11;; Değişiklik.

6.1K 475 529
                                    

Bol bol yorum istiyorum, lütfen yorum yapın. Çünkü yorumları okuyunca istekleniyorum ve yazma isteğim artıyor.

Yorumlarınızı bekliyorum. 😻🥰❣️
-

Değişiklik; Bir bütünden, bir bölümün değişmesiyle ortaya çıkan yeni durum.

Hayatımda değişiklik olsun istiyordum. Jungkook'la artık aramızın kötü olmasını istemiyordum. Yoongi'yi üzmek istemiyordum.

Öbür taraftan Jimin'de vardı. O da Yoongi'yi seviyordu.

Aşk-ı Memnu.

Hayatımız tam olarak Aşk-ı Memnu oluyordu.

"Taehyungie bu saç rengi sana çok yakıştı." Jimin sevimlice saçlarımı karıştırmış ve yüzünden asla eksik olmayan gülümsemelerinden birisini takınmıştı.

Değişiklikten bahsederken, sadece saçlarımı değiştirmiştim. Yine aynı boktum. Yine yüzsüz, yine kırılgan ve yine gerizekalıydım. Fark yoktu.

"Teşekkür ederim Jiminshii." Yanaklarını öptüğümde gülümsemişti.

"Son zamanlarda çok olaylar oldu biliyorum, ama üzülme Taehyung. Şanslısın ki Yoongi gibi bir adam seni seviyor."

Bundan bahsediyordum. Belli etmesede üzülüyordu.

"Bu geçici bir sevgi Jimin. Sen Yoongi ile biraz zaman geçirmelisin, sen varken beni tercih etmez. Ederse bu aptallık olur." Jimin kaşlarını çatıp bana küçük bir tokat geçirdi.

"Salaksın. Hadi hazırlan da işe git. Kudurması gereken bir Jungkook var çünkü."

O işe gitmeyecektim. Bunu herkes iyi biliyordu. Tamam belki yüzsüzdüm ama, bir daha gitmeyecektim o işe.

Kimden: Min Yoongi
Güzellik, aşağıdayım. Seni özledim.
Gelir misin? :)

Açık konuşmak gerekirse, Yoongi'den hoşlanıyordum. Ama arkadaş olarak. İyi bir insandı. Umut vermek istemiyordum ama her hareketim onu umutlandırıyordu.

"Yoongi gelmiş." Jimin camdan bakıp söylendiğinde derin bir nefes verdim. İkisinin arasını yapmam gerekiyordu.

Bir şey demeden aşağı indim ve Yoongi'nin yanına gittim.

"Seni özle- Hassiktir." Yoongi saçlarıma takılı kaldığında ufak bir gülümseme sundum ortaya.

"Ben de seni özledim." Yoongi güzel birisiydi. Teni benim aksime beyazdı. Burnu küçücüktü. Şeker bir gülüşü vardı. Boyu kısaydı ve bu onu daha da tatlı gösteriyordu.

Tam Jimin'e göreydi.

"Mavi demek? Çok yakışmış. Taehyung çok yakışmış." Saçlarımı okşadığında gülümsedim.

"Teşekkür ederim. İçeri gelmek ister misin? Jimin'de içerde." Yoongi gülmüştü.

"Jimin, hm. Çok sevimli birisi. İçeri geçmek isterdim ama buraya seni ikna etmeye geldim." Ellerimi tuttuğunda utanmıştım. Hâlâ alışık değildim bu duruma.

"Ne konuda? Bak eğer şirkete falan girmemi istiyorsan-" Yoongi işaret parmağını dudağıma getirdiğinde susmuştum.

"Sadece bir kerelik. Lütfen Taehyung. Çok ihtiyacımız var." Derin bir nefes verdim. İnsanları kıramamaktan nefret ediyordum.

My Little Love :: TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin