SUAMI AKU DRAMPAS
STORY/WRITER : SHILA EIONA DELA PENA
WATTPAD : SHILAeiona_Dp94
COVER BY : WRITER MIRAK TIRAK
LANGUAGE : SLANG SABAHANPART 14
Part ini ada unsur2 18++ kio ...tapi tidak juga la sampai basah ...kasih kuat2 tu ginawo kio .. nanti gantung d kasih sala sama writer lagi ...kegantungn kana kecam la pula .. hahaha joke kio ...
Ok sambung ..... ada sudah tu tidak sabar kan ..hahaha
Baru saya mahu tutup mata kan ..tiba2 ...
Lauren -" karen "
Dia bangun terus dia pigi d atas saya ni .. astgaaa ..
Saya -" opsss ya ampun "
Lauren -" siou .. saya tidak tahan ba .. "
Saya -" aik .. ko ni sana ba .. saya tidak dapat bernafas ba ni ko pigi impit badan saya ..astgaaa beliau "
Lauren -" tidak boleh ka ko lembut sikit .. saya betul2 la buat ni "
Saya -" apa gea lauren "
Lauren -" boleh ka ko pangil saya dear ka ..darlink ka ?? "
Saya -" ee bikin malu no ... "
Makin lama makin dekat tu bibir dia d bibir saya sampai tu hidung pun melekat suda ni .. tidak mahu kunun tapi menungu reaksi si lauren apa seterus nya .. hahaha sama2 bantaton ..baik la....jangan kamu senyum2 arhh ...
Lauren -" mahu tanya ba .. ko mahu ka juga kita em2 "
Astgaaa buduh ouhh ..adaka kana soal lagi mahu ka tidak kalau saya kasih biar mahu la ba ..tekan mahu jawap bikin malu saya saja ouhh ni orang ..astgaaa sot ..
Mula la dia kiss pingas ( pipi ) saya , atok meramang bulu segala gala nya termasuk itu pun berdiri ba .. apa yang berdiri tu ..😂😂 jangan kamu otak kuning arhhh ..tiada ba tu .. kaki saya ba tu ter angkat2 .. hahaa
Mula la sampai d leher saya wow nikmat pula rasa dia tu kan macam rasa oren .. haha .. tidak senang suda beii saya lain lagi tangan si lauren tidak diam ..sana juga dia pigi ramas2 gunung kinabalu saya ni , lain ba perasaaan macam yang ter awang2 ba saya bila dia buat macam tu ...perlahan2 dia buka tuala yang ada d badan saya masa tu kan saya tiada guna apa2 ..ingat kan dia sudah tidur kunun rupanya ini la kejadianya .terpaksa relakan saja la saya mahu kasih bukti sama laki sya sendiri saya tidak perna kana sentu walaupun saya kerja dulu club ..
Dia pegang bela tangan saya kedua dua nya , kemudian sana la dia pigi ramas2 saya punya anu .. yang itu ba .. hahaha ..
Dan malam tu rasmi la malam pertama kami sekian 2 minggu menjadi suami isteri ... lena dalam pelukan nya .. cia cia cia ..Skip minta maaf jika ada kekurangan pasal ni 18++ berabis suda sya buat ngaaa saya tidak pandai explain..😂😂 siou kio ...ok sambung..
Pagi2 tu .. saya terbangun pun sebap si lauren bergoyang ni ...macam malu2 beii saya mahu buka mata ..tapi saya perasaan kana sentu pipi saya ..atokk .. mataiii ..
Lauren -" saya tahu ko bangun ba sayang ... malu la tu kan "
Automatik saya terketawa ba ..astgaaa ketara sangat ka muka saya ni pura2 tidur .. haha
Saya -" erk ko ni ...saya baru mahu feeling d kayangan tidur2 tadi kunun hahah awal juga mahu bangun "
Lauren -" sayang mahu tanya boleh .."
Saya -" ee cakap saja ba ..apa gea tu "
Lauren -" ko still virgin kan "
Ummm , eyala ba kan ..kan sebelum ni saya jaga juga walaupun bantaton suda juga ..hahaha menahan aura2 yang datang mengoda ..apa lagi nampak yang ada rupa ..odidi .. macam itu pun begerak gerak ba .. sampai tulang rusuk begegar ni ..hahaha telampau imigine ...
YOU ARE READING
SUAMI AKU DIRAMPAS COMPLETE
FantasiMegisakan seorang gadis yang keras kepala kuat bersosial dan kuat melawan pantang d tegur , maka ibu bapa nya megambil keputusan untuk megawin kan dia dengan seorang lelaki yang berpura2 alim , bagus tapi yang sebenar nya lagi keras kepala dari c g...