-უკაცრავად ბატონო-აკანკალებული ხმით ვუთხარი.
-რა გინდა გოგონა,ხომარ დაიკარგე,საყვარელო-ფეხზე ხელი მომკიდა...ამაზე შევცბი და უკან უკან წავედი კანკალით...უკან კიდევ ვიღაცას დავეჯახე...უკან შევბრუნდი
-უკან ვერ იყურები,ბო*ო-შემდეგ ამათვალიერ-ჩამათვალიერა-ისე ჩემთან კარგ დროს გაატარებ წამოდი ჩემთან ერთად ... საყვარელო-ეს თქვა თუ არაა ჩემსკენ წამოვიდა.
მე კიდევ უკან მოუხედავად გავიქეცი ჩაბნელებული ქუჩებისკენ,ტელეფონი ამოვიღე ქუქთან დარეკვას ვაპირებდი,რომ ვიღაცამ ტელეფონი ხელიდან გამომგლიჯა.
-ჰეი ტელეფონი დამიბ...-სიტყვის დასრულება ვერ მოვასწარი,როცა ბასრი საგანი ვიგრძენი ყელზე.
-ჰეი ლამაზო აქ რა დაგეკარგა...ახლავე ადექი და გამომყევი...შენთან კარგ დროს გავატარებ-მითხრა ბოხი, ხრიწიანი ხმით...მერე კიდევ დანა ჩაკეცა და ხელში მწვდა...ჩემი წამოყენება სცადა.
ამაზე შევცბი მაგრამ არ დავიბენი რატომღაც ინსტიქტს მივენდე და ფეხებსშუა ერთი მაგრად ამოვცხე...
-ძუკნა დაიჭირე კრის-ეს გავიგონე და ისეც ვიღაცას შევასკდი... და ძირში მსუბუქად დავეცი...
ისე ბნელოდა მისი სილუეტი ძვლივს გავარჩიე,მაღალი და დაკუნთული ტიპი იყო...მან თმებში მწვდა ფეხზე წამომაყენა...ამაზე ყვირილი აღმომხვდა.
-ააააააა...მიშველეთ...გამიშვიიიი... გთხოოვ-ყვირილის საპასუხოდ მალე სახე ამიწითლდა.
და ისევ ძირში ამოვყე თავი... ისევ თმებში ჩაწვდომას აპირებდა ,როცა ნაცნობი ხმა შემომესმა...
-გოგოს ხელი გაუშვი ნაძირალა-იყვირა ქუქიმ და დიდი და უგონო სხეული მიწაზე ჩემს გვერდით დაეცა.
ქუქის pov:
მე და ჯიმინი,ლისასთან ვიყავით...რადგან პირობა შეგვესრულებინა...
●Flashback●
მესამე პირი:
პალატაში ,როცა ლისა შემოვიდა ბიჭებმა გარეთ გაიყვანეს.ლისას და ალისიას საავადმყოფოდაგ გაგდებას აპირებდნენ ,როცა ლისამ ლაპარკი დაიწყო.
-იმ გოგომ თქვენც ჩაგითრიათ მის თამშში-სიცილით იკითხა...რაზეც 6 ადამიანის სახიფათო მზერა იგრძნო.
-ალისია ნახე შვილო შენმა გიჟმა დამ ესენიც მოატყუა... ალბათ ჩალურჯებებიც განახაა...ჰა ჰა ჰაჰაჰ-გადაიხარხარა ლისამ და გააგრძელა...საგიჟეთში დროულად უნდა მიგვეყვანა მაგრამ მეც...
-ეს უკვე ზედმეტია ქალბატონო- გააწყვეტინა საუბარუ და უღრიალა შუგამ,რაზეც ცოტა შეკრთა მაგრამ არ დაიბნა.
-შენს წინ მგონი შენზე უფროსი დგას და წესიერად ილაპარაკე ყმაწვილო... იმ კახპას კიდევ მე თვითონ მივხედავ სახლში ,რომ მივიყვან...-ბოლო სიტყვები ჩურჩულით თქვა.
-რა გინდათ ბელასგან ბოლოს და ბოლოს-ახლა ჯიმინმა დაიწყო ხმამღლა საუბარი უფრო სწორად ყვირილი.
-ჩვენ...ჩვენ მისი სახლში წაყვანა გვინდა...-ახლა ალისიამ ამოიღო ხმა.
-არაა ,ბელას ვერსად ვერ წაიყვანთ...-ერთად წამოიყვირეს ჯინმა და ნამჯუნმა...
-მართალია ვერსად წაიყვანთ თქვენ კი შეგიძლიათ ,წახვიდეთ სანამ პოლიციას გამოვუძახე-ხმა ამოიღო აქამდე ჩუმად მყოფმა ტაემ.
-არავითარ შემთხვევაში ის არასრულწლოვანია და ...-ისევ არ დაასრულებინა შუგამ სათქმელი.
-ცდებით ქალბატონო ის უკვე სრულწლოვანია... დღეს აი უკვე 3 წუთია გახდა 18 წლის...-საათს ინტერესით დახედა და უთხრა უთხრა ,თან ტუჩის კუთხეში ჩაიღიმა კიდეც.
ხმას ვერც ალისია და ვერც ლისა ვერ იღებდნენ.უცებ ლისას სახე გაუნათდა.უეჭველი ახალი მზაკვრობა მოიფიქრა...
-თუ ეგრეა ... და თუ გინდათ ... მას თავი დავანებოთ... 100 000$ მომიტანეთ...-ამის გაგონებაზე ალისიამ ჩაიღიმა...
ბიჭებმა კი საბოლოოდ დარწმუნდნენ ,რომ ლისა საშინელი ქალი იყო.
-რააა ...-გაისმა ერთდროულად 6 ადამიანის ხმა.
-ხო... მგონი თქვენნაირ მდიდრებს ასეთი თანხის შოვნა არ უნდა გაგიჭირდეთ-ირონიით თქვა ლისამ.
-ახლა საბოლოოდ დავრწმუნდი რა არაადამიანი ყოფილხარ ლისა...ჯანდაბას ბელას თავი დაანებე და თანახმა ვართ სად და როდის მოგიტანოთ თანხა.-უთხრა ჯინმა და ბიჭებს გადახედა...ზოგიერთს სახეზე გაოცება კიდევ ეტყობოდა.
-ხო ადგილი გვითხარით და მოგიტანთ-ახლა ჯიმინმა ამოიღო ხმა.
მალე ალისია და ლისა კმაყოფილი სახეებით გავიდნენ,გარეთ...
ბიჭებმა ქუქს ყველაფერი უთხრეს,თანხა შეაგროვეს . როცა ბელა გამოწერეს იმ საღამოს მალე დაწვა დასაძინებლად ბიჭებმაც შეთანხმების მიხედბით წავიდნენ თანხის მისატანად 11 საათი იყო უკვე ქუქმა და ჯიმინმა თანხა დაუტოვეს ლისას და უკან წამოვიდნენ...
●flashback●ის დასასრული
თანხა დავუტოვეთ და წამოვედით ...
-ჯიმინ მე ფეხით ცოტას გავისეირნებ ... შენ წადი სახლში და მალე მოვალ,თან ბიჭებს უთხარი ყველაფერი.ბელასაც მიხედეთ-ვუთხარი ჯიმინს და მეორე მხარეს მყუდრო და ცოტა საშიში ქუჩისკენ გადავუხვიე...
ბელაზე ფიქრები არ მასვენებდა...
მე ბელა მიყვარს ... და ვერაფერს ვერ ვეუბნები...მგონი დრო მოვიდა რომ ვუთხრა,უარით რომ გამისტუმროს,მაგრამ
ფიქრებიდან გოგოს ყვირილმა გამომიყვანა,თან ვიცანი ეს ხომ ბელა იყო,მაგრამ აქ რაუნდა...
რაც ძალი და ღონე მქონდა გავიქეცი.
დავინახე თუ ვიღაც კაცი როგორ უახლოვდებოდა მას...
- გოგოს ხელი გაუშვი ნაძირალა-დავიყვირე ბოლოხმაზე და ერთი დარტყმით კაცის თითქოს უსულო სხეული ბელას გვერდით დაეცა...
-ქქქუუუქ... შშენ მმოხვედიიი-აცრემლრბული წამოვიდა ჩემსკენ და მომეკრო.
-ბელა?! ხოო ბელა მე აქ ვარრ -მეც მჭიდროდ მოვხვიე ხელები ...
-ქქუუუქ მას მას დანა აქვსს-ხმის კანკალით მითხრა ბელამ.
მეც უკან უმალვე შევბრუნდი და შევერკინე კაცს...ის ჩემზე ძლიერი იყო ამიტომ ძირში მალევე ამვყე თავი... ის დანას ჩემი სახისკენ წევდამაგრამ მთელი ძალით ვცდილობდი შეწინააღმდეგებას...მალე ამ კაცის უსულო სხეული ზემოდან დამეცა...კაცი გვერდზე გადავაგდე და ბელა დვინახე რომელსაც ხელში რაღაც რკინა ეჭირა და გაშეშებული მიყურებდა...
-ქუუქ მოკვდაა...-უკვე ტირილის სულზე მისულმა მითხრა.
-არა ბელა არ მომკვდარა უბრალოდ გონება დაკარგა დამშვიდდი... -მისკენ მივიწევდი და მის დამშვიდებას ვცდილობდი...გულში ჩავიკარი მისი პატარა ხელები ვიგრძენი წელზე.
-ქუუქ სახლში წავიდეთ გთხოვ-ბელამ ჩემს გულთან ამოილაპარაკა.ძალიან სუსტი ხმით.
-კარ...-სიტყვის დასრულება ვერ მოვასწარი ,რომ ბელა ჩემს ხელებში ჩაესვენა...
იმწამსვე ბიჭებს დავურეკე...10 წუთში უკვე შუგას მანქნით ბელა სახლში მიგვყავდა.სახლში მივედით თუ არაა ბელა იმწამსვე ოთახში ავიყვანე,საწოლში ჩავაწვინე გასვლას ვაპირებდი,როცა მისი სუსტი ხმა გავიგონე...
-ქუუქ... არ დამტოვო... გთხოვ.
-არასდროს აღარ დაგტოვრბ-თბილად ჩავიკარი გულში.ბელამ ხელები მომხვია...მალე ორივეს ჩაგვეძინა.
დილით 7:00am გავიღვიძე გვერდით კი ბელას მშვიდ და უშფოთველ სახეს წავაწყდი... მისი ნაკვთების შესწავლით ვირთობთი თავს,როცა ბელამ შეიშმუშნა... იღვიძებდა,იმწამსვე თვალები დავხუჭე თითქოს მეძინა... მალე ბელას თბილი სუნთქვა ვიგრძენი სახეზე... წამში კი მისი ტუჩები ჩემს ლოყას ეხებოხა... გულმა სწრაფად ფეთქვა დაიწყო,მეგონა საგულედან ამოვარდებოდა,ისე მესიამოვნა მისი კოცნა,რომ მომინდა არ გამეშვა და გულში ჩამეკრა,მალე ჩემი ხელებისგან გაითავისუფლა თავი და აბაზანაში შევიდა.
ბელას pov:
დილით როცა გავიღვიძე,ძალიან ბედნიერი ვიყავი არ ვიცი რატომ,ალბათ გგონიათ რომ ჩემი დაბადების დღე როა მაგიტომ არაა ცდებით..იმიტომ რომ მარტო არ გამიღვიძია,იმიტომ რომ ჩემს გვერდით ჩემთვის ყველაზე მნიშვნელოვანი ადამიანი წევს,ცხოვრებაში პირველად ვხვდები დაბადების დღეს საყვარელი ადამიანის გვერდით... იმ მომენტში გავშეშდი ჩემს თავს არ ვეკუთვნოდი,მინდოდა მის თბილ და ფუმფულა ტუჩებს შევხებოდი...მაგრამ რომ გაიღვიძოს რა გავაკეთო?როგორ ავუხსნა?ის ხომ ჩემს მიმართ არაფერს არ გღძნობს...მაინც გავბედე და ლოყაზე ნაზი კოცნა დავუტოვე,იმ მომენტში შინაგანად ვხურდი ალბათ სახეზეც ავწითლდი...მისი მძლავრი მკლავებიდან თავი ძვლივს დავიძვრინე და აბაზანაში შევედი...როცა გამოვედი ქუქი იქ არ დამხვდა...ნუთუ ეღვიძა?ასე მალე როგორ გაიღვიძა?მაგრამ აბაზანაში ალბათ ნახევარ საათზე მეტია ვარ დავიმშვიდე თავი და საათს დავხედე 8:00am ...აბაზანაში შევედი ნახევარ საათში გამოვედი,მალევე გავიშრე თმა და ჩავიცვი ფორმა...ქვემოთ როცა ჩავედი ჩემდა გასაკვირად შუგას ეღვიძა...ვერავინ ვერშემნიშნა რომ ჩამოვედი.
-დილამშვიდობისა ბიჭებო...ვაა შუგა შენ ხარ თუ მე მეჩვენება -თვალები მოვისრისე, რაზეც ბიჭებმა ხარხარი ატეხეს.
-არაა არ გეჩვენება შუგაა,ჩვენც გაგვიკვირდა ასე მალე რომ გაიღვიძა-სიცილით თქვა ჯინმა.
-რაიყოთ ხალხო შემარგეთ ჭამა- დაიბუზღუნა შუგამ და ჭამა გააგრძელა.
-მოდი ჭამე ბელა და წავიდეთ არ დაგვაგვიანდეს -მითხრა ჯინმა.
-კარგი.
40 წუთში სკოლის შესასვლელში ვიდექი... კანკალმა ამიტანა,უკან გაბრუნებას ვაპირებდი რომ ,ვიღაცამ ხელი ძალიან ძლიერად ჩამკიდა...ეს ვიღაცა კი ქუქი იყო,სახეზე ავწითლდი ქუქს შევხედე და მე მიყურებდა რაზეც ალბათ ჭარხალს დავემსგავსე(😂😂)
-დამშვიდდი ბელა-მე შენს გვერდით ვარ-გამიღიმა და მასთან უფრო ახლოს მიმწია.
როცა სკოლაში შევედით ყველა ჩვენ გვიყურებდა რაზეც შუგამ დაუღრინა...
-რას ხედავთ აქ უცნაურს.
გაკვეთილებმა ჩვეულებრივ ნელა და მოსაწყენად ჩაიარა...როგირც ყოველთვის ჩემს დაბადების დღეზე პატარა ნამცხვარი და სანთელი ვიყიდე... ჩემი ე.წ წესის შესრულებას შევუდექი... ჩემს ადგილას წავედი... ეს ადგილი სკოლის სახურავი იყო სადაც ყველას ასვლა ეკრძალება...მე კიდევ ვიპარები... ნამცხვარში სანთელი ჩავასე,ავანთე და სურვილი ჩავუთქვი...მინდა ის ოცნება ამიხდეს რომელზეც 12 წელია ვვოცნებობ...სანთელს სული შევუბერე. 3 საათი სახურავზე ვიყავი ,როგორც წესი აქ ზოგჯერ მთელ ღამეს ვატარებდი მაგრამ ახლა ბიჭები მყავდენ მათთან ახლოს ყოფნა კი ყველაზე მეტად მიყვარს.ჯინს მივწერე რომ სკოლაში ვიყავი ბიბლიოთეკაში ... ჩვენც საქმე გვაქვსო და სახლში არ ვიქნებით დღესო მომწერეს... დაახლოებით 10 საათი იქნებოდა,სახლში რომ მივედი , ყველგან შუქი ჩამქრალი იყო...სახლის კარები შევაღე ,სინათლე ავანთე და...
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
ჰმ აბაა როგორია ... ცოტა მინდა გავამხიარულო 😁 ეს ფიკი 15 თავამდე იქნება მეტი არა😁💙
YOU ARE READING
ოცნება რომელიც ამიხდა! (დასრულებული)
Fanfictionწაიკითხეთ!❤ . . . . . . . . . . მხოლოდ btsის წევრებზეა ეს ფიკი,ჯენი ლისა და სეჰუნი ისე გამოვიყენე ...სახელები ვერ მოვიფიქრე იმ მომენტში რა...