11 თავი

202 16 4
                                    

-ვვისთან...სეჰუნთან ქუუქ-ცოტა არ იყოს გავბრაზდი... თან დავიბენი მაგრამ გავბედე და ვკითხე-რატომ ...ქუუქ.
-კარგი რა ბელა ვერ ხვდები.
-კი მაგ...
* * *
-ჰეი გვრიტებო,კლუბში შევიდეთ თორემ გათენდა-დაგვიღრიალა შუგამ.
-მოვდივართ-ერთად გავძახეთ მე და ქუქიმ.
-მერე ვილაპარაკოთ.
-კარგი.
მალე შევედით კლუბში და კლუბის სუნი,სასმელის სუნი, ცხოვრებაში პირველად შევიგრძენი... პირდაპირ ცარიელი ადგილისკენ წავედით ... მე სეჰუნთან მომიწია დაჯდონა ... ჩემს წინ კი დაბღვერილი ქუქი იჯდა რომელიც სეჰუნს თვალებით ჭამდა. 4 ჭიქა ვისკი სულმოუთქმელად გადავკარი... ცოტა მომეკიდა კიდეც მაგრამ არ ვიმჩნევდი... ცეკვა არც კი მიცდია... სანდრამ ჯენიმ და ბიჭებმა კი კიდევ ერთ მუსიკაზე იცეკვეს და დაღლილებმა დაიკავეს ისევ თავიანთი ადგილები.
-კარგი მე საპირფარეშოში გავალ -ჩუმად ვთქვი არავინ მაქცევდა ყურადღებას ... ამიტომ ბრბოში გზა გავიკვლიე და საპირფარეშოსკენ წავედი... საპირფარეშომდე მისვლამდე მინიმუმ 10 წყვილი შემხვდა ... რომლებიც ვნებიანად კოცნიდნენ ერთმანეთს. საპირფარეშოს კარი შევაღე შიგნით არავინ იყო.ნიჟარასთან მიცედი და წყალი შევისხი რომ ცოტა გამოვფხიზლებულიყავი. მალე საპირფარეშოს კარი გაიღო... ყურადღება არ მიმიქცევია იქამდე სანამ ვიღაცის ნაცნობი ხმა არ გავიგონე.
-ჰეი ტკბილო-დამიძახა მან.
-შშენ შშენ ააქ რარა გინდაა-ვთქვი
ხმის კანკალით.
-შენთან მოვედი პატარა-ნელნელა ჩემსკენ სვლა დაიწყო.
-არაა არ მომიახლოვდე... გთხოვ... მე ხომ შენთვის არაფერი დამიშავებია...გთხოვ ჩენნ..
-ვიცი პატარავ მაგრამ ახლა მედაგიშავებ-ეს მითხრა და უფრო ახლოს მომიახლოვდა.
-თავი დამანებე-უკან უკან მივდიოდი სანამ კედელს არ ავეკარი.
ის კი მიახლოვდებოდა მალე სველი კოცნების დატოვება დაიწყო ყელში.რაც შემეძლო წინააღმდეგობას ვუწევდი ,ვყვიროდი.ბოლოს როგორღაც მოვახერხე და ფეხებსშუა ამოვარტყი ფეხი.
-აააა...შე ბო*ო დაგიჭერ და ნახავ რაც მოგივა-ყვიროდა გამწარებული.
მე კიდევ გაქცევას ვცდილობდი მაგრამ ფეხში ჩამავლო ხელი და მეც ძირში დავეცი ... ისე მაგრად დავეცი ძირში თავით რომ სისხლი წამომივიდა...ვერც ხმას ვიღებდი... ვერც ვინძრეოდი სუნთქვა შეკრული ვიყავი ძირში...მალე ჩენი ჩემს ზემოდან მოექცა და ჩემს ტუჩებს დააცხრა...მე კიდევ ვერც წინააღმდეგობას ვუწევდი უსუსური ვიყავი მის წინაშე...მაისური შემომახია და შორტის გახდას იწყებდა თან კოცნას არ წყვეტდა... ტუჩებიდან ყელში გადაინაცვლა... ვიღაცის ყვირილი გავიგონე...მალე ჩენის მძიმე სხეული ჩემზე უგონოდ ეგდო...მალე გადავეშვი ბნელ სამყაროში.
სანდრას pov:
-ეეე ბელა სადაა -წამოიყვირა ჯენიმ.
-საპირფარეშოში გავიდა 15 წუთია უკვე-ვუთხარი.
-აუუ გოგოებო,არ გინდათ მოძებნოთ,სულ შარში ეხვევა,იქ ვერ შევალ თორემ მე მოვძებნიდი-თქვა ქუქიმ დანანებით და საპირფარეშოსკენ გვანიშნა.
-კარგი ხოო წამოდი ჯენი.
-მოვდივარ.
-ჯენიი ისე ქუქი არაა მგონი გულგრილი ბელას მიმართ ხო-თან ვცდილობდი ხალხის ბრბოში გზის გაკვლევას.
-გეთანხმები და მგონი არც ბელაა გულგრილი.
მალევე საპირფარეშოსთან მივედით...
-ისე ჯენი ტაეზე რას ფიქრ...-გავქვავდი ჩემს წინ ნანახით.
-რა ხდე-ჩაილაპარაკა ჯენიმ და ჩემს მზერას გააყოლა თვალები.
-აქ რა ჯანდაბა ხდება-დაიყვირა ჯენიმ და ბიჭს მაგრად ჩაარტყა კისერში ისე რომ იმწამსვე გაითიშა(ხო მართლა ჯენი კარატეში შავი ქამრის მფლობელია).
-სწრაფად წადი ბიჭებს დაუძახე გავძახე ჯენის-და ბიჭის სხეულის გადაწევა დავიწყე ბელას პატარა სხეულიდან.
-ბელაა ...ბელაა ... გამოფხიზლდი გთხოვ... ახლახანს გიპოვეთ ვერ დაგკარგავ...-უშედეგოდ ვცდილობდი მის გამოფხიზლებას,მოსაცვამი გავიხადე და მივაფარე,ავდექი და რაც ძალი და ღონე მქონდა ახლახანს მოფხიზლებულ ბიჭს ჩავცხე მუშტი ცხვირში,ამ მომენტში ბიჭებიც მოვიდნენ.
ავტორის pov:
ჯინმა და ნამჯუნმა ბიჭი დაიჭირეს. ჰობიმ კიდევ ერთი უთავაზა სახეში... ცხვირიდან სისხლი წამოუვიდა. ქუქი კი ბელას დანახვისას სულ გაფითრდა... ძალა მოიკრიბა და ბელას პატარა სხეული ხელში აიტაცა.
-არაკაცოო-დაუღრიალა ჯენიმ ბიჭს-ჩემი დიდან რა ჯანდაბა გინდოდა- და ფეხებსშუა ერთი კიდევ მაგრად ამოცხო...მერე თავი ხელებით დაუჭირა და მუხლი აარტყა...ბიჭი უგონოდ დაეცა ძირს.
ბიჭები კიდევ გაოცებული უყურებდნენ...
-ტაე ჯენი დაიჭირე თორემ მოკლავს-ჯიმინმა დაიწყო ყვირილი.
სანდრა აქამდე გაშეშებული იდგა მალე ვერავინ ვერც კი შენიშნა როგორ მიუახლოვდა ...ძირში დაგდებულ უგონო ბიჭს და ფეხის რტყმა დაუწყო.
-არაკაცო...ნა***ვარო-ფეხის რტყმას აგრძელებდა სანამ შუგამ ხელებში არ მოიქცია და მისი დამშვიდება არ სცადა.
-სანდრა ბელა კარდ იქნება... დამიჯერე,ეს არაკაცი კი მაგრად დაისჯება...ახლა კი წამოდი.
-კკა...რგი.
-კარგად  მოგხედავ ახლა,მაგრამ მეცოდები ნაბი*ვარო ისედაც ყველა ძვალი ჩაგიმტრიეს გოგოებმა და მეორე აი ეს-ჯიმინმა ისე მაგრად დაარტყა სახეში რომ ... ბიჭის უსულო სხეული იატაკზე დაეცა...-რას მიყურებთ წავედით სწრაფად.
მალე ყველა ბელას პალატის კარებთან იყვნენ და ექიმს ელოდებოდნენ.
მხოლოდ მათ და ღმერთმა იცოდნენ რას გრძნობდნენ იქ მყოფი ადამიანები...
სანდრას pov:
სუნთქვა მიჭირდა...არ ვიცოდი რას ვაკეთებდი მხოლოდ მაშინ მოვედი გონზე როცა შუგას ხელებში აღმოვჩნდი... მე საკუთარ თავს არ ვგავდი...ბელას რომ რამე მოივიდეს არ ვიცი რას ვიზამ ის ხომ ახლახანს ვიპოვეთ...ქუქი ძალიან ცუდად გამოიყურება...მას მართლა აქვს ბელას მიმართ გრძნობები... არ დავაყოვნე დაა გაფითრებულ ქუქისთან მივედი.
-ქუუქ როგორ ხარ?ძალიან ცუდად გამოიყურები იქნება დაჯდე?ბელა კარგად იქნება...
- მე მას დავპირდი რომ დავიცავდი... არ გამომივიდა...პირობა ვერ შევასრულე...15 წუთითაც რომ დარჩეს მარტო მაშინაც კი შარში ეხვევაა-ეს თქვა თუ არაა უხეშად მოიწმინდა თვალებიდან ცრემლები-იმ არაკაცს კიდევ... სიკვდილს მოვანატრებ-მუშტები შეკრა,ძარღვები დაეჭიმა და თავი აწია.
-დამიჯერე ქუქ მიიღო გოგოებიდანაც იმ იდოტმა თავისი-ლაპარკში შუგა ჩაგვერია.
ამ დროს ექიმი გამოდის პალატიდან, ბელას ახლობლები თქვენ ხართ...
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
დიდი მადლობა ვინც კითხულობს
😊❤

 ოცნება რომელიც ამიხდა! (დასრულებული)Where stories live. Discover now