5.rész

362 31 6
                                    

Délután úgy döntöttem, hogy liveot indítok, mivel nagyon unatkoztam.
Első kérdés: Együtt vagy Finnel?
Teljesen elvörösödtem és a kezembe temettem az arcomat. Felnevettem majd válaszoltam.
-Nem... De nagyon közel állunk egymáshoz. Minden vele töltött percet élvezek... Na de hagyjuk most ezt a témát.
A további "Fackkes" kérdéseket is megválaszoltam persze, de egyiket se őszintén.
Eszembe jutott, hogy ma este van a hónap utolsó forgatása. Finn Kanadában... én pedig Los Angelesben... Csak az járt a fejemben, hogy hogy bírom ki nélküle 2 teljes hónapig. "Na de mindegy az utolsó napot muszáj kiélvezni".
Különösen fel voltam pörögve. Összekészülődtem és 5-kor már ott voltam a helyszínen.
-Sziasztoook!-ugrottam ki a kocsiból és mosolyogtam társaimra.
Finn odalépett hozzám. A göndör fürtjeit bámultam és úgy mint az első találkozásunknál, most sem tudtam figyelni arra, hogy mit mond. Csak mosolyogtam magamban és csillogó szemeimmel a haját néztem.
-Öhm. Bocsi... Mit mondtál? Nem figyeltem.-pirultam el
-Semmit-nevetett fel majd beletúrt kócos hajamba.
Elindultunk az utolsó rész leforgatásához. Nem volt szerepünk, úgyhogy kint kellett ülnünk a sötétben. Kettesben... Meg sem szólaltunk de úgy égett a fejem, mint egy kályha. Éreztem Finn tekintetét ezért ránéztem. Fél percig csak egymást néztük, majd közelebb csúsztam hozzá és megcsókoltam. Óvatosan az arcomhoz ért és folytatta...

másnap reggel:

Pakoltam a bőröndjeimbe, készültem a repülőútra. Nagyon boldog voltam a tegnap történtek miatt, de szomorú is, hogy el kell válnunk egymástól.
-Kész vagy szívem?-kiabált anyukám.
-Igen. Már is megyek.
Lesiettem az emeletről és indultunk is a reptérre. Amikor megérkeztünk rögtön Finnhez mentem. Hosszan megöleltem majd leültünk. 1 óránk volt. Azt együtt töltöttük.
Majd induljunk kellett. Sajnos külön repülőn. Nem szokásom sok ember előtt de elsírtam magam és Finn nyakába borultam. Egymás szemébe néztünk és összeérintettük a homlokunkat.
El kellett válnunk... Felszálltunk a gépre és elindultunk.
"Talán soha többé nem látom. Elfelejt? Írni fog minden nap?"

remélem tetszett ❤️

FACK storyWhere stories live. Discover now