SUAMI AKU DRAMPAS
STORY / WRITER BY : SHILA EIONA DELA PENA
COVER BY : WRITER MIRAK TIRAK
WATTPAD : SHILAeiona_Dp94
LANGUAGE : SLANG SABAHANPART 16
Saya tertidur ka apa ni kenapa macam ada orang nangis2 ni atau saya mimpi apa saya buat semalam berat dan sakit sangat kepala saya rasa . Macam tidak mahu bangun tapi macam saya terdengar suara mentua saya bercakap ..
Mentua -" perempuan ni yang ko harap arhhh .. patut la tidak mahu ada anak belum sedia kunun tapi menggatal sama lelaki lain dengan anak bapa kau yang saya benci lagi "
Apa ....menggatal ? Siapa ? Isy buduh punya mata kenapa ni berat betul saya rasa . Saya kana kasih goyang2 kana paksa bangun saya terpaksa bangun juga tapi mata still bertutup macam mamai2 ba saya rasa . Saya terbuka mata besar2 pun sebap ada orang tampar saya macam saya baru tersedar dari mimpi2 rupanya saya memang dengar ..satu2 saya tengok diorang saya tengok si lauren merah suda tu mata kenapa diorang ni . Tapi saya kenapa ni .. saya tengok d sebelah saya terkejut saya tengok si lix tanpa baju duduk d sebelah saya ..
Saya -" arhhhhhhh ... lix sial .. kau kenapa tidur sama saya ni arhhh buduh , dear kamu salah faham ni saya tiada ingat semalam . Saya tidak tahu kenapa saya boleh tidur semalam sini .. "
Lix -" saya yang sepatut nya tanya ko yang tidur sama saya la buduh "
Terkejut saya dengan sikap si lix .. kenapa dia tiba2 marah ni sepatut nya saya .atau saya belum tahu perangai dia sebenar nya .apa suda jadi ni saya tiada buat apa2 ba kenapa boleh macam ni apa patut sya buat . Lauren saya kana terang kan juga ..
Abang -" kau ni karen dari dulu sampai la sekarang PENIPU SIAL MEMALUKAN KELUARGA "
Saya tidak mampu buat apa2 suda sebap saya bingung sendiri apa yang terjadi sebenar nya dengan saya . Kenapa si lix yang tidur d sebelah saya dan macam mana boleh ni macam ?
Bapa -" kau bukan anak saya lagi karen . Kau dengar baik2 ..saya tiada anak yang asyik megasi malu saya dan keluarga kita saya benci ada anak macam kau .mulai saat ini kau tiada apa lagi kaitan sama keluarga kami "
Saya tengok si mama minta kesian , saya tahu si mama faham perasaan saya tapi si bapa berabis tarik dia bawa keluar dari tu bilik saya masih lagi terpinga2 saya betul2 minta kesian sama si lauren , saya nampak si rina d depan pintu sambil puyai2 belakang si lauren apa sebenar nya jadi ni .tapi saya dapat agak si rina ada kaitan semua ni .
Semua orang sudah keluar , saya dengan si lix lagi dalam bilik semua orang suda keluar tinggal kan saya ni macam saja tanpa memberikan penjelasan, saya tengok si lix mahu minta penjelasan tapi d abaikan saja saya dia ambil pakaian dia semua terus dia keluar .
Macam saya orang gila saja .. betul2 ka ada kejadian saya sama si lix semalam ...tapi kenapa saya rasa tiada apa juga saya ada seluar dalam bra semua kecuali baju .mustahil macam kana rancang semua ni apa patut saya jelas kan semua sama si lauren .Selama seminggu si lauren lansung tidak mahu tengok saya d rumah , sudah la keadaan saya masa tu munta2 senantiasa sakit kepala mahu jalan pun saya malas dalam keadaan ni macam . Berharap betul si lauren tengok saya sini .makan minum saya pun tidak teratur suda apa yang saya telan memang saya kasih keluarkan balik .
Asyik saya berfikir macam mana saya mahu jelas kan ada orang buka pintu dari luar sedang kan saya memang kunci pintu sebap sejak seminggu d kasih tinggal saya tidak perna keluar rumah .
Cepat2 saya ke depan punya la saya terkejut si lix dengan mabuk2 lagi datang rumah kenapa dengan si lix sebenar nya ni ..Si lix tengok saya dari atas sampai kebawa ..memang perasaan saya jangan la tanya sebap saya terfikir balik pasal yang kami d dalam bilik hari tu . Atau pun memang dia bersubahat sama si rina isy karen sudah2 la fikir tu gila la ni tidak lama sekarang ko kana fikir macam mana mahu lari dari si lix ni .
YOU ARE READING
SUAMI AKU DIRAMPAS COMPLETE
FantasyMegisakan seorang gadis yang keras kepala kuat bersosial dan kuat melawan pantang d tegur , maka ibu bapa nya megambil keputusan untuk megawin kan dia dengan seorang lelaki yang berpura2 alim , bagus tapi yang sebenar nya lagi keras kepala dari c g...