SUAMI AKU D RAMPAS
WRITER/STORY : SHILA EIONA DP
WATTPAD : SHILAeiona_Dp94
COVER BY : WRITER MIRAK TIRAKPART 8
Ingat kan orang semua sudah masuk tidur di bilik masing2 ba ..rupa rupa nya ...
Amaaaa ....Bapa -" kau arh anak kurang ajar ouhh kan , memang dari dulu saya bersabar sama perangai kau ni .. sama saja kau sama mama kau "
Apa maksud si bapa cakap begitu sama si mama pula , apa kaitan si mama dalam hal saya pula ni ..
Saya diam2 saja abang saya datang sama saya terus dia tampar saya kiri kanan ba d pipi ..
Lepas saya kana tampar tu terus si abang buang tu sampul surat d muka saya ..Abang -" apa kau buat ni arhhh ... kami jaga kau bagus2 tapi ni ka balasan kau sama kami arhhh ..karen !!!!"
Saya pula macam tidak terkeluar suara sudah ba , saya duduk pungut tu sampul surat baru saya buka ...astagaaa ..
Saya terkejut nampak muka saya yang dalam keadaan mabuk sambil berpeluk sama seorang lelaki yang agak tua2 sudah ...Saya -" ma pa , .. abang ni bukan saya ni .. bukan saya "
Menangis nangis suda saya merayu sama diorang d depan saya ni , bapa saya ambil tu penyapu di belakang pintu berabis beii saya kana pukul .. saya tidak rasa pun sakit macam mana tu penyapu yang saya rasa sakit sekarang adalah hati saya ni , adaka si rina yang buat saya ni macam !! Saya tidak ingat malam tu ..adaka saya betul2 d perkosa ..apa patut saya buat ..
Mama -" sudah la tu bang , kau sudah kenapa ni ...kalau arwaaa tahu kau pukul dia macam ni kompom dia kecewa sama kau "
Si bapa diam terus pukul saya , si mama pula ter duduk sudah sambil peluk2 saya .. apa maksud diorang ni , adaka saya bukan anak mama lila .. mahu saja saya teriak2 nangis .
Saya -" mama apa maksud tu arwa ..kenapa ?? .. mama tu bukan mama saya ka ?? ...tolong jawap maaa..jadi saya ni siapa bagi sama kamu ..adaka saya ni cuma anak angkat."
Meronta ronta sudah saya ba kana mahu kana kasih lepas .tapi kana peluk juga ni tiada gerakn sudah saya dalam pelukan si mama , si bapa sama si abang tengok saja ba saya ...kamu fikir saya ni apa mahu d tengok2 .. benci saya ouh ... sama ni dua ekor apa lagi rahsia yng diorang tidak kasih tahu saya ni ,
Saya -" abang , apa maksud si mama ni "
Diorang diam2 saja va tidaj saya kana layan bercakap badukang punya orang .. kin panas punya orang ..
Bapa -" esok awal kau bangun ...ini keputusan saya suda muktamad daripada kau rosak bagus kau kawin "
Saya hanya mampu menangis dalam pelukan si mama , kepala saya banyk betul mahu d tahu terutama nya pasal mama saya ...kenapa saya ada mama.ka selaian mama lila , kenapa diorang kasih rahsia sama saya ni ..sangup juga diorang buat saya ni macam saya suda 20an baru saya tahu saya sudah tiada mama kandung ..
Dan lagi satu kenapa juga saya perlu berkawin , apa patut saya buat ni ...tekan mahu lari lagi dari semua masala yang saya hadapi ni .umur saya baru 20an suda kana suru kawin ..sampai hati kamu ouhh kan buat saya ni macam ..Mama -" nak mari la mama bawa kau masuk bilik , kau rehat la dulu kio "
Saya gagahkan juga kaki saya berdiri d sokong oleh si mama , adaka si mama ni isteri kedua bapa ...mustahil .atau saya anak luar nika or kana pungut ..
Sampai sudah d bilik saya . Si mama kasih selimut saya ,dia duduk d katil sebelah kiri saya sambil usap2 kepala saya ,Mama -" nak mama bukan mahu kasih rahsia apa2 sama kamu nak , ini pun semua permintaan mama kandung kamu sendiri dia tidak mahu kalau kau tahu nak .. mungkin bapa kau cakap begitu dia terlepas cakap sebap perasaan marah sama kamu , mama kamu meninggal semasa melahirkan kamu .. dan saya adik kepada mama kamu bersetuju kepada bapa kau untuk jaga kau . Tapi bapa kau melamar aunty untuk jaga kamu lagipula saya sama mama kamu adala adik beradik kandung lagipun saya telampau sayang sama kamu ..saya tidak mahu kana kasih sia2 hidup kau nak tapi mungkin mama silap dalam hal ni .. "
YOU ARE READING
SUAMI AKU DIRAMPAS COMPLETE
FantasyMegisakan seorang gadis yang keras kepala kuat bersosial dan kuat melawan pantang d tegur , maka ibu bapa nya megambil keputusan untuk megawin kan dia dengan seorang lelaki yang berpura2 alim , bagus tapi yang sebenar nya lagi keras kepala dari c g...