6...

35 11 65
                                    

Пролетта бавно си отива и лятото заема своето място, Болката расте ли расте с всеки изминал месец,А желанието да се върна при теб никота не напуска безпомощното ми тяло

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Пролетта бавно си отива и лятото заема своето място,
Болката расте ли расте с всеки изминал месец,
А желанието да се върна при теб никота не напуска безпомощното ми тяло...

Колкото смешно и жалко да звучи ще си призная, че все още ми липсваш!
Мина се година от раздялата ни и все още боли. Всякаш беше вчера, когато каза ми че не съм ти нужен вече. Че можеш да живееш без жалката твар, за която трябваше да се грижиш всеки ден. Че ще си намериш някого, когато да обичаш истински. Някого по - красив,
по - умен.
Някой по - здрав.
Знам какво направих, знам през какво премина заради мен и знам колко много грижи ти създадох, колко болка изпита заради мен.
Те имаха право..
Не бях за теб. Знаеха че ще те нараня. Опитаха се да ми го кажат, но аз не исках да ги послушам. Бях прекалено наивен. Как можах да си помисля, че прекрасен човек като теб може истински да обича ходещ труп.
Бих искал да знаеш, че всичко, което написах до сега наистина го имам в предвид. Наистина съжалявам за всичко което ти причиних! За всеки път, в който се налагаше да захвърлиш всичко, за да прекараш поредната нощ, взирайки се в дървената боядисана в бяло врата, чакащ полумъртвия човек, който толкова обичаше и ценеше. За всеки път, в който беше на косъм да те уволнят, само защото реши да се грижиш за мен. За всеки път, в който поставяше мен пред приятелите и семейството ти.

Радвам се, че взе правилното решение! Твоето щастие е много по - важно от това на някога, на когото не му остава много време!
Спомняш ли си, когато ти казах, че твоето щастие винаги ще бъде мой приоритет? Дори това да значеше да ме оставиш и да продължиш живота си без мен, най - важното за мен е да си щастлив! Дори и да са далеч от теб! Дори и да не мога да те видя или чуя! Щом ти си щастлив, то тогава и аз ще съм! Ще ми се да можех да те видя за последно..
Но искам прекалено много нали така, Юнги!?

Надявам се да си срещнал правилния човек! Дори и да не си съм убеден, че скоро ще го срещнеш! Дано той те направи щастлив по начин, който никой друг няма да може те накара да се почувстваш!


Пази се и се грижи
за себе си!
Обичам те!


- 02710810

𝟏𝟎 𝐡𝐨𝐧𝐞𝐬𝐭 𝐚𝐩𝐨𝐥𝐨𝐠𝐢𝐬𝐞𝐬 || 𝐲𝐨𝐨𝐧𝐬𝐞𝐨𝐤Where stories live. Discover now