya tunggu ari lagi ... dan pada masa 2bulan tu saya lansung tidak balik tengok si lauren walaupun dia datang p rumah , saya memang tidak mahu jumpa dia , saya benci lelaki macam ko .. lepas sya melahir kan saya akan pergi jau2 kasih lupa masala dan kenangan2 d sabah.  Anak saya tetap akan bawa ..


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 10, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

SUAMI AKU DIRAMPAS COMPLETEWhere stories live. Discover now