4.rész

357 34 5
                                    

Későn értem haza, de hihetetlenül boldog voltam. Sokáig gondolkodtam de aztán ráírtam Finnre.

Levelezés:
-Szia Finn!
-Sziaa! Hogy vagy?
-Köszi nagyon jól. Te?
-Én is.
-Na de igazából azért írtam rád, hogy megkérdezzem nincs e kedved holnap átjönni hozzám?
-Holnap forgatási szünet van?
-Igen
-Akkor megyek 😀

Úgy dobogott a szívem, hogy alig kaptam levegőt. Már nagyon vártam a másnapot és hamar ágyba is bújtam.

REGGEL:

Nem tudtam sokáig aludni a hétvége ellenére sem. 8 körül felébredtem és lesétáltam a konyhába. Megreggeliztem és felöltöztem. Finn nem sokra rá meg is érkezett.
Kopogtatott az ajtón én pedig sprinteltem lefelé.
-Szia!
-Helló!
-Bújj beljebb!
Besétált az ajtón és csillogó szemmel nézett körbe. Felvezettem a szobámba és leültünk az ágyamra.
Nagy beszélgetésbe kezdtünk. Elmesélte hol lakik, ott milyenek az emberek, mit csinálsz szabadidejében... Nagyok sok új dolgot megtudtam róla. Egészen belemerültünk már amikor rezgett a telefonom. Ellie.... Úr isten! Elfelejtettem, hogy nekem otthon van egy barátnőm?!
-Ki az?-kérdezte Finn
-Öhm. Barátnőőm. Vagy nem. Nemtudom.
-Nem is mesélted.
-Tudom... Sajnálom. De már szakítani szeretnék vele.
-Miért?
-Mert me... Semmi. Mert más jön be...
-Okké
Nagyon gáz helyzet volt de aztán nem jöttem ki rosszul belőle. Később úgy döntöttünk, hogy lemegyünk gördeszkázni. Lent voltunk körülbelül 2 órát. Aztán elestem... Finn annyira aranyosan próbált felsegíteni. De aztán ő is elesett. Nevettünk és nagyon boldog voltam, hogy ilyen közel kerültünk egymáshoz. Este hazamentünk. Felhívta az anyukáját, hogy nálunk alszik.
-Felhozom a matracot. Várj itt.
-Neeeem kell. Szerintem elférünk ketten ezen a franciaágyon.- kuncogott Finn
Nem volt otthon senki, úgyhogy lerohantam egy üveg vodkáért. Nem ittunk sokat. Nem is rúgtunk be. Szinte csak megkóstoltuk. 11-kor befeküdtem az ágyba de nem aludtam. Finn se.
Csak bámultuk a plafont.
Egy rövid idő után elaludtunk és másnap reggel 5-kor felkeltünk. Vagyis csak én.
Leültem az asztalomhoz és a kezembe vettem a fekete körömlakkot. Nézegettem majd kilakkoztam a körmeimet. Mikor Finn felkelt akkor már meg is száradt.
-Jó reggelt!
-Szia! TE MEG MIT CSINÁLTÁL A KÖRMÖDDEL??!!
-Ja. Öhm semmit.-pirultam el.
-Azért megcsinálhatod később az enyémet is.
Jót nevettünk majd értelmetlen dolgokkal töltöttük a délelőttöt. Finnek megjött az anyukája és hazamentek. Én felmentem a szobámba és bedőltem az ágyba.

remélem tetszett 😍

FACK storyWhere stories live. Discover now