2nd apolagy

85 16 22
                                    

Нека ти разкажа една история, драги ми непознатиНека обрисувам ти с думи една трагична картинаКартина включваща двама влюбени Не, не за Ромео и Жулиета говорим тук

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Нека ти разкажа една история, драги ми непознати
Нека обрисувам ти с думи една трагична картина
Картина включваща двама влюбени
Не, не за Ромео и Жулиета говорим тук.
Нека разкажа ти любими нашата трагична история.
Нека покажа ти чрез нея грешките извършени от един млад влюбен...



Всеки ден едни и същи реплики бяха разменяни при специфично зададения от теб въпрос "Добре ли си?".
Отговора винаги бе един и същ без значение дали бе лъжа или истина.
Причината бе ясна или поне така си мислеше ти.
Това което обаче не знаеше бе, че не го правех, защото ти нямах доверие. Напротив!
Правех го, защото исках да бъдеш щастлив...
Исках да прикрия всеки мой проблем, всяка негативна емоция само, защото твоето щастие беше моят приоритет. То беше причината да се чувствам добре всеки път щом видя ти усмивката!
...

Споделяше с мен дори най-малките проблеми, Юнги, спомняш ли си?
Радвах се, че можех да ти помогна. Можех да те успокоя, да те прегъра и да ти кажа, че всичко ще е наред без значение през какво преминаваш.
...

Съжалявам, че не споделях с теб...
Съжалявам, че премълчавах всяка негативна мисъл, всеки мой страх или проблем. Заслужаваше поне да знаеш, как наистина се чувствам. Но също така заслужаваше и да си щастлив. Знаех, че ако ти кажа притеснението ти щеше да нарасне. Твоята прекрасна усмивка щеше да изчезне в мига щом кажа ти всичко.
Но нека днес бъда честен с теб. Поне веднъж...
Не съм добре...
Но спокойно Юнги ще се оправя! Няма нужда да се притесняваш за мен дори и след раздялата ни! Заслужаваш да бъдеш щастлив!

Надявам се да си добре!
Пази се и се грижи
за себе си, любими!
Обичам те!

- 81062140


♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤

И ето в този момент осъзнавам, че прецаках ВСИЧКО :")))
И все пак реших да го кача, защото защо да не се изложа за пореден път.

𝟏𝟎 𝐡𝐨𝐧𝐞𝐬𝐭 𝐚𝐩𝐨𝐥𝐨𝐠𝐢𝐬𝐞𝐬 || 𝐲𝐨𝐨𝐧𝐬𝐞𝐨𝐤Where stories live. Discover now