2. rész

461 32 4
                                    

                                                                          A találkozó
Szép lassan eljött a másnap. Nem tudtam éjjel aludni. Csak ő járt a fejemben. Reggel elvégeztem a szokásos teendőimet, és már siettem is Finnhez. Nem messze lakott a forgatás miatt, úgyhogy gyalog mentem. Bekopogtam az ajtón és a fiú hatalmas mosollyal fogadott.
Jaeden és Jeremy már ott voltak a többiek pedig kis idő múlva jöttek.
-Kérsz valamit inni vagy enni?-kérdezte barátságos hangon Finn.
-Nem. Nem köszi!
-Fiúk nem szeretnétek valamit csinálni? Felelsz vagy mersz vagy valami szórakoztatóbb?-kérdezte Jaeden.
-Szerintem jó a felelsz vagy mersz.-Jeremy.
Hosszú ideig játszottunk a majd megtört a csend.
-Na. Akkor én most Finnt választom. Felelsz vagy mersz?-Jaeden.
-Merek!
-Puszild meg Jackket.
Feltámadt a hangzavar és mindenki röhögni kezdett.
-Hülye vagy? Soha. Hagyjatok ezekkel a kérdésekkel.
Lesütöttem tekintetemet majd felálltam és kisétáltam a konyhába. Időre volt szűkségem.
Nem sértődtem meg, szimplán csak rosszul esett. Tudtam, hogy ő nem érez semmit irántam.
Körülbelül fél óra telt el mire észrevette, hogy eltűntem.
-Hát te? Minden oké?
-Ja.Öhm.Persze.
-Látom, hogy baj van.
-Nincs! Csak...
-Csak mi?
-Hát igazából. A kiszemeltem feltett egy képet a pasijával. (természetesen hazudtam)
-Akkor jó. Megyek vissza játszani jössz te is?
-Nem. Én már megyek haza.
Elköszöntem mindenkitől. Feltűnően sértődötten. Finn kikisért de nem nagyon foglalkoztam vele.
-Azért majd írj légyszi.-kiabált utánam.
Csak bólintottam és mentem tovább. Amikor hazaértem egyenesen a szobámba mentem és sírni kezdtem. Azt hajtogattam magamnak, hogy majd megváltozik minden. 1 óra után bealudtam és már csak másnap reggel keltem fel.

Holnap várható új sztori. Azért remélem tetszett a mai is ❤️

FACK storyWhere stories live. Discover now