8.rész

505 26 4
                                    

18+ még mindig !

-Meg is érkeztünk. Köszi, hogy elkísértél Finn.
-Semmiség. Holnap találkozunk. Szia!
-Szia!
Sóhajtottam egyet majd a szüleim szobája felé indultam. Eldöntöttem.... Én úgy éreztem eljött az idő....
-Sziasztok!
-Szia kincsem! Milyen volt Finnél?
-Öhmm. Nagyon jó. Beszélhetnénk?
-Persze! Ugye nincs semmi baj?
-Nem dehogy. Vagy hát nemtudom.-könny gyűlt a szemembe, de nem sírtam.
-Ó istenem drágám. Nekünk bármit elmondhatsz.
-Barátom van....
Anyukám sírni kezdett. Nem volt mérges. Apukám sem. Odajöttek hozzám és átöleltek. Igazából nem is volt olyan durva ahogyan elképzeltem. Nagyon jól fogadták.
Kicsit megnyugodtunk és elmondtam nekik mindent. Kivéve az előző nap estét... Arra nem hiszem, hogy kíváncsiak voltak.
Közelgett az este, úgyhogy a fürdőszoba felé vettem az irányt. Levetkőztem majd a zuhany alá álltam. A meleg vizet jéghidegre állítottam és próbáltam feldolgozni a történteket. Hangos kopogást hallottam. Kipattantam a fürdőből és egy szál törölközővel nyitottam ajtót.
-Finn!-Mosolyodtam el.
A fiú szörnyen elpirult amit nem értettem, majd feleszméltem, hogy félmeztelen vagyok.
-Jaj... Öhm bocsi, hogy így jöttem ki. Gyere beljebb.
-Semmi. 😀
-Mindjárt jövök. Felöl-
Nem tudtam befejezni a mondatot. Finn hevesen kezdett el csókolni, amire őszintén nem nagyon számítottam. Kicsit lefagyott majd a törölközőt szedte le rólam. Vörös volt a fejem mert erre még inkább nem számítottam. Mintha berúgott volna esküszöm. Úgy esett nekem mint egy alkoholista. Rálökött az ágyra......
/timeskip/
Az ágyban feküdtünk egymás mellett. Egyikünk se szólalt meg. Majd ő törte meg a csendet.
-Sajnálom...
-Úristen Finn. Mit?
-Ezt. Most.
-Nem haragszom. Igazat megvallva örülök neki, hogy jöttél. Ma elmondtam anyáéknak mindent.
-Mit szóltak?
-Nem haragszanak rám. Elfogadták.
-Nekem is el kéne már mondanom...
-Hajrá. Semmi nagy cucc szerintem. Amúgy itt alszol?
-Ha nem zavar akkor igen.
Mivel már nagyon késő volt így mindketten betakaróztunk és készülődtünk az alvásra. Finn be akarta rakni a telefonját a fiókba, amiből egy doboz cigi köszönt vissza neki. Megdöbbent fejjel nézett rám. Áthajoltam az ágy túloldalára és becsuktam a fiókot és az ujjamat a szám elé helyeztem.
-De-de-de most őszintén miért?
-Légyszi aludjunk... Nem szeretnék most erről beszélni.
Egész éjjel a plafont bámultam. Nem tudtam lehunyni se a szememet. Finn mélyen aludt. Odacsúsztam mellé, göndör fürtjeibe markoltam, majd szép lassan ráhajtottam a fejemet a párnámra.

/timeskip/
-JÓ REGGELT!!!- ordított a fülembe Finn.
-Mennyi az idő?
-10
-Alig aludtam... Hulla vagyok.
A fiú szép lassan visszatolt az ágyba, megcsókolt, felkapta a cuccait és elindult haza...

sziasztoook! ez egy rövidebb story lett de azért remélem nem olyan borzalmas

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jun 21, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

FACK storyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz