*Finn szemszöge*
2 héttel a megérkezés után
Csak Jackre tudtam gondolni. Éjjel nem aludtam, és folyamatosan zaklattuk egymást interneten. Nem tudtunk elszakadni egymástól, egyszerűen képtelenség lett volna. Minden este videochat, hosszas beszélgetés...
Szerda reggel volt amikor arra keltem, hogy folyamatosan üzenetek érkeznek a telefonomra.
Nem Jack... Egy csomó fan...
-Mi lesz Millievel? Megcsaltad?
-Jártok Jackkel?
-Meleg vagy? Komolyan?....
Szinte sírtam. De vettem egy nagy levegőt és mindenkinek válaszoltam normálisan: NINCS HOZZÁ SENKINEK SE KÖZE!!
Ráírtam utána rögtön Jackre:
-Szia! Hogy vagy?
-Hali Finn! Borzalmasan... nélküled...
-Nagyon hiányzol! Mikor tudunk találkozni?!
-Anyukám azt mondta, hogy jövő hónapban elutazunk Kanadába. 😀
-Ó! Szuper!
írtam vissza neki majd -'boldogan nyomtam bele a fejemet a párnámba'-*Jack szemszöge*
Nagyon várom a találkozónkat. Nem bírok egy percet sem várni.
Éreztem göndör fürtjeit az ujjaim között, baba illatát, sima bőrét...
Anyukám nyitott be a szobámba. Felpattantam majd megkérdeztem mit szeretne.
-Jaj. Kincsem! Bocsi ha megijesztettelek. Kai itt áll az ajtóban és nagyon mérges.
-Ó basszus. Elfelejtettem.
Felkaptam a sarokból a gördeszkámat és siettem a barátomhoz.
-Nagyon sajnálom Kai... Elfelejtettem.
-Semmi tesó. Na induljunk, a többiek már várnak.
Össze-vissza mentünk a városban és videókat csináltunk. Egy időre elfelejtettem Finnt de szerintem jót tett. Az elmúlt 2 hétben csak rá gondoltam. Most kikapcsolódtam, és élveztem az életemet.
Fáradtan értem haza. Elindultam zuhanyozni és vittem a telefonomat is. Megnéztem az üzeneteim. Finn írt.
-Szia Jack! Meg tudod mondani mikor jössz?
-Szia! Titok 🤫
-Nemár xd Rákészülnék pedig.
-Nem szűkséges szerintem
Levetkőztem majd beléptem a zuhanykabinba. Becsuktam a szemeim és a víz alá hajtottam a fejemet. Lepörgött a fejemben az összes együtt töltött idő Finnel.
Apukám döntött ki ebből az állapotból amikor a nappaliból ordított nekem.
-JACCKKK! Kész a vacsora meddig kívánsz még ázni a zuhany alatt?
-Egy perc és lent vagyok!-kiabáltam vissza.
Felöltöztem majd siettem le a konyhába. Anyukám egy számomra fura kérdés tett fel az asztalnál.
-Na és a csajok? Hogy állsz velük.
Félrenyeltem az innivalómat és köhögni kezdtem.
-Hogy mi?
-Van barátnőd? Ellievel mi van?
-Nem járunk. Szakítottam vele már 2 hete.
-Miért?
-Egy másik ember miatt... Nem akarom megbántani Elliet...
-Ó...Ki miatt?
-Elég volt a kérdésekből anyaaaaaa!
Evés után felmentem a szobámba és belevetődtem az ágyamba. Nagyon fáradt voltam de még telóztam egy kicsit.
Millie egy új képet posztolt... Finnel ölelkeznek... Érdekes fejet vágva bámultam a képet majd belevágtam az ágyamba a telefont, utána szép lassan el is aludtam. Sértődötten természetesen...Másnap reggel viharra keltem. Zúgott a szél és szakadt az eső.
Korán felkeltem és rögtön írtam Finnek.
-Jó reggelt! Hogy vagy?
-Szia! Egész jól. Köszi. Nagyon hianyzol.
Elmosolyodtam majd válaszoltam neki.
-Nekem is te! ❤️sziasztoooooook! remélem tetszett. hamarosan jön új rész 🥰❤️
ESTÁS LEYENDO
FACK story
RomanceIsmeretlenből barát. Vagy több mint barát... Jack a 15 éves fiú és Finn a 16 éves fiú története.