7.rész

346 28 9
                                    

\timeskip\
(ebben a részben lesz 18+!!!!!!!!!!!)
Izgatottan pakoltam a böröndjeimbe, hiszen a következő napon felszállok a repülőre és elmegyek Finnhez. Hihetetlenül izgatott voltam és boldog. Egész nap pörögtem. Este nem aludtam, majd reggel konkrétan úgy ugrottam ki az ágyamból.
Lefutottam a lépcsőn és csillogó szemekkel néztem szüleimet.
-Na. Milyen üde vagy! Indulhatunk?
-Persze!
Beraktuk a kocsiba a cuccainkat és elindultunk a reptérre. Amikor megérkeztünk kipattantam a kocsiból és siettem a bejárat felé. Anyukám nem értette mi bajom van. Lassan felszálltunk és már csak a leszállást vártam. Folyamatosan azt figyeltem, hogy hol vagyunk.
Egy 4-5 órás út után meg is érkeztünk. Este 6:00 volt amikor Finnék ajtaja előtt álltam. A boldogság átment tiszta stresszbe. Remegő kézzel nyomtam be a csengőt. Az ajtót Finn anyukája nyitotta ki.
-Sziaaa!-ugrott a nyakamba nagy mosollyal a nő.
-Gyertek beljebb!-lépett elő Finn apukája is.
Bementem a házba és gyors lépteket hallottam az emeletről.
-Finn!-ordítottam el magam.
Rohantunk egymás felé majd szorosan öleltük át egymást.
-Nem tudod elképzelni mennyire hiányoztál!-Finn.
-Te is nekem.
Még egy jó ideig ölelkeztünk majd szétváltunk és Finn körbevezetett a házban. Hatalmas és gyönyörű házuk van. Később felmentünk Finn szobájába. Leültünk az ágyra és beszélgetni kezdtünk a külön töltött időről.
-Elkezdtétek a Stranger Thingset forgatni?
-Igen. De nem valami hozzám illő...
-Mi? Miért?
-Csókolózni Millievel? Ppphhh. Kösz nem.
Felnevettünk mindketten majd elvörösödött fejjel ültünk egymás mellett némán. Sokáig gondolkodtam, majd a fiú felé fordultam és hosszasan megcsókoltam.
-Nincs kedved nálam aludni ma este?-kérdezte huncut mosollyal az arcán.
-De. Ki nem hagynám.-válaszoltam.
Lementem az emeletről és megbeszéltem anyával. A szüleim is későn indultak a hotelbe de mi még akkor sem aludtunk.
-Hallod? Szerinted nem kéne elmondanunk a szüleinknek?-kérdeztem.
-Mit?
-Hát azt, hogy együtt vagyunk...
-Szerintem még nem. Várjunk egy kicsit. Amúgy nem vagy álmos?
-Nem. Nem nagyon.
-Akkor mit szeretnél csinálni?
Erre a kérdésre már nem válaszoltam. Megfogtam Finn derekát és gyorsan magamhoz húztam.
Csókolni kezdtem majd hevesen vettük le ruháinkat.
\timeskip\
Így belegondolva nem így képzeltem el az első almalmat. Nem hittem volna, hogy egyszer meleg leszek. 2 hónapja még barátnőm volt. Finn testvére jött be felkelteni minket 10 óra tájékán. Alig bírtuk elhagyni az ágyat. Belebújtam egy papucsba és lecsattogtam a lépcsőn. Hatalmasakat ásítottam majd leültem az asztalhoz.
-Jó reggelt drágáim! Itt a reggeli. Egyetek!-szólt édes hangon Finn anyukája.

^délután^
-El tudsz kísérni a hotelba?
-Persze!
Felvettem a cipőmet és együtt elindultunk.
-Külön szobám van a szüleimtől, úgyhogy ha gondolod majd átjöhetsz.
A fiú bólintott majd sétáltunk tovább az utcán.

hellóóóó! remélem tetszett. most hogy vége van az iskolának többet fogok majd írni ❤️❤️❤️

FACK storyWhere stories live. Discover now